Plan lekcji
26.10.2020 – praca własna
27.10.2020 (wtorek)
9.00 – 9.20
Słówka Sówki |
Pobierz kartę pracy: Słówka Sówki (7) |
9.25 – 9.45
Matematyka |
Temat: Rodzaje i własności trójkątów. Cele: – przypomnienie poznanych własności trójkątów, – zastosowanie nierówności trójkąta, – konstruowanie trójkąta o danych trzech bokach i ustalenie możliwości zbudowania trójkąta na podstawie nierówności trójkąta. |
10.00 Plastyka |
|
11.00 – 11.30
Historia |
Temat: Sparta i wojny z Persami. |
11.40 – 12.10
Język polski |
Temat: Jak napisać list? Cele: • Znam elementy kompozycyjne listu; • Redaguję list prywatny; • Pamiętam o akapitach |
12.20 – 13.00
zaj. z wych. |
Temat: Jak bezpiecznie korzystać z Internetu. Cele: • Wymieniam plusy i minusy Internetu; • Wiem, jakie zagrożenia niesie Internet |
WF | Temat: Wpływ aktywności fizycznej na zdrowie człowieka. Cele: Propagowanie aktywności fizycznej jako niezbędnego elementu prawidłowego rozwoju i zdrowia. |
28.10.2020 (środa)
9.00 – 9.40
j. niemiecki gr. 1 |
Temat: Przepis z Tyrolu. Cele: • poznawanie nazw artykułów spożywczych • rozumienie przepisu kulinarnego • tworzenie własnego przepisu z wykorzystaniem poznanego słownictwa |
9.00 – 9.40
j. angielski gr. 2 |
Temat: Powtórzenie wiadomości.
Cele: |
9.50 – 10.30
j. niemiecki gr. 2 |
Temat: Przepis z Tyrolu. Cele: • poznawanie nazw artykułów spożywczych • rozumienie przepisu kulinarnego • tworzenie własnego przepisu z wykorzystaniem poznanego słownictwa |
9.50 – 10.30
j. angielski gr. 1 |
Temat: Powtórzenie wiadomości. Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących czas past simple, przysłówki sposobu i słownictwo dotyczące podróży. |
11.00 – 11.20
Matematyka |
Temat: Rodzaje i własności trójkątów. Cele: – obliczania miar kątów w trójkącie na podstawie podanych zależności między kątami – rozwiązywanie typowych zadań dotyczących rodzajów i własności trójkątów – zastosowanie twierdzenia o sumie kątów w trójkącie -rozpoznawanie trójkąta ostrokątnego, prostokątnego i rozwartokątnego |
11.55- 12.15
Matematyka |
Temat: Własności niektórych trójkątów.
Cele: |
12.30 – 13.00
Język polski |
Temat: Jak napisać list. Cele: • Redaguję list poprawny pod względem stylistycznym, ortograficznym i interpunkcyjnym. |
13.00 – 13.30
dyżur wychowawcy |
W tym czasie możecie połączyć się w celu zadania pytań, porozmawiania, itp. |
14.00 – 14.30
matematyka |
indywidualne konsultacje dla uczniów, którzy potrzebują pomocy |
29.10.2020 (czwartek)
9.00 – 9.45 matematyka x2 |
Temat: Własności niektórych trójkątów. Cele: -poznanie własności trójkąta równobocznego -poznanie własności trójkąta równoramiennego -obliczanie miar kątów w trójkącie równoramiennym -obliczanie obwodu trójkąta – konstrukcja trójkąta równoramiennego -konstrukcja trójkąta równobocznego |
10.00 – 10.45 biologia |
Temat: Samożywność. Cele: Zwróć uwagę na: – przykłady organizmów samożywnych, – przebieg i znaczenie fotosyntezy, – czynniki wpływające na intensywność fotosyntezy. |
11.00 – 11.45 język polski |
Temat: Czasownik we własnej osobie. Cele: • Wskazuję czasownik w tekście; • Tworzę odpowiednie formy czasownika. |
11.55 – 12.40 język polski |
Temat: Czasownik we własnej osobie Cele: • Odmieniam czasownik przez osoby, liczby, czasy, tryby; • Określam formy czasownika w tekście. |
12.50 – 13.2o WF |
Temat: Rozgrzewka na lekcji wychowania fizycznego. Cel: Znaczenie roli rozgrzewki. Jak prawidłowo wykonać rozgrzewkę. |
30.10.2020 (piątek)
8.30 – 9.10 geografia |
Temat: Krajobraz Pojezierza Mazurskiego. CELE – Uczeń: – dowie się jakie są główne cechy krajobrazu pojezierzy, – pozna przykłady jezior znajdujących się na Pojezierzu Mazurskim, – zdobędzie informację o Mazurskim Parku Krajobrazowym. |
9.15 – 10.00 muzyka |
Temat: Formy ABA i ABA 1 Cele: – wyjaśnia znaczenie pojęć: forma ABA, forma ABA1 – wykonuje śpiewankę ABA – układa schemat formy ABA I ABA1 |
10.10 – 10.55 j. niemiecki gr. 1 |
|
10.10 – 10.55 j. angielski gr. 2 |
Temat: Powtórzenie wiadomości Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących czas past simple, przysłówki sposobu i słownictwo dotyczące podróży. |
11.05 – 11.50 j. niemiecki gr. 2 |
|
11.05 – 11.50 j. angielski gr. 1 |
Temat: Powtórzenie wiadomości Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących czas past simple, przysłówki sposobu i słownictwo dotyczące podróży. |
11.55 – 12.40 religia |
|
12.50 – 13.30 język polski |
Temat: Wskazuję formy osobowe i nieosobowe czasownika Cele: • Wskazuję formy osobowe i nieosobowe czasownika; • Rozpoznaję formy nieosobowe czasownika (bezokolicznik, formy zakończone na –no, -to) • Stosuję różne formy czasownika |