Poniedziałek 16.11.2020
8.30 – 9.05 organizacja/praca własna |
godzina połączenia: 8.30 |
9.15 -10.00 Język niemiecki gr.1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Pan Malin schudł – praca z tekstem czytanym Cele: rozumienie selektywne tekstu, udzielanie odpowiedzi w czasie przeszłym do tekstu |
9.15 -10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Czasy past continuous i past simple. Cele: Uczeń rozróżnia czasy past continuous i past simple i potrafi używać ich łącznie. |
10.05 – 10.50 Historia |
godzina połączenia: 10.05 |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Pan Malin schudł – praca z tekstem czytanym Cele: rozumienie selektywne tekstu, udzielanie odpowiedzi w czasie przeszłym do tekstu |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Czasy past continuous i past simple. Cele: Uczeń rozróżnia czasy past continuous i past simple i potrafi używać ich łącznie. |
11.55 – 12.40 Informatyka |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Muzyka |
godzina połączenia: 13:00 Temat: Z dziejów muzyki – muzyka dawna Cele: zapoznanie z muzyką średniowieczną wyjaśnienie pojęć: trubadurzy i trawerzy |
13.45 – 14.30 Matematyka |
godzina połączenia: 13.45 Temat: Dzielenie pisemne ułamków dziesiętnych Cele: – dzielenie pisemne ułamków dziesiętnych – dzielenie pisemne dodatnich i ujemnych ułamków dziesiętnych |
14.40 – 15.25 SU |
godzina połączenia: 14.40 |
Wtorek 17.11.2020
8.30 – 9.05 Konsultacje matematyka (p. A. Frankowska) |
godzina połączenia: 8.30 Zajęcia odbywają się wyłącznie w formie zdalnej (nie odbywają się na terenie szkoły) |
9.15 – 10.00 Plastyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Perspektywa pasowa Cele: Uczeń: – potrafi rozpoznać i nazwać perspektywę pasową, – wskazuje dzieła sztuki wykorzystujące perspektywę pasową; – samodzielnie wykonuje pracę plastyczną przy wykorzystaniu perspektywy pasowej. |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Czasowniki dokonane i niedokonane Cele: Rozpoznaję w zdaniu czasowniki osobowe i nieosobowe; Odróżniam postać niedokonaną czasownika od dokonanej; Doskonalę różne formy zapisywania informacji. |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: O stronie czynnej i biernej czasownika Cele: Umiem posługiwać się formą czynną i bierną czasownika; Zamieniam poprawnie zdania o konstrukcji w stronie biernej na zdania w stronie czynnej czasownika i odwrotnie. |
11.55 – 12.40 WF |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Marszobieg terenowy – utrwalenie wiadomości. Cele: Zasady i zalety marszobiegu. |
12.50 – 13.35 Historia |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
14.15 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.15, Teams – zespół “Warsztaty” Eksperymenty: Taniec w wodzie i w powietrzu Przygotuj: rodzynki (około 5 sztuk), woda gazowana (około pół szklanki), papier, nożyczki, klej |
Środa 18.11.2020
8.30 – 9.05 Konsultacje matematyka (p. A. Frankowska) |
godzina połączenia: 8.30 Zajęcia odbywają się wyłącznie w formie zdalnej (nie odbywają się na terenie szkoły) |
9.15 – 10.00 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Ich bin ihn nicht gesehen. Cele: utrwalenie wiadomości leksyklano – gramatycznych dot. czasu przeszłego |
9.15 – 10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Zajęcia odbywają się wyłącznie w formie zdalnej (nie odbywają się na terenie szkoły) Temat: Przepraszamy. Cele: Uczeń potrafi przepraszać i reagować na czyjeś przeprosiny. |
10.05 – 10.50 Języka niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Ich bin ihn nicht gesehen. Cele: utrwalenie wiadomości leksyklano – gramatycznych dot. czasu przeszłego |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Zajęcia odbywają się wyłącznie w formie zdalnej (nie odbywają się na terenie szkoły) Temat: Przepraszamy. Cele: Uczeń potrafi przepraszać i reagować na czyjeś przeprosiny. |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Trudne czasowniki. Cele: Stosuję poprawne formy czasowników; Wyjaśniam znaczenie związków frazeologicznych; Zapisuję poprawnie pod względem ortograficznym wybrane formy czasu przeszłego |
11.55 – 12.40 Technika |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Zaokrąglenie ułamków dziesiętnych. Ułamki okresowe Cele: -zaokrąglenie ułamka dziesiętnego -wskazanie okresu ułamka okresowego |
13.45 – 14.30 Matematyka |
godzina połączenia: 13.45 Temat: Rozwinięcie dziesiętne ułamka okresowego Cele: -zaokrąglanie podanego ułamka do wskazanego miejsca po przecinku |
Czwartek 19.11.2020
8.20 – 9.05 Geografia |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Położenie i ukształtowanie powierzchni Europy. Cele: -poznam położenie geograficzne oraz wielkość jej powierzchni; -poznam przebieg umownej granicy między Europą a Azją; -nauczę się rozpoznawać położenie różnych obiektów geograficznych na mapie naszego kontynentu |
9.15 – 10.00 Biologia |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Pierścienice – zwierzęta, które mają segmentowane ciało. Cele: Poznam: -Środowisko życia i budowę zewnętrzną pierścienic, -Tryb życia pierścienic, -Znaczenie pierścienic w przyrodzie i dla człowieka. |
10.05 – 10.50 Matematyka |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Ułamek liczby Cele -obliczanie ułamka danej liczby |
11.00 – 11.45 Matematyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 WF |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Biegi krótkie – sprinty. Cele: – Znajomość dystansów w biegach krótkich. – Umiejętność wykonania startu niskiego. |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Pamięć – magiczne pudełko, w którym zamykamy przeszłość. Cele: Doskonalę czytanie ze zrozumieniem; Określam czas i miejsce przedstawionych wydarzeń; Wykorzystuję informacje historyczne do interpretacji tekstu. |
14.00 – 15.20 Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Sowy Szyszaki i przyjaciele Przygotuj: Szyszki, gałązki, kapturki od żołędzi, żołędzie, kolorowy filc lub kolorowe kartki, nożyczki i klej najlepiej na gorąco |
Piątek 20.11.2020
9.15 – 10.00 Język polski |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Pamięć – magiczne pudełko, w którym zamykamy przeszłość. Cele: Nazywam emocje postaci pokazanych w tekście; Wyjaśniam metaforyczny sens wyrażenia zawartego w utworze; Dzielę się swoimi przemyśleniami związanymi z tekstem. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Piszemy opowiadanie z użyciem czasów past continuous i past simple. Cele: Uczeń potrafi napisać opowiadanie według wzoru. |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Piszemy opowiadanie z użyciem czasów past continuous i past simple. Cele: Uczeń potrafi napisać opowiadanie według wzoru. |
11.55 – 12.40 Religia |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Jak żyją uczniowie w innych krajach? Cele: -poznam zwyczaje, kulturę innych krajów, -utrwalę sobie położenie omawianych państw na mapie świata |
14.00 – 15.20 Zaj. kulinarne |
godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Przyrządzamy zdrowe przystawki – roladki z tortilli na zimno. Co przygotować: Tortilla, serek homogenizowany, ogórek lub pomidor świeży, sałata, szynka w plastrach. Uczniowie mogą przygotować dowolnie wymyślone przez siebie przystawki. To jest tylko nasza propozycja. |