Plan lekcji
Bieżący tydzień:
19.04.2021 (poniedziałek)
9.10 – 9.55 Matematyka |
Temat: Kwadrat i jego połowa Cele: – obliczam długość przekątnej kwadratu, mając daną długość boku kwadratu lub jego obwód; – obliczam długość boku kwadratu, mając daną długość jego przekątnej. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki |
Temat: |
11.00 – 11.45 Biologia |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55- 12.40 Fizyka |
Temat: Cele: |
12.50- 13.35 Język angielski |
Temat: Wyrażenie would like (to). Cele: Wyrażam preferencje i intencje – udzielam informacji o czynnościach wakacyjnych. |
13.50 – 14.35 WF |
Temat: Cele: |
20.04.2021 (wtorek)
9.10 – 9.55 język polski |
godzina połączenia: 9.10 Temat: |
10.05 – 10.50 fizyka |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
11.00 – 11.45 matematyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Kwadrat i jego połowa Cele: – obliczam długość przekątnej kwadratu, mając daną długość boku kwadratu lub jego obwód; – obliczam długość boku kwadratu, mając daną długość jego przekątnej. |
11.55 – 12.40 Historia |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Świat przed I wojną światową. Cele: Uczeń: – wymienia bloki państw powstałe przed wojną; – zna przyczyny wybuchu wojny; – wie co wydarzyło się 28.06.1914 r. o niepodległość. |
12.50 – 13.35 Chemia |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Sprawdzian Łączenie się atomów. Równania reakcji chemicznych |
13.50 – 14.35 Informatyka |
godzina połączenia: 13.35 Temat: Przygotowanie e-gazetki – zadanie projektowe Cele: Przygotowuję gazetkę szkolną w edytorze tekstu |
14.45 – 15.30 konwersacje |
godzina połączenia: 14.45 Temat: Gdy już dorosnę … |
21.04.2021 (środa)
9.10 – 9.55 Język polski |
godzina połączenia: 9.10 Temat: Cele: |
10.05 – 10.50 Język polski |
Temat: Cele: |
11.00 – 11.45 Język niemiecki |
Temat: |
Matematyka | Temat: Kwadrat i jego połowa Cele: – obliczam długość przekątnej kwadratu, mając daną długość boku kwadratu lub jego obwód; – obliczam długość boku kwadratu, mając daną długość jego przekątnej. |
13.50- 14.35 Słówka Sówki |
Temat: |
22.04.2021 (czwartek)
9.10 – 9.55 Język polski |
Temat: |
10.05 – 10.50 Biologia |
godzina połączenia: Temat: Cele: |
11.00 – 11.45 Matematyka |
godzina połączenia Temat: Trójkąt równoboczny i jego połowa Cele: – obliczam wysokość trójkąta równobocznego, mając daną długość jego boku; – obliczam długość boku trójkąta równobocznego, mając daną jego wysokość; – obliczam pole i obwód trójkąta równobocznego, mając daną długość boku lub wysokość; – stosuję własności trójkątów o kątach 45, 45, 90 lub 30, 60, 90 do rozwiązywania prostych zadań tekstowych. |
11.55 – 12.40 Chemia |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Woda – właściwości i rola w przyrodzie Cele: Znam właściwości fizyczne wody, jej rolę i występowanie w przyrodzie. Omawiam sposoby racjonalnego gospodarowania wodą. |
12.03.2021 (piątek)
8.20 – 9.05 | |
9.15 – 10.00 Matematyka |
Temat: Trójkąt równoboczny i jego połowa Cele: – obliczam wysokość trójkąta równobocznego, mając daną długość jego boku; – obliczam długość boku trójkąta równobocznego, mając daną jego wysokość; – obliczam pole i obwód trójkąta równobocznego, mając daną długość boku lub wysokość; – stosuję własności trójkątów o kątach 45, 45, 90 lub 30, 60, 90 do rozwiązywania prostych zadań tekstowych. |
10.05 – 10.50 Geografia |
Temat: Podsumowanie wiadomości z działu-Środowisko przyrodnicze Polski. Warunki produkcji energii elektrycznej. Gospodarka morska. Cele: -poznasz sytuacje polskiej gospodarki morskiej; -wskażesz na mapie największe porty morskie w Polsce; -poznasz warunki produkcji energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych i nieodnawialanych |
11.00- 11.45 Język polski |
Temat: |
11.55 – 12.40 język niemiecki |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 język angielski |
Temat: Czasowniki can, could, would – wyrażanie prośby. Cele: Wyrażam prośby używając czasowników can, could i would. |
