30.11.2020 (poniedziałek)
10.05 – 10.50 Biologia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Krew i układ krążenia. Cele: Budowa, rola krwi i układu krwionośnego, Grupy krwi Krążenie krwi w obiegu dużym i małym. |
11.00 – 11.45 Język angielski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Powtórzenie wiadomości Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących słownictwo dotyczące miasta, czasy past continuous i past simple. |
11.55- 12.40 Matematyka |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Język niemiecki |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Warum móchte Tina nach England fahren? Cele: rozmawiam o nauce języków obcych; w wypowiedziach stosuje konstrukcję um…zu. |
1.12.2020 (wtorek)
9.15 – 10.00 Język polski |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Jan z Czarnolasu – geniusz polskiego odrodzenia. Świat wywrócony z dnia na dzień. Uczeń: – wyjaśnia cechy fraszki, pieśni i trenu, – wymienia poznane motywy, – opracowuje notatkę, – zna fakty o poecie, – omawia świat przedstawiony, – określa sytuację, w której znalazł się bohater, – opisuje sposoby przeżywania żałoby. |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Jan z Czarnolasu – geniusz polskiego odrodzenia. Świat wywrócony z dnia na dzień. Uczeń: – wyjaśnia cechy fraszki, pieśni i trenu, – wymienia poznane motywy, – opracowuje notatkę, – zna fakty o poecie, – omawia świat przedstawiony, – określa sytuację, w której znalazł się bohater, – opisuje sposoby przeżywania żałoby. |
11.00 – 11.45 Fizyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 Historia |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Stany Zjednoczone w XIX wieku. Cele: Uczeń: – określa zmiany terytorialne na mapie; – zna pojęcia abolicjonizm, secesja; – wymienia skutki wojny secesyjnej. |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
2.12.2020 (środa)
9.15 – 10.00 Język niemiecki |
|
11.00 – 11.45 Język angielski |
|
11.55 – 12.40 Język polski |
Temat: Jaki on jest? (charakterystyka postaci) Cele: Znam zasady tworzenia charakterystyki Wymieniam części charakterystyki Wiem, jakie słownictwo zastosować Odróżniam charakterystykę bezpośrednią od pośredniej Wyrażam opinię o charakteryzowanej postaci |
3.12.2020 (czwartek)
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: Temat: |
10.05 – 10.40 Chemia |
godzina połączenia: Temat: |
10.50 – 11.35 |
godzina połączenia: Temat: |
Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) | godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Potrzebne materiały: |
4.12.2020 (piątek)
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
Pobierz: Słówka Sówki (12) – wersja docx Słówka Sówki (12) – wersja pdf |
9.15 – 10.00 Język polski |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Tworzymy opis dzieła sztuki O czym mówią obrazy? Cele: – przygotowuję się do opisu dzieła sztuki, – wzbogacam słownictwo, – określam, jaką rolę w życiu człowieka pełni malarstwo, – wymieniam typy dzieł malarskich ze względu na tematykę, – określam, jakie kryteria odgrywają ważną rolę przy ocenie obrazów, – redaguję notatkę, – wyrażam swoje zdanie. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki |
godzina połączenia: 10.05 |
11.00- 11.45 Język angielski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 Geografia |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Utrwalenie wiadomości z rozdziału “Środowisko przyrodnicze Polski”. Mapa polityczna Europy i podział administracyjny Polski. Zmiany liczby ludności Polski i Europy. Cele: – utrwalisz wiadomości o środowisku przyrodniczym Polski; – przypomnisz sobie informacje o państwach Europy; – poznasz podział administracyjny Polski; – zdobędziesz informacje dotyczące zmian liczby ludności w Polsce i Europie. |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |