2.11.2020 (poniedziałek) – dzień wolny od zajęć dydaktycznych
3.11.2020 (wtorek)
8.30 – 9.00 Słówka Sówki |
Pobierz kartę pracy: Słówka Sówki (8) |
9.10 – 9.30 Matematyka |
Temat: Z kalendarzem za Pan Brat Cele: – miesiące systemem rzymskim – podział miesięcy na kwartały – liczba dni w miesiącach – pojęcie wieku – pojęcie roku zwykłego – zapisywanie dat |
10.10 – 10.55 Plastyka |
|
11.05 – 11.45 Historia |
|
11.55 – 12.40 Język polski |
Temat: Wszystko jest poezją, każdy jest poetą Cele: • Opisuję sytuację przedstawioną w utworze; • Rozpoznaję osobę mówiącą w utworze • Określam cechy bohatera literackiego; • Interpretuję tekst w oparciu o własne doświadczenia. |
12.50 – 13.30 zaj. z wych. |
Temat: Uwierz w siebie – jak radzić sobie w trudnych sytuacjach Cele: • Wymieniam sytuacje, które mogą być dla mnie trudne; • Wiem, jak działa stres; • Znam sposoby walczenia ze stresem; • Znam swoje mocne i słabe strony. |
13.40 – 14.10 WF |
4.11.2020 (środa)
Temat: Z kalendarzem za Pan BratCele:-obliczenia upływu czasu w kalendarzu-wyznaczanie dnia tygodnia po upływie czasu
8.30 – 9.00 Język niemiecki |
Temat: Hast du Geschwister? – Czy masz rodzeństwo? Cel lekcji: • uczeń pracuje na podstawie tekstu słuchanego (krótki dialog) • poznaje dalszych członków rodziny • na podstawie wysłuchanego dialogu potrafi zapytać o rodzeństwo |
9.10 – 9.40 Technika |
Temat: Bezpieczna droga ze znakami.
Przygotuj kilka kartek formatu A4. Na lekcji powtórzymy znaczenie znaków drogowych, ale również będziemy się uczyć samodzielnie pisać notatki. |
11.00 – 11.45 on – line: 11.25 – 11.45 Matematyka |
Temat: Z kalendarzem za Pan Brat Cele: -obliczenia upływu czasu w kalendarzu -wyznaczanie dnia tygodnia po upływie czasu |
12.00 – 12.45 on – line: 12.20 – 12.45 Matematyka |
Temat: Godziny na zegarach Cele: -posługiwanie się zegarem elektronicznym i wskazówkowym -przypomnienie odczytywania godziny przedpołudniowej -zależności między jednostkami czasu |
12.55 – 13.40 Język polski |
Temat: Wszystko jest poezją, każdy jest poetą Cele: • Rozpoznaję przenośne znaczenia wyrazów, słowne skojarzenia; • Tworzę własną wypowiedź w oparciu o słowne skojarzenia; • Odczytuję tekst z odpowiednią intonacją. |
5.11.2020 (czwartek)
8.30 – 9.15 on line:8.30 – 8.50 Matematyka |
Temat: Godziny popołudniowe Cele: -odczytywanie godziny popołudniowej -zapisywanie godziny słownie |
9.25 – 10.10 on line 9.25 – 9.45 Matematyka |
Temat: Odczytywanie godziny Cele: -ćwiczenia w odczytywaniu godziny przedpołudniowej i popołudniowej -odczytywanie godziny za i po |
10.20 – 11.00 Język polski |
Temat: Kto się czubi, ten się lubi Cele: • Opisuję sytuację przedstawioną w utworze; • Rozpoznaję narratora pierwszoosobowego • Określam cechy bohatera utworu. |
11.10 – 11.50 Przyroda |
Temat: Poznajemy pogodę i inne zjawiska przyrodnicze. Cel: Przypominamy zagadnienia z działu 3 |
12.10 – 12.40 Język angielski |
Temat: Nazwy czynności związanych z porządkowaniem domu. Cele: Uczeń nazywa czynności związane z porządkowaniem domu, pyta i odpowiada na pytania dotyczące położenia rzeczy. |
12.50 – 13.20 WF |
Temat: Ćwiczenia kształtujące. Cel: Znajomość ćwiczeń kształtujących. Wszechstronność ćwiczeń kształtujących. |
14.00 – …Rew. |
6.11.2020 (piątek)
8.20 – 8.50 Muzyka |
Temat: Metrum czyli miara Cele: wyjaśnia pojęcie metrum i określa do czego służy wyjaśnia hasła tworząc krzyżówkę Pobierz krzyżówkę: Muzyka krzyżówka 4 5 |
9.00 – 9.45 Język niemiecki |
|
10.00 – 10.45 Język polski |
Temat: Kto się czubi, ten się lubi Cele: • Oceniam postępowanie bohaterów; • Wykorzystuję własne doświadczenia do interpretacji tekstu; • Redaguję notatkę |
10.55 – 11.40 Język polski | Temat: Pisownia wyrazów z ó i u Cele: • Znam zasady pisowni wyrazów z ó i u; • Stosuję poznane zasady pisowni w praktyce; • Korzystam ze słownika ortograficznego |
11.50 – 12.30 Język angielski |
Temat: Powtarzamy wiadomości. Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących słownictwo dotyczące domów i mieszkań, konstrukcję there is/ there are, opisywanie miejsc. |
12.40 – 13.10 Religia |