zajęcia kulinarne | godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Potrzebujesz: |
12.04.2021 (poniedziałek)
9.10 – 9.55 Matematyka |
Temat: Twierdzenie Pitagorasa – zadania Cele: – rozwiązuję zadania tekstowe z wykorzystaniem twierdzenia Pitagorasa; – stosuję wzory na pole trójkąta, prostokąta, kwadratu, równoległoboku, rombu, trapezu. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki |
Temat: Tinas Lebensgeschichte Cele: – uczeń tworzy proste wypowiedzi dot. minionych zdarzeń z przeszłości; -uczeń rozumie proste wypowiedzi na podstawie przeczytanego tekstu. |
11.00 – 11.45 Biologia |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Higiena układu nerwowego Cele: znasz: -sposoby radzenia sobie ze stresem; -znaczenie snu dla prawidłowego funkcjonowania układu nerwowego; -negatywny wpływ niektórych substancji na układ nerwowy. |
11.55- 12.40 Fizyka |
Temat: Cele: |
12.50- 13.35 Język angielski |
Temat: Nazwy przedmiotów i czynności związanych z podróżowaniem. Cele:
|
13.50 – 14.35 WF |
Temat: Cele: |
13.04.2021 (wtorek)
9.10 – 9.55 język polski |
godzina połączenia: 9.10 Temat: |
10.05 – 10.50 fizyka |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
11.00 – 11.45 matematyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Poprawa sprawdzianu Równania |
11.55 – 12.40 Historia |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Nowe ruchy polityczne na ziemiach polskich. Cele: Uczeń: – wymienia partie polityczne powstające na ziemiach polskich w końcu XIX i na początku XX wieku; – określa ich podział ze względu na różnice programowe i stosunek do walki o niepodległość. |
12.50 – 13.35 Chemia |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Obliczenia stechiometryczne Cele: – Odczytuję informacje ilościowe z równań reakcji chemicznych. – Wyznaczam stosunek masowy substratów w reakcjach chemicznych. – Wykonuję obliczenia stechiometryczne. |
13.50 – 14.35 Informatyka |
godzina połączenia: 13.35 Temat: Dokument wielostronicowy Cele: − stosuję nagłówki i stopki w dokumencie tekstowym; − różnicuję treść nagłówka i stopki dla stron parzystych i nieparzystych; − wyszukuję i zamieniam słowa i znaki w dokumencie tekstowym; − umieszczam przypisy dolne w dokumencie tekstowym; − stosuję podział tekstu na kolumny − korzystam ze statystyki wyrazów. |
godzina połączenia: 14.45 |
14.04.2021 (środa)
9.10 – 9.55 Język polski |
godzina połączenia: 9.10 Temat: Cele: |
10.05 – 10.50 Język polski |
Temat: Cele: |
11.00 – 11.45 Język niemiecki |
Temat: Meine Lebensgeschichte. Cele: -uczeń opisuje ustnie i pisemnie minione wydarzenia ze swojej przeszłości. |
Matematyka | Temat: Twierdzenie Pitagorasa – zadania Cele: – rozwiązuję zadania tekstowe z wykorzystaniem twierdzenia Pitagorasa; – stosuję wzory na pole trójkąta, prostokąta, kwadratu, równoległoboku, rombu, trapezu. |
13.50- 14.35 Słówka Sówki |
Temat: |
15.04.2021 (czwartek)
9.10 – 9.55 Język polski |
Temat: |
10.05 – 10.50 Biologia |
godzina połączenia: Temat: Cele: |
11.00 – 11.45 Matematyka |
godzina połączenia Temat: Cele: |
11.55 – 12.40 Chemia |
godzina połączenia: 11.55 |
12.03.2021 (piątek)
8.20 – 9.05 | |
9.15 – 10.00 Język polski |
Temat: |
10.05 – 10.50 Język niemiecki |
|
11.00- 11.45 Język angielski |
Temat: |
11.55 – 12.40 Geografia |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Matematyka |
Temat: Cele: |
zajęcia kulinarne | godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Potrzebujesz: |
7.04.2021 (środa)
9.15 – 10.00 Język niemiecki |
Temat: Cele: |
11.00 – 11.45 Matematyka |
Temat: Cele: |
Informatyka | Temat: Cele: |
11.55 – 12.40 Język polski |
Temat: |
8.03.2021 (poniedziałek)
10.05 – 10.50 Fizyka |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Przekształcanie wzorów |
11.00 – 11.45 Język angielski |
Temat: Cele: |
11.55- 12.40 Matematyka |
Temat: Powtórzenie wiadomości z działu Równania Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących dział Równania. |
12.50 – 13.35 Język niemiecki |
Temat: Spójnik “als”. Cele: Uczeń stosuje spójnika “als” w zdaniu; Uczeń tworzy zdania z użyciem spójnika Uczeń opowiada o wydarzenia z przeszłości |
9.03.2021 (wtorek)
9.15 – 10.00 język polski |
Temat: |
10.05 – 10.50 Język polski |
Temat: |
11.00 – 11.45 Fizyka |
Temat: |
11.55 – 12.40 Historia |
Temat: Powtórzenie wiadomości – ćwiczenia. |
12.50 – 13.35 Matematyka |
Temat: Powtórzenie wiadomości z działu Równania Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących dział Równania. |
14.00 – 15.20 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Twarde lądowanie. |
10.03.2021 (środa)
9.15 – 10.00 Język niemiecki |
Temat: Kiedy miałem 10 lat….. Cele: Uczeń umie opowiadać o wydarzeniach z przeszłości, stosując spójnik “als”. |
11.00 – 11.45 Matematyka |
Temat: Powtórzenie wiadomości z działu Równania Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących dział Równania. |
Informatyka | Temat: Wstawianie obrazów i innych obiektów do dokumentu tekstowego Cele: – opisuję sposoby otaczania obrazu tekstem; – wstawiam obraz do dokumentu tekstowego i formatuję go; – wykonuję zrzut ekranu i wstawiam go do dokumentu tekstowego; – wstawiam do dokumentu tekstowego tabele, wzory matematyczne, fizyczne i chemiczne. |
11.55 – 12.40 Język polski |
Temat: |
11.03.2021 (czwartek)
9.15 – 10.00 Matematyka |
Temat: Sprawdzamy wiadomości z działu Równania |
Chemia | Temat: Prawo stałości składu związku chemicznego Cele: – znam prawo stałości składu związku chemicznego; – wykonuję obliczenia z zastosowaniem tego prawa. |
Język angielski | Temat: Miejsca zamieszkania, nazwy pomieszczeń i ich wyposażenia. Drugi tryb warunkowy Cele: – opisuję miejsce zamieszkania, budynki mieszkalne i pomieszczenia; – wypowiadam się na temat sytuacji hipotetycznych i mało prawdopodobnych. |
Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) | godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Potrzebne materiały: |
12.03.2021 (piątek)
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
Pobierz: Słówka Sówki (22) – wersja docx Słówka Sówki (22) – wersja pdf |
9.15 – 10.00 Język polski |
Temat: |
10.05 – 10.50 Język niemiecki |
|
11.00- 11.45 Język angielski |
Temat: |
11.55 – 12.40 Geografia |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Utrwalenie wiadomości z działu – Środowisko przyrodnicze Polski część I Cele: utrwalenie wiadomości środowisku przyrodniczym Polski |
12.50 – 13.35 Matematyka |
Temat: Cele: |
zajęcia kulinarne | godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Kuchnia Francuska – Sałatka Nicejska Potrzebujesz: 1 ogórek 2 pomidory 1 papryka 1 mała czerwona cebula garść czarnych oliwek 4-5 filecików anchois puszka tuńczyka w sosie własnym 2 jaja na twardo (ja jadłam z jajkami przepiórczymi) 3 garście mieszanki sałat (niekoniecznie 3) oliwa z oliwek ocet winny (ja wolę sos własny 100 ml oliwy z oliwek, 2 łyżeczki musztardy Dijon lub innej, 30 ml białego octu winnego) świeże zioła do wyboru sól, pieprz |
1.03.2021 (poniedziałek)
10.05 – 10.50 Biologia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Budowa i rola układu nerwowego Cele: -znam funkcje układu nerwowego; – wiem jak działa układ autonomiczny |
11.00 – 11.45 Język angielski |
Temat: Cele: |
11.55- 12.40 Matematyka |
Temat: Przekształcanie wzorów Cele: – przekształcam proste wzory, aby wyznaczyć zadaną wielkość z wzorów geometrycznych i fizycznych; – wyznaczam wskazaną wielkość z podanych wzorów, w tym wzorów wyrażających zależności fizyczne i geometryczne. |
12.50 – 13.35 Język niemiecki |
Temat: Kartka pocztowa. Cele: Określam intencje autora Wyszukuje określone informacje Piszę swoja pocztówkę Opisuje swój wyjazd Utrwalam słownictwo związane z podróżowaniem |
2.03.2021 (wtorek)
9.15 – 10.00 język polski |
Temat: „Siłaczka” Stefana Żeromskiego – omówienie lektury Cele: – określam czas i miejsce akcji utworu, – interpretuję tekst, – charakteryzuję Stanisławę Bozowską i Pawła Obareckiego, – dokonuję porównania bohaterów, – przytaczam odpowiednie cytaty potwierdzające moje zdanie, – wyrażam własną opinię na wskazany temat. |
