9.11.2020 r. (poniedziałek)
8.20 – 9.05 Historia |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Bogowie i mity Cele: Poznanie bogów mitologii greckiej i dziedzin, którymi się opiekowali. Dlaczego Homer jest “ojcem” europejskiej literatury? |
9.15 – 10.00 Język niemiecki gr.1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Ona upadła – Perfekt czasowników nieregularnych. Cele: • Uczniowie znają zasadę tworzenia czasu przeszłego z czasownikami nieregularnymi. |
9.15 – 10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Czas past continuous. Cele: Uczeń zna strukturę czasu past continuous i potrafi tworzyć w nim zdania. |
10.10 Organizacja |
godzina połączenia: 10.10 |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Ona upadła – Perfekt czasowników nieregularnych. Cele: • Uczniowie znają zasadę tworzenia czasu przeszłego z czasownikami nieregularnymi. |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Czas past continuous. Cele: Uczeń zna strukturę czasu past continuous i potrafi tworzyć w nim zdania. |
11.55 – 12.40 Informatyka |
godzina połączenia: 11.55 Temat: O zasadach poprawnego wpisywania tekstu raz jeszcze. Cele: Uczeń zna i stosuje zasady poprawnego wpisywania tekstu. |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Trapezy Cele: – Rysowanie pary odcinków równoległych – rozpoznawanie trapezów i ich rodzajów – obliczanie miar kątów w trapezie |
praca własna | Przeczytaj: SZANUJ, KOCHAJ, CHROŃ |
Samorząd Uczniowski | godzina połączenia: 14.40 |
10.11.2020 r. (wtorek)
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
godzina połączenia: 8.20 Pobierz kartę: Słówka Sówki (9) – wersja pdf Słówka Sówki (9) – wersja docx |
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Klasyfikacja czworokątów Cele: – Rozpoznawanie i nazywanie różnych rodzajów czworokątów – wskazywanie poznanych czworokątów jako części innych figur |
10.05 – 10.50 Plastyka |
godzina połączenia: 10.05 |
11.00 – 11.45 muzyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: “Szkoła Do Hymnu” Cele główne: kształtowanie postaw patriotycznych kształtowanie szacunku do własnego państwa oraz tożsamości narodowej Uczeń: zna tekst i śpiewa hymn państwowy przyjmuje prawidłową postawę podczas śpiewania hymnu |
11.55 – 12.40 Język polski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Jakie więzi łączyły synów Bolesława Chrobrego? Cele: Doskonalę technikę czytania ze zrozumieniem; Omawiam elementy świata przedstawionego; Charakteryzuję bohaterów tekstu. |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: 11 listopada – co to za dzień? Cele: Wiem, jakie święto obchodzimy 11 listopada; Znam historię Święta Niepodległości; Wymieniam postacie historyczne związane z odzyskaniem niepodległości; Znam pieśni związane ze Świętem Niepodległości |
13.45 – 14.05 WF |
godzina połączenia: 13.45 Temat: Ćwiczenia kształtujące – ciąg dalszy. Cele: Znajomość ćwiczeń kształtujących i ich wszechstronność. |
14.15 dla chętnych: Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.15, Teams – zespół “Warsztaty” Eksperymenty: Magia papieru Potrzebne: papier (2 – 3 kartki, może być ksero, zeszytowy…), nożyczki, coś do rysowania (kredka, pisak, ołówek, długopis), linijka/ekierka, talerzyk/miseczka/podstawka z wodą |
11.11.2020 r. – dzień wolny
12.11.2020 r. (czwartek)
8.20 – 9.05 Matematyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Klasyfikacja czworokątów – ćwiczenia Cele: – obliczanie miar kątów w czworokątach |
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Ułamek jako część całości Cele: – opisywanie ułamka jako część danej całości – stosowanie właściwych pojęć : ułamek właściwy, ułamek niewłaściwy i liczba mieszana, licznik, mianownik |
10.05 – 10.50 Biologia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Sposoby oddychania organizmów. Cele: -znaczenie oddychania komórkowego, -zależność między oddychaniem komórkowym a wymianą gazową, -wymiana gazowa u zwierząt i roślin, -różnica między oddychaniem tlenowym a fermentacją. |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Jakie więzi łączyły synów Bolesława Chrobrego? Cele: Przedstawiam zachowanie braci; Oceniam relacje między braćmi; Wykorzystuję informacje historyczne. |
11.55 – 12.40 Język polski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Emocje w słowach Cele: Czytam ze zrozumieniem tekst informacyjny; Znam różnicę między wyrazami neutralnymi a nacechowanymi emocjonalnie; Opisuję wybraną postać; Posługuję się zdrobnieniami i zgrubieniami |
12.50 – 13.35 WF |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Powtórzenie wiadomości z ostatnich lekcji. Cele: Utrwalamy wiadomości: -wpływ aktywności fizycznej na zdrowie człowieka -rozgrzewka na lekcji w-f |
Rękodzieło (dla chętnych) | godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Potrzebne materiały: połówki łupinki orzechów włoskich, sznureczek lub czarna nitka, patyczek lub kredka, filc lub czarna kartka (lub szara, lub brązowa), biała kartka, 4 ziarenka pieprzu lub kawałek czarnej bibuły. nożyczki i klej (najlepiej na gorąco) |
13.11.2020 r. (piątek)
8.20 – 9.05 Geografia |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Krajobraz wielkomiejski Warszawy. Cele: – dowiesz się jakie są główne cechy krajobrazu wielkomiejskiego, – poznasz atrakcje turystyczne Warszawy. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Ona upadła – Perfekt czasowników nieregularnych. Cel lekcji: Uczniowie znają zasadę tworzenia czasu przeszłego z czasownikami nieregularnymi. |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Przedstawienia uliczne. Cele: Wyszukiwanie informacji w tekście i opisywanie obrazków. |
11.00 – 11.45 Języka niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Ona upadła – Perfekt czasowników nieregularnych. Cel lekcji: Uczniowie znają zasadę tworzenia czasu przeszłego z czasownikami nieregularnymi. |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Przedstawienia uliczne. Cele: Wyszukiwanie informacji w tekście i opisywanie obrazków. |
11.55 – 12.40 Religia |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Rzeczowniki bez tajemnic – rzeczowniki własne i pospolite Cele: Rozpoznaję w tekście rzeczowniki; Określam formy rzeczownika; Wskazuję rzeczowniki własne i pospolite. |
14.00 – … Zajęcia kulinarne (dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00 Temat: Przygotowujemy zdrowe pasty do kanapek. |