30.11.2020 r. (poniedziałek)
8.20 – 9.05 Historia |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Podsumowanie rozdziału 2. Cele: Uczeń: – wymienia osiągnięcia Greków; – zna pojęcia związane z antyczną Grecją; – wymienia bogów i ich atrybuty; – zna chronologię dziejów antycznej Grecji. |
9.15 – 10.00 Język niemiecki gr.1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Was hast du am Wochenende verbracht? Cele: – potrafię opisać przebieg dnia – stosuje okoliczniki czasu w swojej wypowiedzi |
9.15 – 10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Powtórzenie wiadomości. Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących słownictwo dotyczące miasta, czasy past continuous i past simple. |
10.10 Organizacja |
godzina połączenia: 10.10 |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Was hast du am Wochenende verbracht? Cele: -potrafię opisać przebieg dnia – stosuje okoliczniki czasu w swojej wypowiedzi |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Powtórzenie wiadomości. Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących słownictwo dotyczące miasta, czasy past continuous i past simple |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Mnożenie ułamka przez liczbę naturalną. Ułamek z liczby Cele: Umiesz pomnożyć ułamek przez liczbę naturalną |
Samorząd Uczniowski | godzina połączenia: 14.40 |
1.12.2020 r. (wtorek)
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
godzina połączenia: 8.20 Pobierz: Słówka Sówki (10) – wersja docx Słówka Sówki (10) – wersja pdf |
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Mnożenie ułamka przez liczbę naturalną – ćwiczenia Cele: Umiesz pomnożyć liczbę mieszaną przez liczbę naturalną Umiesz skrócić ułamki podczas mnożenia Umiesz obliczyć ułamek z liczby |
10.05 – 10.50 Plastyka |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Proporcje form – Sztuka renesansu Cele: -sytuuje epokę w czasie, – wymienia cechy wytworów sztuki renesansowej, – podaje przykłady dzieł sztuki renesansowej. |
11.00 – 11.45 historia |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Ustrój starożytnego Rzymu. Cele: Uczeń: – zna pojęcia monarchia, republiką, cesarstwo; – potrafi określić chronologicznie przemiany ustrojowe; – zna datę założenia miasta i legendę o Romulusie i Remisie. |
11.55 – 12.40 Język polski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Wielka litera na start! Cele: wyjaśniam zasady pisowni wielką literą poprawnie zapisuję imiona, nazwiska, nazwy własne i geograficzne korzystam ze słownika ortograficznego |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: “Tacy sami, a ściana między nami…” Cele: rozumiem pojęcie tolerancji i poszanowania praw innych wiem co może być powodem odrzucenia wskazuję zachowania tolerancyjne i nietolerancyjne rozumiem pojęcie empatii |
13.45 – 14.30 WF |
godzina połączenia: 13.45 Temat: Czym jest tętno. Nauka pomiaru tętna. Cele: potrafi wykonać pomiar tętna, zna prawidłowe wartości tętna |
2.12.2020 r. (środa)
8.20 – 9.05 Informatyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Plan to podstawa. O rozwiązywaniu problemów Cele: – ustalam cel zadania; − zbieram i analizuję dane niezbędne do osiągnięcia celu; − wybieram najlepszy sposób osiągnięcia celu; − buduję w programie Scratch skrypt przedstawiający realizację wybranego sposobu osiągnięcia celu. |
9.15 – 10.00 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Czy jesteś już dobry z niemieckiego? Cele: powtarzam materiał leksykalny i gramatyczny dot. rozdziału 3 |
9.15 – 10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Rozmawiamy o utrzymaniu czystości Cele: Uczeń identyfikuje przybory toaletowe i opisuje codzienne czynności. |
10.05 – 10.50 Języka niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Czy jesteś już dobry z niemieckiego? Cele: powtarzam materiał leksykalny i gramatyczny dot. rozdziału 3 |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Rozmawiamy o utrzymaniu czystości Cele: Uczeń identyfikuje przybory toaletowe i opisuje codzienne czynności. |