10.05 – 10.50 Język polski |
Temat: |
11.00 – 11.45 Fizyka |
Temat: Analiza wykresów ruchów prostoliniowych: jednostajnego i jednostajnie zmiennego Cele: – wskazuję podobieństwa i różnice w ruchach: jednostajnym i jednostajnie przyspieszonym prostoliniowym; – analizuję wykresy; – odczytuję dane z wykresów opisujących ruch ciała. |
11.55 – 12.40 Historia |
Temat: |
12.50 – 13.35 Matematyka |
Temat: Przekształcanie wzorów Cele: – przekształcam proste wzory, aby wyznaczyć zadaną wielkość z wzorów geometrycznych i fizycznych; – wyznaczam wskazaną wielkość z podanych wzorów, w tym wzorów wyrażających zależności fizyczne i geometryczne. |
14.00 – 15.20 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Potrzebne materiały: |
3.03.2021 (środa)
9.15 – 10.00 Język niemiecki |
Temat: Wie war es damals? – Jak to było kiedyś? Cele: Rozumiem prosty tekst; Wyszukuje określone informacje w tekście; W wypowiedziach stosuję spójnik als. |
11.00 – 11.45 Matematyka |
Temat: Przekształcanie wzorów Cele: – przekształcam proste wzory, aby wyznaczyć zadaną wielkość z wzorów geometrycznych i fizycznych; – wyznaczam wskazaną wielkość z podanych wzorów, w tym wzorów wyrażających zależności fizyczne i geometryczne. |
Informatyka | Temat: Wstawianie obrazów i innych obiektów do dokumentu tekstowego Cele: – opisuję sposoby otaczania obrazu tekstem; – wstawiam obraz do dokumentu tekstowego i formatuję go; – wykonuję zrzut ekranu i wstawiam go do dokumentu tekstowego; – wstawiam do dokumentu tekstowego tabele, wzory matematyczne, fizyczne i chemiczne. |
11.55 – 12.40 Język polski |
Temat: |
4.03.2021 (czwartek)
9.15 – 10.00 Matematyka |
Temat: Temat: Powtórzenie wiadomości z działu Równania Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących dział Równania. |
Chemia | Temat: Znaczenie wartościowości pierwiastków chemicznych przy ustalaniu wzorów i nazw związków chemicznych Cele znam pojęcia: wartościowość, indeks stechiometryczny, współczynnik stechiometryczny; odczytuję z układu okresowego wartościowości pierwiastków chemicznych grup głównych; określam wartościowości i piszę wzory oraz nazwy związków chemicznych. |
Język angielski | Temat: Słownictwo związane z nowymi technologiami – nazwy rzeczy, czynności. Przymiotniki określające wygląd rzeczy Cele: – nazywam nowe technologie; – opisuję przedmioty; – wyrażam opinię. |
Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) | godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Potrzebne materiały: |
5.03.2021 (piątek)
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
Pobierz: Słówka Sówki (21) – wersja docx Słówka Sówki (21) – wersja pdf |
9.15 – 10.00 Język polski |
Temat: „Siłaczka” Stefana Żeromskiego – omówienie lektury Cele: – określam czas i miejsce akcji utworu, – interpretuję tekst, – charakteryzuję Stanisławę Bozowską i Pawła Obareckiego, – dokonuję porównania bohaterów, – przytaczam odpowiednie cytaty potwierdzające moje zdanie, – wyrażam własną opinię na wskazany temat. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki |
|
11.00- 11.45 Język angielski |
Temat: Zwroty i wyrażenia stosowane w zaproszeniach Cele: – znam zwroty i wyrażenia stosowane w zaproszeniach; – tworzę zaproszenie. |
11.55 – 12.40 Geografia |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Miasta. Rozwój dużych miast a zmiany w strefach podmiejskich. Utrwalenie wiadomości z działu “Środowisko przyrodnicze Polski część I” |
12.50 – 13.35 Matematyka |
Temat: Cele: |
