2.11 – 6.11.2020 – klasa 4

2.11.2020 (poniedziałek) – dzień wolny od zajęć dydaktycznych

3.11.2020 (wtorek)

8.30 – 9.00
Słówka Sówki
Pobierz kartę pracy:
Słówka Sówki (8)
9.10 – 9.30
Matematyka
Temat: Z kalendarzem za Pan Brat
Cele:
– miesiące systemem rzymskim
– podział miesięcy na kwartały
– liczba dni w miesiącach
– pojęcie wieku
– pojęcie roku zwykłego
– zapisywanie dat
10.10 – 10.55
Plastyka
11.05 – 11.45
Historia
11.55 – 12.40
Język polski
Temat: Wszystko jest poezją, każdy jest poetą
Cele:
• Opisuję sytuację przedstawioną w utworze;
• Rozpoznaję osobę mówiącą w utworze
• Określam cechy bohatera literackiego;
• Interpretuję tekst w oparciu o własne doświadczenia.
12.50 – 13.30
zaj. z wych.
Temat: Uwierz w siebie – jak radzić sobie w trudnych sytuacjach
Cele:
• Wymieniam sytuacje, które mogą być dla mnie trudne;
• Wiem, jak działa stres;
• Znam sposoby walczenia ze stresem;
• Znam swoje mocne i słabe strony.
13.40 – 14.10
WF

4.11.2020 (środa)

Temat: Z kalendarzem za Pan BratCele:-obliczenia upływu czasu w kalendarzu-wyznaczanie dnia tygodnia po upływie czasu​

8.30 – 9.00
Język niemiecki
 Temat: Hast du Geschwister? – Czy masz rodzeństwo?
Cel lekcji:
• uczeń pracuje na podstawie tekstu słuchanego (krótki dialog)
• poznaje dalszych członków rodziny
• na podstawie wysłuchanego dialogu potrafi zapytać o rodzeństwo
 9.10 – 9.40
Technika
 Temat: Bezpieczna droga ze znakami.

Przygotuj kilka kartek formatu A4. Na lekcji powtórzymy znaczenie znaków drogowych, ale również będziemy się uczyć samodzielnie pisać notatki.

11.00 – 11.45
on – line: 11.25 – 11.45
Matematyka
Temat: Z kalendarzem za Pan Brat
Cele:
-obliczenia upływu czasu w kalendarzu
-wyznaczanie dnia tygodnia po upływie czasu
12.00 – 12.45
on – line: 12.20 – 12.45
Matematyka
Temat: Godziny na zegarach
Cele:
-posługiwanie się zegarem elektronicznym i wskazówkowym
-przypomnienie odczytywania godziny przedpołudniowej
-zależności między jednostkami czasu
12.55 – 13.40
Język polski
Temat: Wszystko jest poezją, każdy jest poetą
Cele:
• Rozpoznaję przenośne znaczenia wyrazów, słowne skojarzenia;
• Tworzę własną wypowiedź w oparciu o słowne skojarzenia;
• Odczytuję tekst z odpowiednią intonacją.

5.11.2020 (czwartek)

 8.30 – 9.15
on line:8.30 – 8.50
Matematyka
Temat: Godziny popołudniowe
Cele:
-odczytywanie godziny popołudniowej
-zapisywanie godziny słownie
9.25 – 10.10
on line 9.25 – 9.45
Matematyka
Temat: Odczytywanie godziny
Cele:
-ćwiczenia w odczytywaniu godziny przedpołudniowej i popołudniowej
-odczytywanie godziny za i po
10.20 – 11.00
Język polski
Temat: Kto się czubi, ten się lubi
Cele:
• Opisuję sytuację przedstawioną w utworze;
• Rozpoznaję narratora pierwszoosobowego
• Określam cechy bohatera utworu.
11.10 – 11.50
Przyroda
Temat: Poznajemy pogodę i inne zjawiska przyrodnicze.
Cel: Przypominamy zagadnienia z działu 3
 12.10 – 12.40
Język angielski
 Temat: Nazwy czynności związanych z porządkowaniem domu.
Cele: Uczeń nazywa czynności związane z porządkowaniem domu, pyta i odpowiada na pytania dotyczące położenia
rzeczy.
12.50 – 13.20
WF
Temat: Ćwiczenia kształtujące.
Cel: Znajomość ćwiczeń kształtujących. Wszechstronność ćwiczeń kształtujących.
14.00 – …Rew.

6.11.2020 (piątek)

8.20 – 8.50
Muzyka
 Temat: Metrum czyli miara
Cele:
wyjaśnia pojęcie metrum i określa do czego służy
wyjaśnia hasła tworząc krzyżówkę
Pobierz krzyżówkę:
Muzyka krzyżówka 4 5
9.00 – 9.45
Język niemiecki
10.00 – 10.45
Język polski
Temat: Kto się czubi, ten się lubi
Cele:
• Oceniam postępowanie bohaterów;
• Wykorzystuję własne doświadczenia do interpretacji tekstu;
• Redaguję notatkę
10.55 – 11.40 Język polski Temat: Pisownia wyrazów z ó i u
Cele:
• Znam zasady pisowni wyrazów z ó i u;
• Stosuję poznane zasady pisowni w praktyce;
• Korzystam ze słownika ortograficznego
11.50 – 12.30
Język angielski
 Temat: Powtarzamy wiadomości.
Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących słownictwo dotyczące domów i mieszkań,
konstrukcję there is/ there are, opisywanie miejsc.
 12.40 – 13.10
Religia