11.00 – 11.45 Matematyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Mnożenie ułamków Cele: Umiesz pomnożyć ułamki stosując przy tym skracanie. |
11.55 – 12.40 Matematyka |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Mnożenie ułamków – ćwiczenia Cele: Umiesz pomnożyć liczby mieszane stosując przy tym skracanie. |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Wielka litera na start! Cele: używam wielkiej lub małej litery ze względu na kontekst stosuję wielką literę w zapisie tytułów |
3.12.2020 r. (czwartek)
8.20 – 9.05 Matematyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Odwrotności liczb Cele: Umiesz znaleźć liczbę odwrotną do naturalnej, ułamka i liczby mieszanej |
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Dzielenie ułamków Cele: Umiesz podzielić ułamek przez ułamek stosując przy tym skracanie |
10.05 – 10.50 Biologia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Wirusy i bakterie Cele: znasz: Wyjaśnienie, dlaczego wirusy nie są organizmami, Występowanie bakterii oraz ich czynności życiowe, Znaczenie bakterii w przyrodzie i dla człowieka, Przykłady chorób wirusowych i bakteryjnych. |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Kłopoty z dorosłymi Cele: określam, kto jest bohaterem, kto narratorem utworu omawiam sytuację przedstawioną w utworze wyciągam wnioski na podstawie tekstu nazywam emocje opisane w utworze |
11.55 – 12.40 Język polski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Jak pokonać złość? Cele: czytam ze zrozumieniem tekst poetycki opisuję sytuację przedstawioną w tekście nazywam uczucia i opisuję ich przejawy wyjaśniam sens sformułowań o znaczeniu przenośnym |
12.50 – 13.35 WF |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Próba Ruffiera. Cele: interpretuje wyniki tętna spoczynkowego i po wysiłku za pomocą próby Ruffiera |
14.00 – 15.20 Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Choinka Przygotuj: Waciki kosmetyczne, tektura, ozdoby (koraliki, wstążeczki), klej |
4.12.2020 r. (piątek)
8.20 – 9.05 Muzyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Warsztat muzyczny – zadania i zabawy Cele: Sprawdzę, co już wiem, co umiem. |
9.15 – 10.00 Geografia |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Krajobraz Wyżyny Krakowsko-Częstochowskiej Cele: – wskażesz położenie Wyżyny Krakowsko-Częstochowskiej na mapie; – poznasz cechy krajobrazu Wyżyny Krakowsko-Częstochowskiej; – dowiesz się, czym jest krasowienie i jakie formy terenu powstają w wyniku tego procesu. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Samodzielna ewaluacja. Cele: dokonuje samooceny moich umiejętności na podstawie karty pracy po rozdziale 3 |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Niezbędne przedmioty z życia codziennego. Cele: Uczeń nazywa i opisuje przedmioty codziennego użytku. |
11.00 – 11.45 Języka niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Samodzielna ewaluacja. Cele: dokonuje samooceny moich umiejętności na podstawie karty pracy po rozdziale 3 |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Niezbędne przedmioty z życia codziennego. Cele: Uczeń nazywa i opisuje przedmioty codziennego użytku. |
11.55 – 12.40 Religia |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Z jakich części składa się wyraz odmienny? Cele: odróżniam części mowy odmienne i nieodmienne odmieniam rzeczownik przez przypadki wskazuję temat i końcówkę wyrazu |
14.00 – 15.20 Zajęcia kulinarne (dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Przekąski z Mikołajem- kanapki Mikołajkowe Co przygotować: 2-3 jajka ugotowane na twardo, parę liści sałaty (może być rukola, insalatina lub zwykła sałata), kawałek czerwonej papryki, majonez, ziarnka pieprzu, keczup, masło, parę kromek bagietki, (rękaw cukierniczy lub inaczej mówiąc szpryckę do dekoracji albo kawałek papieru do pieczenia i nożyczki ewentualnie słomka). |