zajęcia kulinarne | godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Duńskie ciastka wg przepisu mamy Adasia B. Potrzebujesz: 200 g mrożonego ciasta francuskiego – może być świeże ciasto francuskie 50 g masła 50 g cukru pudru 3 łyżki rodzynek 1 łyżka rumu, ale my damy olejek rumowy cynamon- Ciasto należy wyjąć z lodówki (rozmrozić jeśli było zamrożone) – rodzynki zalać wodą i odstawić na chwilę aby namokły – 2 łyżki cukru utrzeć z olejkiem rumowym – pozostały cukier utrzeć z masłem – powstałą masą posmarować ciasto francuskie – posypać całość cynamonem oraz dobrze odsączonymi z wody rodzynkami – następnie ciasto zawinąć w rulon od dłuższego boku – kroimy na kawałki (ślimaczki), które lekko należ spłaszczyć dłońmi Tak powstałe ciasteczka wstawić do piekarnika rozgrzanego do 220 stopni i piec około 12 minut. Po upieczeniu posmarować je rumowym lukrem i odstawić na chwilę aby ostygły. Smacznego! |
15.02.2021 (poniedziałek)
9.10 – 9.55 Matematyka |
godzina połączenia: 9.10 Temat: Zadania tekstowe Cele: – analizuję treść zadania i oznaczam niewiadomą; – rozwiązuję proste zadania tekstowe, także z treścią geometryczną, za pomocą równań pierwszego stopnia z jedną niewiadomą. |
10.05 – 10.50 Biologia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Budowa i funkcjonowanie układu hormonalnego Cele: wiesz: -gdzie zlokalizowane są gruczoły dokrewne i jakie hormony wydzielają; -jaka jest rola poszczególnych hormonów; -jak działają insulina i glukagon. |
11.00 – 11.45 Język angielski |
Temat: O czym pisał Jules Verne Cele: – potrafię rozmawiać na temat literatury science fiction; – nazywam istoty i przedmioty przedstawione na ilustracjach. |
11.55- 12.40 Język niemiecki |
Temat: Wo waren Się im Jahr…? Gdzie Pan był w roku…? Cele: – Rozmawiam na temat życie bohatera tekstu o zdarzeniach z przeszłości, – Stosuje w swoich wypowiedziach czas przeszły Imperfekt. |
12.45 – 13.30 WF |
Temat: |
16.02.2021 (wtorek)
Temat: Ruch jednostajny prostoliniowy. Ruch prostoliniowy zmienny Cele: – odróżniam ruch prostoliniowy od ruchu krzywoliniowego i podaję ich przykłady; – posługuję się pojęciem prędkości do opisu ruchu; – rozwiązuję zadania z zastosowaniem zależności między drogą, prędkością i czasem w ruchu jednostajnym.
9.15 – 10.00 język polski10.05 – 10.50 Język polski |
Temat: Tekst w pigułce, czyli sztuka pisania streszczenia; Mam prawo! Cele: – określam tematykę i problematykę utworów literackich, – streszczam tekst, – odróżniam w tekście publicystycznym i popularnonaukowym informacje ważne od drugorzędnych, – podaję zasady pisania streszczenia, – określam tematykę dzieła malarskiego, zwracając uwagę na zastosowane w nim plastyczne środki wyrazu, – zauważam znaczenie wolności i godności w życiu człowieka, – potrafię uzasadnić swoją odpowiedź. |
11.00 – 11.45 Fizyka |
Temat: Ruch jednostajny prostoliniowy. Ruch prostoliniowy zmienny Cele: – odróżniam ruch prostoliniowy od ruchu krzywoliniowego i podaję ich przykłady; – posługuję się pojęciem prędkości do opisu ruchu; – rozwiązuję zadania z zastosowaniem zależności między drogą, prędkością i czasem w ruchu jednostajnym. |
11.55 – 12.40 Historia |
Temat: Przemiany społeczne. Rozwój nauki i sztuki w końcu XIX wieku. Cele: Uczeń: – zna pojęcia demografia, urbanizacja, industrializacja, migracje; – wie na czym polega ewolucja i teoria Darwina; – wymienia wynalazki i kierunki w sztuce końca XIX wieku i kojarzy je z ich twórcami i artystami. |
12.50 – 13.35 Matematyka |
Temat: Zadania tekstowe Cele: – analizuję treść zadania i oznaczam niewiadomą; – rozwiązuję proste zadania tekstowe, także z treścią geometryczną, za pomocą równań pierwszego stopnia z jedną niewiadomą. |
14.00 – 15.20 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Alternatywne źródła energii |
17.02.2021 (środa)
9.15 – 10.00 | |
11.00 – 11.45 | Temat: Cele: |
11.55 – 12.40 | Temat: |
18.02.2021 (czwartek)
9.15 – 10.00 Matematyka |
Temat: Cele: |
Chemia | Temat: |
Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) | godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Bałwanki skarpetkowe Przygotuj: biała skarpeta, filc, kolorowe wstążki, klej lub igła z nitką, guziczki, materiał do wypchania |
19.02.2021 (piątek)
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
Pobierz: Słówka Sówki (19) – wersja docx Słówka Sówki (19) – wersja pdf |
