26.10 – 30.10.2020 – klasa 4

27.10.2020 (wtorek)

9.00 – 9.20

Matematyka

Temat: Jednostki masy.
Cele:
– przypomnienie poznanych na poprzedniej lekcji jednostek masy,
-przypomnienie zależności pomiędzy jednostkami,
-zamiana jednostek,
-zapisywanie wyrażeń dwumianowanych.
9.25 – 9.55

Słówka Sówki

Pobierz kartę pracy:
Słówka Sówki (7)
10.00
Plastyka
11.00
Historia
J. polski Temat: Jak napisać list?
Cele:
• Znam elementy kompozycyjne listu;
• Redaguję list prywatny;
• Pamiętam o akapitach
zaj. z wych. Temat: Jak bezpiecznie korzystać z Internetu.
Cele:
• Wymieniam plusy i minusy Internetu;
• Wiem, jakie zagrożenia niesie Internet
WF Temat: Wpływ aktywności fizycznej na zdrowie człowieka.
Cele:
Propagowanie aktywności fizycznej jako niezbędnego elementu prawidłowego rozwoju i zdrowia.

28.10.2020 (środa)

9.00 – 9.30
Technika
 Temat: Bezpieczna droga ze znakami.

Cele:

  • rozróżniam poszczególne rodzaje znaków drogowych,
  • wyjaśniam, o czym informują określone znaki.
9.40 – 10.20
zaj. kor. – komp.
  Zajęcia odbędą się na terenie szkoły.
10.30 – 11.00
Język niemiecki
Temat: Bist du schon fit in Deutsch?
Cele lekcji:
• powtórzenie i utwalenie wiadomości po rozdziale „Das ist meine Familie“.
11.25 – 11.45

matematyka

 Temat: Kilogramy i gramy.
Cele:
-poznanie pojęcia brutto, netto i tara
-obliczanie łącznej masy produktów w zadaniach tekstowych
12.20 – 12.40

matematyka

 Temat: System rzymski.
Cele:
-poznanie cyfr rzymskich
-system zapisu cyfr rzymskich
-zapisywanie liczb przy pomocy cyfr rzymskich
12.30 – 13.00

język polski

Temat: Jak napisać list
Cele:
• Redaguję list poprawny pod względem stylistycznym, ortograficznym i interpunkcyjnym.
13 – 13.30
dyżur wychowawcy
W tym czasie możecie połączyć się w celu zadania pytań, porozmawiania, itp.
14.00 – 14.30

matematyka

indywidualne konsultacje dla uczniów, którzy potrzebują pomocy

 

29.10.2020 (czwartek)

9.00 – 9.45
język angielski
Temat: Opisywanie domu
Cele: Uczeń pozyskuje i przekazuje informacje na temat tego, co i gdzie się znajduje.
10.05 – 10.50

język polski

Temat: Dlaczego płakała pani Słowikowa?
Cele:
• Opisuję sytuację przedstawioną w utworze „Spóźniony słowik;
• Wyszukuję w tekście epitety;
• Odczytuję tekst z właściwą intonacją
11.00 – 11.45

przyroda

Temat: Obserwujemy pogodę – część 2.
Cele:
Zwróć uwagę na:
– składniki pogody,
– przyrząd do ich mierzenia,
– jednostki w jakich je mierzymy.
11.55 – 12.40
matematyka
 Temat: Cyfry rzymskie
Cele:
-ćwiczenie w zapisywaniu liczb kilkucyfrowych
-odczytywanie liczb rzymskich kilkucyfrowych
-porównywanie liczb zapisanych systemem rzymskim
12.50 – 13.20
WF
Temat: Rozgrzewka na lekcji wychowania fizycznego.
Cel: Znaczenie roli rozgrzewki. Jak prawidłowo wykonać rozgrzewkę.
14.30 – 15.30
zaj. społ. z pr. rękodzieła (usprawnianie ręki)

30.10.2020 (piątek)

8.30 – 9.10
język niemiecki
9.15 – 10.00
muzyka
Temat: Formy ABA i ABA 1
Cele:
– wyjaśnia znaczenie pojęć: forma ABA, forma ABA1
– wykonuje śpiewankę ABA
– układa schemat formy ABA I ABA1
10.10 – 10.55
język polski
Temat: Dorośli i dzieci
Cele:
• Odczytuję tekst „Ciumkowe historie” z właściwą intonacją
• Opisuję sytuację przedstawioną w utworze;
• Opowiadam o doświadczeniach bohaterów, porównuję je z własnymi.
11.05 – 11.50
język polski
 Temat: Dorośli i dzieci
Cele:
• Odczytuję tekst „Ciumkowe historie” z właściwą intonacją
• Opisuję sytuację przedstawioną w utworze;
• Opowiadam o doświadczeniach bohaterów, porównuję je z własnymi.
12.00 – 12.45
język angielski
Temat: Wymarzone miejsce
Cele: Uczeń pisze prosty tekst: post o wymarzonym miejscu.
12.50 – 13.35
religia