27.10.2020 (wtorek)
9.00 – 9.20
Matematyka |
Temat: Jednostki masy. Cele: – przypomnienie poznanych na poprzedniej lekcji jednostek masy, -przypomnienie zależności pomiędzy jednostkami, -zamiana jednostek, -zapisywanie wyrażeń dwumianowanych. |
9.25 – 9.55
Słówka Sówki |
Pobierz kartę pracy: Słówka Sówki (7) |
10.00 Plastyka |
|
11.00 Historia |
|
J. polski | Temat: Jak napisać list? Cele: • Znam elementy kompozycyjne listu; • Redaguję list prywatny; • Pamiętam o akapitach |
zaj. z wych. | Temat: Jak bezpiecznie korzystać z Internetu. Cele: • Wymieniam plusy i minusy Internetu; • Wiem, jakie zagrożenia niesie Internet |
WF | Temat: Wpływ aktywności fizycznej na zdrowie człowieka. Cele: Propagowanie aktywności fizycznej jako niezbędnego elementu prawidłowego rozwoju i zdrowia. |
28.10.2020 (środa)
9.00 – 9.30 Technika |
Temat: Bezpieczna droga ze znakami.
Cele:
|
9.40 – 10.20 zaj. kor. – komp. |
Zajęcia odbędą się na terenie szkoły. |
10.30 – 11.00 Język niemiecki |
Temat: Bist du schon fit in Deutsch? Cele lekcji: • powtórzenie i utwalenie wiadomości po rozdziale „Das ist meine Familie“. |
11.25 – 11.45
matematyka |
Temat: Kilogramy i gramy. Cele: -poznanie pojęcia brutto, netto i tara -obliczanie łącznej masy produktów w zadaniach tekstowych |
12.20 – 12.40
matematyka |
Temat: System rzymski. Cele: -poznanie cyfr rzymskich -system zapisu cyfr rzymskich -zapisywanie liczb przy pomocy cyfr rzymskich |
12.30 – 13.00
język polski |
Temat: Jak napisać list Cele: • Redaguję list poprawny pod względem stylistycznym, ortograficznym i interpunkcyjnym. |
13 – 13.30 dyżur wychowawcy |
W tym czasie możecie połączyć się w celu zadania pytań, porozmawiania, itp. |
14.00 – 14.30
matematyka |
indywidualne konsultacje dla uczniów, którzy potrzebują pomocy |
29.10.2020 (czwartek)
9.00 – 9.45 język angielski |
Temat: Opisywanie domu Cele: Uczeń pozyskuje i przekazuje informacje na temat tego, co i gdzie się znajduje. |
10.05 – 10.50
język polski |
Temat: Dlaczego płakała pani Słowikowa? Cele: • Opisuję sytuację przedstawioną w utworze „Spóźniony słowik; • Wyszukuję w tekście epitety; • Odczytuję tekst z właściwą intonacją |
11.00 – 11.45
przyroda |
Temat: Obserwujemy pogodę – część 2. Cele: Zwróć uwagę na: – składniki pogody, – przyrząd do ich mierzenia, – jednostki w jakich je mierzymy. |
11.55 – 12.40 matematyka |
Temat: Cyfry rzymskie Cele: -ćwiczenie w zapisywaniu liczb kilkucyfrowych -odczytywanie liczb rzymskich kilkucyfrowych -porównywanie liczb zapisanych systemem rzymskim |
12.50 – 13.20 WF |
Temat: Rozgrzewka na lekcji wychowania fizycznego. Cel: Znaczenie roli rozgrzewki. Jak prawidłowo wykonać rozgrzewkę. |
14.30 – 15.30 zaj. społ. z pr. rękodzieła (usprawnianie ręki) |
30.10.2020 (piątek)
8.30 – 9.10 język niemiecki |
|
9.15 – 10.00 muzyka |
Temat: Formy ABA i ABA 1 Cele: – wyjaśnia znaczenie pojęć: forma ABA, forma ABA1 – wykonuje śpiewankę ABA – układa schemat formy ABA I ABA1 |
10.10 – 10.55 język polski |
Temat: Dorośli i dzieci Cele: • Odczytuję tekst „Ciumkowe historie” z właściwą intonacją • Opisuję sytuację przedstawioną w utworze; • Opowiadam o doświadczeniach bohaterów, porównuję je z własnymi. |
11.05 – 11.50 język polski |
Temat: Dorośli i dzieci Cele: • Odczytuję tekst „Ciumkowe historie” z właściwą intonacją • Opisuję sytuację przedstawioną w utworze; • Opowiadam o doświadczeniach bohaterów, porównuję je z własnymi. |
12.00 – 12.45 język angielski |
Temat: Wymarzone miejsce Cele: Uczeń pisze prosty tekst: post o wymarzonym miejscu. |
12.50 – 13.35 religia |