9.15 – 10.00 Język polski |
Temat: |
10.05 – 10.50 | |
11.00- 11.45 Język angielski |
Temat: Cele: |
11.55 – 12.40 Geografia |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Matematyka |
Temat: Cele: |
zajęcia kulinarne | godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: |
8.02.2021 (poniedziałek)
10.05 – 10.50 Biologia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
11.00 – 11.45 Język angielski |
Temat: Cele: |
11.55- 12.40 Matematyka |
Temat: |
12.50 – 13.35 Język niemiecki |
Temat: |
9.02.2021 (wtorek)
9.15 – 10.00 język polski |
Temat: Typy zdań złożonych podrzędnie Cele: – rozpoznaję w wypowiedzeniach części zdań oraz określam ich funkcje składniowe, – przypominam sobie budowę składniową zdania złożonego. |
10.05 – 10.50 Język polski |
Temat: Zdania złożone podrzędnie z imiesłowowym równoważnikiem zdania Cele: – określam typy imiesłowów, – tworzę imiesłowowe równoważniki zdania i przekształcam je na zdania z czasownikami osobowymi. |
11.00 – 11.45 Fizyka |
|
11.55 – 12.40 Historia |
Temat: Przemiany polityczne i społeczne w Europie. Cele: Uczeń: – wymienia nowe kierunki polityczne, ich twórców i założenia; – zna podłoże gospodarcze i społeczne przemian. |
12.50 – 13.35 Matematyka |
Temat: |
14.00 – 15.20 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Potrzebne materiały: |
10.02.2021 (środa)
9.15 – 10.00 Język niemiecki |
|
11.00 – 11.45 Język angielski |
Temat: Cele: |
11.55 – 12.40 Język polski |
Temat: |
11.02.2021 (czwartek)
9.15 – 10.00 Matematyka |
Temat: Cele: |
Chemia | Temat: |
Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) | godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Potrzebne materiały: |
12.02.2021 (piątek)
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
Pobierz: Słówka Sówki (18) – wersja pdf Słówka Sówki (18) – wersja docx |
9.15 – 10.00 Język polski |
Temat: Mowa niezależna i zależna Cele: – odróżniam mowę zależną i niezależną – przekształcam mowę zależną na niezależną i odwrotnie, – stosuję odpowiednie znaki interpunkcyjne w wypowiedziach zapisywanych w mowie zależnej, – przekształcam podany tekst. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki |
|
11.00- 11.45 Język angielski |
Temat: Cele: |
11.55 – 12.40 Geografia |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Matematyka |
Temat: Cele: |
zajęcia kulinarne | godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: |
1.02.2021 (poniedziałek)
10.05 – 10.50 Biologia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Budowa i działanie układu wydalniczego Cele: znam – istotę procesu wydalania; – budowę układu wydalniczego; – funkcje elementów układu wydalniczego; – funkcje regulacyjne nerek. |
11.00 – 11.45 Język angielski |
Temat: Cele: |
11.55- 12.40 Matematyka |
Temat: |
12.50 – 13.35 Język niemiecki |
Temat: |
2.02.2021 (wtorek)
9.15 – 10.00 język polski |
Temat: Kiedy jesteśmy sami ze sobą… Jak potwierdzać słuszność zdania? Cele: -wymieniam cechy epiki, – odróżniam wiersz od prozy, – określam problemy egzystencjalne, z jakimi boryka się bohaterka, wskazuję ich przyczyny i próbuję znaleźć rozwiązanie, – oceniam wartość estetyczną utworu, – dobieram środki retoryczne w zależności od funkcji, jaką pełnią, – gromadzę materiał potrzebny do uzasadnienia swojego stanowiska, – logicznie łączę też z argumentem. |
10.05 – 10.50 Język polski |
Temat: Kiedy jesteśmy sami ze sobą… Jak potwierdzać słuszność zdania? Cele: -wymieniam cechy epiki, – odróżniam wiersz od prozy, – określam problemy egzystencjalne, z jakimi boryka się bohaterka, wskazuję ich przyczyny i próbuję znaleźć rozwiązanie, – oceniam wartość estetyczną utworu, – dobieram środki retoryczne w zależności od funkcji, jaką pełnią, – gromadzę materiał potrzebny do uzasadnienia swojego stanowiska, – logicznie łączę też z argumentem. |
11.00 – 11.45 Fizyka |
Temat: Cele: |
11.55 – 12.40 Historia |
Temat: Cele: |
12.50 – 13.35 Matematyka |
|
14.00 – 15.20 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Potrzebne materiały: |
