Poniedziałek 16.11.2020
9.15 – 10.00 Historia |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Jadwiga i Jagiełło – unia polsko-litewska. Cele: Uczeń: – potrafi wymienić przyczyny zawarcia unii – zna daty zawarcia unii i bitwy pod Grunwaldem – wymienia skutki zwycięstwa nad Krzyżakami |
10.05 – 10.50 Język niemiecki |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Wie ist deine Telefonnummer? Cele: uczeń stosuje formę grzecznościową |
11.00 – 11.45 Przyroda |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Organizmy różnią się sposobem odżywiania. Cele: |
11.55 – 12.40 Informatyka |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 13.35 Temat: Odejmowanie pisemne. Cele: Odejmowanie pisemne bez przekroczenia progu dziesiątkowego Sprawdzanie poprawności odejmowania |
praca własna | |
Samorząd Uczniowski | godzina połączenia: 14.40 |
Wtorek 17.11.2020
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Odejmowanie pisemne- ćwiczenia Cele: -Odejmowanie pisemne z przekroczeniem progu dziesiątkowego -Obliczanie różnicy liczb opisanych słownie -Obliczanie odjemnika mając daną odjemną i róznicę -obliczanie jednego ze składników mając daną sumę i drugi składnik |
10.10 – 10.55 Plastyka |
godzina połączenia: 10.10 Temat: Linia i kreska jako środki wyrazu plastycznego. Cele Uczeń: – rozróżnia i nazywa rodzaje linii; – dostrzega linie w przyrodzie; – dostrzega zróżnicowanie linii w dziełach sztuki; – stosować zróżnicowane linie w twórczości własnej; – wyjaśniać pojęcia: kontur, kreska, linia. |
11.00 – 11.45 Historia |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Jadwiga i Jagiełło – unia polsko-litewska. Cele: Uczeń: – potrafi wymienić przyczyny zawarcia unii – zna daty zawarcia unii i bitwy pod Grunwaldem – wymienia skutki zwycięstwa nad Krzyżakami |
11.55 – 12.40 Język polski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Jak to jest w nowej szkole? Cele: Doskonalę głośne czytanie tekstu; Określam czas i miejsce wydarzeń; Wskazuję w tekście głównego bohatera; Opowiadam o przeżyciach bohaterki; Dostrzegam różnice w organizacji szkoły polskiej i szwedzkiej |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: „Gdy jestem taki, jak dziś, zły…” Jak kontrolować swoje emocje? Cele: Potrafię nazwać swoje emocje; Określam uczucia pozytywne i negatywne; Szukam sposobów radzenia sobie ze swoimi emocjami, np. ze złością. |
13.45 – 14.05 WF |
godzina połączenia: 13.45 Temat: Marszobieg terenowy – utrwalenie wiadomości. Cele: Zasady i zalety marszobiegu. |
dla chętnych: 14.15 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.15, Teams – zespół “Warsztaty” Eksperymenty: Taniec w wodzie i w powietrzu Przygotuj: rodzynki (około 5 sztuk), woda gazowana (około pół szklanki), papier, nożyczki, klej |
Środa 18.11.2020
8.20 – 9.05 Język niemiecki |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Sind Się verheiratet? Cele: – rozumienie selektywne tekstu – dopasowanie ilustracji di informacji dot. tekstu – ćwiczenie prawidłowej wymowy oraz akcentu wyrazowego |
9.15 – 10.00 Technika |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Cele: |
Zajęcia korekcyjno – komp. | Zajęcia odbywają się na terenie szkoły |
11.00 – 11.45 Matematyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Mnożenie pisemne przez liczbę jednocyfrową Cele: -poznanie algorytmu mnożenia pisemnego -powiększanie liczby n-razy |
11.55 – 12.40 Matematyka |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Mnożenie pisemne – ćwiczenia Cele: -porównywanie ilorazowe -rozwiązywanie zadań tekstowych |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: Temat: Blaski i cienie pracy w zespole Cele: Czytam tekst ze zrozumieniem; Określam tematykę utworu; Wskazuję narratora, określam rodzaj narracji; Analizuję problem bohaterów; Określam mocne i słabe strony pracy grupowej.zakończenie lekcji: 13.35 |
Czwartek 19.11.2020.
8.20 – 9.05 Matematyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Mnożenie pisemne przez liczby z zerami na końcu Cele: -utrwalenie algorytmu mnożenia pisemnego -mnożenie pisemne przez liczby z zerami na końcu |
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Mnożenie pisemne przez liczby z zerami na końcu – ćwiczenia Cele: -utrwalenie algorytmu mnożenia, obliczanie ilości zer na końcu -rozwiązywanie zadań tekstowych |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Odmiana rzeczownika przez przypadki. Cele: Rozpoznaję rzeczownik; Określam funkcję rzeczownika; Określam rodzaj gramatyczny rzeczownika; Znam nazwy przypadków; Odmieniam rzeczownik przez przypadki |
11.00 – 11.45 Przyroda |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Rośliny i zwierzęta wokół nas. Cele: Znam rośliny zielne, krzewy, drzewa, Wiem jak opiekować się zwierzętami. |
11.55 – 12.40 Język angielski |
Zajęcia odbywają się wyłącznie w formie zdalnej (nie odbywają się na terenie szkoły) godzina połączenia: 11.55 Temat: Słowa i wyrażenia używane podczas zakupu ubrań. Cele: Uczeń potrafi rozmawiać o kupowaniu ubrań. |
12.50 – 13.35 WF |
Temat: Biegi krótkie – sprinty. Cele: – Znajomość dystansów w biegach krótkich. – Umiejętność wykonania startu niskiego. |
14.00 – 15.20 Rękodzieło |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Sowy Szyszaki i przyjaciele Przygotuj: Szyszki, gałązki, kapturki od żołędzi, żołędzie, kolorowy filc lub kolorowe kartki, nożyczki i klej najlepiej na gorąco |
Piątek 20.11.2020
8.20 – 8.50 Muzyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Z dziejów muzyki – muzyka dawna. Cele: zapoznanie z muzyką średniowieczną wyjaśnienie pojęć: trubadurzy i trawerzy |
9.15 – 10.00 Język niemiecki |
godzina połączenia: 9.15 |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Przymiotnik – najlepszy przyjaciel rzeczownika. Cele: Wyjaśniam, czym jest przymiotnik; Wskazuję przymiotniki w zdaniu i określam ich funkcję w tekście; Tworzę związki przymiotnika z rzeczownikiem. |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Przymiotnik – najlepszy przyjaciel rzeczownika. Cele: Odmieniam przymiotnik przez przypadki, liczby i rodzaje; Rozpoznaję formy gramatyczne przymiotnika; Zastępuję przymiotniki określeniem o znaczeniu podobnym i przeciwstawnym. |
11.55 – 12.40 Język angielski |
Zajęcia odbywają się wyłącznie w formie zdalnej (nie odbywają się na terenie szkoły)godzina połączenia: Temat: Słownictwo dotyczące wyglądu i charakteru, miejsca zamieszkania osób. Opis kolegi/koleżanki. Cele: Uczeń potrafi opisać koleżankę/kolegę według wzoru. |
12.50 – 13.30 Religia |
godzina połączenia: 12.50
|
14.00 – 15.20 zaj. kulinarne (dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00 Temat: Przyrządzamy zdrowe przystawki – roladki z tortilli na zimno. Co przygotować: Tortilla, serek homogenizowany, ogórek lub pomidor świeży, sałata, szynka w plastrach. Uczniowie mogą przygotować dowolnie wymyślone przez siebie przystawki. To jest tylko nasza propozycja. |