Plan lekcji
2.11.2020 (poniedziałek) – dzień wolny od zajęć dydaktycznych
3.11.2020 (wtorek)
8.30 – 9.00 Słówka Sówki |
Pobierz kartę pracy: Słówka Sówki (8) |
9.35 – 9.55 Matematyka |
Temat: Wysokość trójkąta. Cele: -poznanie definicji wysokości -rozpoznawanie odcinków które są wysokościami trójkąta. |
10.05 – 10.55 Plastyka |
|
11.05 – 11.40 Historia |
|
11.55 – 12.40 Język polski |
Temat: Wszystko jest poezją, każdy jest poetą Cele: • Opisuję sytuację przedstawioną w utworze; • Rozpoznaję osobę mówiącą w utworze • Określam cechy bohatera literackiego; • Interpretuję tekst w oparciu o własne doświadczenia. |
12.50 – 13.30 zaj. z wych. |
Temat: Uwierz w siebie – jak radzić sobie w trudnych sytuacjach Cele: • Wymieniam sytuacje, które mogą być dla mnie trudne; • Wiem, jak działa stres; • Znam sposoby walczenia ze stresem; • Znam swoje mocne i słabe strony. |
13.40 – 14.10 WF |
4.11.2020 (środa)
8.30 – 9.00 Technika |
Temat: Witaminy. Cel: Uporządkowanie wiadomości o witaminach.Przygotuj kilka kartek formatu A4. Dziś będziemy się również uczyć samodzielnie sporządzać notatki. |
9.10 – 9.55 Język niemiecki gr 1 |
Temat: Wprowadzenie do czasu przeszłego Partizip Perfekt Cel lekcji: • Budowa czasu przeszłego • Funkcja czasownika posiłkowego “haben” • Stosowanie czasu przeszłego • Budowanie prostych zdań w czasie przeszłym |
9.10 – 9.55 Język angielski gr. 2 |
Temat: Rozmawiamy o miastach Cele: Uczeń opisuje obiekty miejskie, wskazuje kierunki położenia miejskich obiektów, odpowiada na pytania dotyczące ulubionych miejsc w mieście. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki gr. 2 |
Temat: Wprowadzenie do czasu przeszłego Partizip Perfekt Cel lekcji: • Budowa czasu przeszłego • Funkcja czasownika posiłkowego “haben” • Stosowanie czasu przeszłego • Budowanie prostych zdań w czasie przeszłym |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 1 |
Temat: Rozmawiamy o miastach Cele: Uczeń opisuje obiekty miejskie, wskazuje kierunki położenia miejskich obiektów, odpowiada na pytania dotyczące ulubionych miejsc w mieście. |
11.00 – 11.45 on – line: 11.00 – 11.20 Matematyka |
Temat: Wysokość trójkąta. Cele: -przypomnienie rysowania odcinków prostopadłych i równoległych, -wyznaczanie wysokości w trójkątach ostrokątnych i prostokątnych. |
11.50 – 12.35 on – line: 11.50 – 12.15 Matematyka |
Temat: Wysokość trójkąta Cele: -wyznaczanie przedłużenia boku wskazywanie wierzchołka odpowiedniego do przedłużenia boków -rysowanie wysokości w trójkącie rozwartokątnym |
12.55 – 13.40 Język polski |
Temat: Wszystko jest poezją, każdy jest poetą Cele: • Rozpoznaję przenośne znaczenia wyrazów, słowne skojarzenia; • Tworzę własną wypowiedź w oparciu o słowne skojarzenia; • Odczytuję tekst z odpowiednią intonacją. |
5.11.2020 (czwartek)
8.30 – 9.15 on line: 8.55 – 9.15 Matematyka |
Temat: Równoległoboki Cele: -przypomnienie nazw figur geometrycznych -własności równoległoboku -nazwy równoległoboków -rysowanie równoległoboków |
9.25 – 10.10 on- line: 9.50 – 10.10 Matematyka |
Temat: Wysokość równoległoboku Cele: -rysowanie wysokości równoległoboku -obliczanie pola równoległoboku -obwód równoległoboku |
10.15 – 10.45 Biologia |
Temat: Cudzożywność. Cele: Zwróć uwagę na: – wyjaśnienie co to jest cudzożywność, – podział organizmów cudzożywnych oraz ich przykłady. |
11.00 – 11.45 Język polski |
Temat: Powtarzamy wiadomości Cele: • Odróżniam czasowniki w formie osobowej od czasowników w formie nieosobowej; • Stosuję czasowniki w odpowiednich trybach; • Odróżniam samogłoski od spółgłosek, spółgłoski miękkie od spółgłosek twardych; • Odróżniam tekst informacyjny od tekstu literackiego. |
11.55 – 12.40 Język polski |
Temat: Powtarzamy wiadomości Cele: • Znam utwory zawarte w I rozdziale, umiem określić ich problematykę; • Zdobywam informacje, korzystając z różnych źródeł; • Układam opowiadanie z dialogiem. |
12.50 – 13.20 WF |
Temat: Ćwiczenia kształtujące. Cel: Znajomość ćwiczeń kształtujących. Wszechstronność ćwiczeń kształtujących. |
6.11.2020 (piątek)
8.20 – 8.50 Muzyka |
Temat: Metrum czyli miara Cele: wyjaśnia pojęcie metrum i określa do czego służy wyjaśnia hasła tworząc krzyżówkęPobierz krzyżówkę: Muzyka krzyżówka 4 5 |
9.00 – 9.45 geografia | Temat: Krajobraz Niziny Mazowieckiej. CELE – Uczeń: – dowie się jakie są główne cechy krajobrazu tej Niziny, – pozna atrakcje turystyczne Niziny Mazowieckiej, – zdobędzie informację o Kampinoskim Parku Narodowym. |
10.00 – 10.45 j. niemiecki gr. 1 |
|
10.00 – 10.45 j. angielski gr. 2 |
Temat: W mieście Cele: Uczeń opisuje zdarzenia w mieście i odpowiada na pytania. |
10.55 – 11.40 j. niemiecki gr. 2 |
|
10.55 – 11.40 j. angielski gr. 1 |
Temat: W mieście Cele: Uczeń opisuje zdarzenia w mieście i odpowiada na pytania. |
11.55 – 12.30 religia |
|
12.40 – 13.10 Język polski |
Temat: Powiedz, co czujesz Cele: • Opisuję scenę przedstawioną na obrazie; • Charakteryzuję przedstawione postacie; • Analizuję dzieło sztuki, zwracając uwagę na zawarte w nim środki plastyczne; • Dostrzegam wartości ważne w życiu człowieka. |