3.02.2021 (środa)
9.15 – 10.00 Język niemiecki |
|
11.00 – 11.45 Język angielski |
Temat: Cele: |
11.55 – 12.40 Język polski |
Temat: |
4.02.2021 (czwartek)
9.15 – 10.00 Matematyka |
Temat: Cele: |
Chemia | Temat: |
Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) | godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Potrzebne materiały: |
5.02.2021 (piątek)
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
Pobierz: Słówka Sówki (17) – wersja docx Słówka Sówki (17) – wersja pdf |
9.15 – 10.00 Język polski |
Temat: W świecie rzeźby; Typy zdań złożonych podrzędnie Cele: – wyszukuję potrzebne informacje, – interpretuję dzieło sztuki rzeźbiarskiej, – dokonuję oceny oglądanego dzieła sztuki, – rozpoznaję w wypowiedzeniach części zdań oraz określam ich funkcje składniowe, – przypominam sobie budowę składniową zdania złożonego. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki |
|
11.00- 11.45 Język angielski |
Temat: Cele: |
11.55 – 12.40 Geografia |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Matematyka |
Temat: Cele: |
zajęcia kulinarne | godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Sałatka owocowa. Potrzebne produkty: pomarańcze, banan, jabłka i kiwi. |
25.01.2021 (poniedziałek)
10.05 – 10.50 Biologia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Powtórzenie wiadomości o układzie oddechowym. Cele: uporządkowanie wiadomości na temat układu oddechowego |
11.00 – 11.45 Język angielski |
Temat: Cele: |
11.55- 12.40 Matematyka |
Temat: |
12.50 – 13.35 Język niemiecki |
Temat: Modelowe zadania z języka niemieckiego na egzaminie ósmoklasisty Cele: – Uczeń diagnozuje, które wiadomości opanowała, a które wymagają dalszego doskonalenia, – Uczeń nabiera obycia z typowymi zadaniami egzaminacyjnymi i sposobem ich rozwiązywania |
26.01.2021 (wtorek)
9.15 – 10.00 język polski |
Temat: Próżny żal po szkodzie; Co już wiemy o twórczości Ignacego Krasickiego? Cele: – interpretuję tekst z wykorzystaniem kontekstu historycznego, – posługuję się mową zależną i niezależną, – wzbogacam słownictwo, – formułuję pytania do tekstu, – rozpoznaję cechy typowe dla epiki w bajkach i satyrach, – wymieniam cechy bajki i satyry, – utrwalam wiadomości o Ignacym Krasickim. |
10.05 – 10.50 Język polski |
Temat: Próżny żal po szkodzie; Co już wiemy o twórczości Ignacego Krasickiego? Cele: – interpretuję tekst z wykorzystaniem kontekstu historycznego, – posługuję się mową zależną i niezależną, – wzbogacam słownictwo, – formułuję pytania do tekstu, – rozpoznaję cechy typowe dla epiki w bajkach i satyrach, – wymieniam cechy bajki i satyry, – utrwalam wiadomości o Ignacym Krasickim. |
11.00 – 11.45 Fizyka |
Temat: Cele: |
11.55 – 12.40 Historia |
Temat: Cele: |
12.50 – 13.35 Matematyka |
|
14.00 – 15.20 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Potrzebne materiały: |
27.01.2021 (środa)
9.15 – 10.00 Język niemiecki |
|
11.00 – 11.45 Język angielski |
Temat: Cele: |
11.55 – 12.40 Język polski |
Temat: W świecie “siłaczek” Cele: – wiem, kim był Stefan Żeromski; – znam okoliczności powstania utworu “Siłaczka” – znam pojęcia “Praca organiczna” i “praca u podstaw”; – wyjaśniam tytuł utworu. |
28.01.2021 (czwartek)
9.15 – 10.00 Matematyka |
Temat: Cele: |
Chemia | Temat: Tlen – najważniejszy składnik powietrza Cele: Poznanie metod otrzymywania tlenu, jego właściwości fizycznych i chemicznych oraz zastosowań. Poznanie pojęć: tlenek, substrat, produkt, reakcje syntezy i analizy. |
Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) | godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Potrzebne materiały: |
29.01.2021 (piątek)
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
Pobierz: Słówka Sówki (16) – wersja docx Słówka Sówki (16) – wersja pdf |
9.15 – 10.00 Język polski |
Temat: Przemijania nie można zatrzymać… Cele: – charakteryzuję cechy gatunkowe utworu, – określam emocje związane z tekstem, – wyszukuję w tekście informacje, – interpretuję obrazy, – układam pytania do tekstu. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki |
