2.11.2020 – dzień wolny od zajęć dydaktycznych
3.11.2020 (wtorek)
9.10 – 9.40 język polski |
Temat: Na scenie życia. Wartość zdrowia. Przepis na szczęście. Cele Uczeń: – wskazuje problemy egzystencjalne, – odnosi się do wartości uniwersalnych, – interpretuje tekst, – wykorzystuje kontekst biograficzny, – wyraża opinię. |
9.50 – 10.30 język polski |
Temat: Na scenie życia. Wartość zdrowia. Przepis na szczęście. Cele Uczeń: – wskazuje problemy egzystencjalne, – odnosi się do wartości uniwersalnych, – interpretuje tekst, – wykorzystuje kontekst biograficzny, – wyraża opinię. |
11.00 -11.40 fizyka | Temat: Atomy i cząsteczki Cele: Uczeń podaje przykłady świadczące o cząsteczkowej budowie materii, wyjaśnia zjawisko zmiany objętości cieczy w wyniku mieszania się. |
11.50 – 12.20 historia | |
12.30 – 13.00 informatyka |
Temat: Praca nad prezentacją multimedialną Cele: Uczeń projektuje i wykonuje prezentację multimedialną. |
13.10 – 13.50 język angielski |
Temat: Słownictwo używane w ogłoszeniach o pracę oraz w trakcie rozmów o pracę. Cele: Uczeń wypowiada się na temat informacji, dotyczących zawodów uważanych za dziwne oraz tych, które są popularne wśród nastolatków. |
4.11.2020 (środa)
11.00 – 11.45 Język niemiecki |
Temat: Sylwetki znanych osób Cel lekcji: • tworzenie prostych wypowiedzi ustnych dot. opisywania i porównywania znanych osób • wyszukiwanie określonych informacji w tekście • udzielanie odpowiedzi na pytania dot. upodobań |
11.55 – 12.40 Język polski |
Temat: Każdy może być poetą… Cele: • Wiem, czym jest poezja; • Pamiętam nazwy rodzajów literackich (epika, liryka, dramat) • Wymieniam elementy, które tworzą wiersz; • Znam środki poetyckie i ich rolę w tekście |
12.45 – 13.30 Matematyka |
12.45 – 13.00 – p. A. Monkiewicz 12.45 – 13.30 – p. A. Frankowska |
5.11.2020 (czwartek)
9.00 – 9.45 chemia |
Temat: Powietrze – mieszanina jednorodna gazów Cele: Poznanie składu powietrza, jego właściwości i znaczenia w przyrodzie oraz nazw pierwiastków chemicznych zaliczanych do gazów szlachetnych, ich właściwości i zastosowań. Poznanie właściwości azotu – głównego składnika powietrza. |
9.55 -10.40 matematyka | AF |
6.11.2020 (piątek)
8.30 – 9.00 Słówka Sówki |
Pobierz kartę pracy: Słówka Sówki (10) |
9.10 – 950 Język polski |
Temat: Żarty i zabawy we fraszkach Jana Kochanowskiego. Cele Uczeń: – wskazuje problemy egzystencjalne, – odnosi się do wartości uniwersalnych, – interpretuje tekst, – wykorzystuje kontekst biograficzny, – wyraża opinię. |
geografia | Temat: Wody powierzchniowe. Ochrona przeciwpowodziowa występowanie i skutki powodzi w Polsce. Cele – Uczeń: – zna główne rzeki Europy oraz jeziora Polski, – wyjaśnia znaczenie terminów: powódź, dolina rzeczna, koryto rzeczne, obszar zalewowy, sztuczny zbiornik wodny, retencja naturalna – opisuje zjawisko powodzi i wymienia przyczyny powodzi – wskazuje na mapie Polski Dolny Śląsk oraz Małopolskę jako przykłady obszarów zagrożonych powodzią, – przedstawia największe powodzie w historii Polski. |