|
11.00- 11.45 Język angielski |
Temat: Cele: |
11.55 – 12.40 Geografia |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Migracje a zaludnienie i struktura wieku na obszarach wiejskich. Cele: – dowiesz się jaki jest wpływ migracji na strukturę wieku; – będziesz umiał analizować dane statystyczne dotyczące zmian w zaludnieniu |
12.50 – 13.35 Matematyka |
Temat: Cele: |
14.12.2020 (poniedziałek)
10.05 – 10.50 Biologia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Układ limfatyczny i odpornościowy Cele: Poznasz: funkcje i elementy układu odpornościowego, sposoby nabywania odporności, istotę działania szczepionek i surowic, alergie jako nadwrażliwość układu odpornościowego. |
11.00 – 11.45 Język angielski |
Temat: Prosimy o radę i udzielamy rady Cele: Proszę kogoś o radę i udzielam rad. |
11.55- 12.40 Matematyka |
Temat: |
12.50 – 13.35 Język niemiecki |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
8.12.2020 (wtorek)
9.15 – 10.00 język polski |
Temat: Przypomnijmy, jak tworzy się zdania złożone współrzędnie; Pisownia wyrazów wielką i małą literą – przypomnienie i uzupełnienie wiadomości Cele: – wyszukuję w tekście informacje, – porządkuję informacje zgodnie z poleceniem, – określam typy zdań złożonych współrzędnie, – wyjaśniam zadanie pisowni wyrazów wielką i małą literą. |
10.05 – 10.50 Język polski |
Temat: Przypomnijmy, jak tworzy się zdania złożone współrzędnie; Pisownia wyrazów wielką i małą literą – przypomnienie i uzupełnienie wiadomości Cele: – wyszukuję w tekście informacje, – porządkuję informacje zgodnie z poleceniem, – określam typy zdań złożonych współrzędnie, – wyjaśniam zadanie pisowni wyrazów wielką i małą literą. |
11.00 – 11.45 Fizyka |
Temat: Siła nacisku na podłoże. Parcie i ciśnienie Cele: określam, co to jest parcie – siła nacisku; wyjaśniam pojęcie ciśnienia, wskazując przykłady z życia codziennego; |
11.55 – 12.40 Historia |
Temat: Wiosna Ludów w Europie i na ziemiach polskich. Cele: Uczeń: – potrafi wymienić kraje, w których wybuchały rewolucje; – zna cele wystąpień w poszczególnych krajach; – tłumaczy pojęcie manifest i rabacja; – określa skutki wydarzeń dla dalszych dziejów Europy. |
12.50 – 13.35 Matematyka |
|
14.00 – 15.20 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Robimy zimę Potrzebne materiały: mąka ziemniaczana (około 1 szklanka) pianka do golenia płyn do mycia naczyń |
9.12.2020 (środa)
9.15 – 10.00 Język niemiecki |
|
11.00 – 11.45 Język angielski |
Temat: Przymiotniki stosowane przy opisywaniu wyglądu osoby Cele: Opisuję wygląd osób, ubrania i fryzury. |
11.55 – 12.40 Język polski |
Temat: |
10.12.2020 (czwartek)
9.15 – 10.00 Matematyka |
Temat: Cele: |
Chemia | Temat: Atomy i cząsteczki – składniki materii Cele: Znam pojęcia: dyfuzja, ziarnistość materii, jednostka masy atomowej. Określam różnice w budowie mikroskopowej pierwiastków i związków chemicznych. |
Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) | godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Potrzebne materiały: |
11.12.2020 (piątek)
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
Pobierz: Słówka Sówki (14) – wersja pdf Słówka Sówki (14) – wersja docx |
9.15 – 10.00 Język polski |
Temat: Powtórzenie wiadomości po rozdziale drugim. Cele: – przedstawiam utwory poznane w rozdziale drugim oraz ich problematykę, – wyjaśniam i stosuję poznane terminy, – oceniam swoją wiedzę i umiejętności, – czytam tekst ze zrozumieniem. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki |
|
11.00- 11.45 Język angielski |
Temat: Powtórzenie wiadomości Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących słownictwo dotyczące higieny i utrzymania czystości, udzielania rad i proszenia o radę oraz zaimki i przymiotniki dzierżawcze, czasowniki modalne. |
11.55 – 12.40 Geografia |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Matematyka |
Temat: Cele: |
Poprzednie tygodnie: