16.11 – 20.11.2020 – klasa 6

Poniedziałek 16.11.2020

8.30 – 9.05
organizacja/praca własna
godzina połączenia: 8.30
 9.15 -10.00
Język niemiecki
gr.1
godzina połączenia: 9.15
Temat: Pan Malin schudł – praca z tekstem czytanym
Cele:
rozumienie selektywne tekstu,
udzielanie odpowiedzi w czasie przeszłym do tekstu
 9.15 -10.00
Język angielski
gr. 2
godzina połączenia: 9.15
Temat: Czasy past continuous i past simple.
Cele: Uczeń rozróżnia czasy past continuous i past simple i potrafi używać ich łącznie.
 10.05 – 10.50
Historia
 godzina połączenia: 10.05
11.00 – 11.45
Język niemiecki
gr. 2
godzina połączenia: 11.00
Temat: Pan Malin schudł – praca z tekstem czytanym
Cele:
rozumienie selektywne tekstu,
udzielanie odpowiedzi w czasie przeszłym do tekstu
11.00 – 11.45
Język angielski
gr. 1
godzina połączenia: 11.00
Temat: Czasy past continuous i past simple.
Cele: Uczeń rozróżnia czasy past continuous i past simple i potrafi używać ich łącznie.
11.55 – 12.40
Informatyka
godzina połączenia: 11.55
Temat:
12.50 – 13.35
Muzyka
godzina połączenia: 13:00
Temat: Z dziejów muzyki – muzyka dawna
Cele:
zapoznanie z muzyką średniowieczną
wyjaśnienie pojęć: trubadurzy i trawerzy
13.45 – 14.30
Matematyka
godzina połączenia: 13.45
Temat: Dzielenie pisemne ułamków dziesiętnych
Cele:
– dzielenie pisemne ułamków dziesiętnych
– dzielenie pisemne dodatnich i ujemnych ułamków dziesiętnych
14.40 – 15.25
SU
godzina połączenia: 14.40

Wtorek 17.11.2020

 8.30 – 9.05
Konsultacje
matematyka
(p. A. Frankowska)
godzina połączenia: 8.30
Zajęcia odbywają się wyłącznie w formie zdalnej (nie odbywają się na terenie szkoły)
 9.15 – 10.00
Plastyka
 godzina połączenia: 9.15
Temat: Perspektywa pasowa
Cele:
Uczeń:
– potrafi rozpoznać i nazwać perspektywę pasową,
– wskazuje dzieła sztuki wykorzystujące perspektywę pasową;
– samodzielnie wykonuje pracę plastyczną przy wykorzystaniu perspektywy pasowej.
10.05 – 10.50
Język polski
godzina połączenia: 10.05
Temat: Czasowniki dokonane i niedokonane
Cele:
Rozpoznaję w zdaniu czasowniki osobowe i nieosobowe;
Odróżniam postać niedokonaną czasownika od dokonanej;
Doskonalę różne formy zapisywania informacji.
 11.00 – 11.45
Język polski
 godzina połączenia: 11.00
Temat: O stronie czynnej i biernej czasownika
Cele:
Umiem posługiwać się formą czynną i bierną czasownika;
Zamieniam poprawnie zdania o konstrukcji w stronie biernej na zdania w stronie czynnej czasownika i odwrotnie.
 11.55 – 12.40
WF
 godzina połączenia: 11.55
Temat: Marszobieg terenowy – utrwalenie wiadomości.
Cele: Zasady i zalety marszobiegu.
12.50 – 13.35
Historia
 godzina połączenia: 12.50
Temat:
14.15
Eksperymenty
 godzina połączenia: 14.15, Teams – zespół “Warsztaty”
Eksperymenty: Taniec w wodzie i w powietrzu
Przygotuj: rodzynki (około 5 sztuk), woda gazowana (około pół szklanki), papier, nożyczki, klej

Środa 18.11.2020 

 8.30 – 9.05
Konsultacje
matematyka
(p. A. Frankowska)
 godzina połączenia: 8.30
Zajęcia odbywają się wyłącznie w formie zdalnej (nie odbywają się na terenie szkoły)
9.15 – 10.00
Język niemiecki gr. 1
godzina połączenia: 9.15
Temat: Ich bin ihn nicht gesehen.
Cele: utrwalenie wiadomości leksyklano – gramatycznych dot. czasu przeszłego
9.15 – 10.00
Język angielski gr. 2
godzina połączenia: 9.15
Zajęcia odbywają się wyłącznie w formie zdalnej (nie odbywają się na terenie szkoły)
Temat: Przepraszamy.
Cele: Uczeń potrafi przepraszać i reagować na czyjeś przeprosiny.
10.05 – 10.50
Języka niemiecki gr. 2
godzina połączenia: 10.05
Temat: Ich bin ihn nicht gesehen.
Cele: utrwalenie wiadomości leksyklano – gramatycznych dot. czasu przeszłego
10.05 – 10.50
Język angielski gr. 1
godzina połączenia: 10.05
Zajęcia odbywają się wyłącznie w formie zdalnej (nie odbywają się na terenie szkoły)
Temat: Przepraszamy.
Cele: Uczeń potrafi przepraszać i reagować na czyjeś przeprosiny.
11.00 – 11.45
Język polski
godzina połączenia: 11.00
Temat: Trudne czasowniki.
Cele:
Stosuję poprawne formy czasowników;
Wyjaśniam znaczenie związków frazeologicznych;
Zapisuję poprawnie pod względem ortograficznym wybrane formy czasu przeszłego
11.55 – 12.40
Technika
godzina połączenia: 11.55
12.50 – 13.35
Matematyka
godzina połączenia: 12.50
Temat: Zaokrąglenie ułamków dziesiętnych. Ułamki okresowe
Cele:
-zaokrąglenie ułamka dziesiętnego
-wskazanie okresu ułamka okresowego
13.45 – 14.30
Matematyka
godzina połączenia: 13.45
Temat: Rozwinięcie dziesiętne ułamka okresowego
Cele:
-zaokrąglanie podanego ułamka do wskazanego miejsca po przecinku

Czwartek 19.11.2020

8.20 – 9.05
Geografia
godzina połączenia: 8.20
Temat: Położenie i ukształtowanie powierzchni Europy.
Cele:
-poznam położenie geograficzne oraz wielkość jej powierzchni;
-poznam przebieg umownej granicy między Europą a Azją;
-nauczę się rozpoznawać położenie różnych obiektów geograficznych na mapie naszego kontynentu

9.15 – 10.00
Biologia
godzina połączenia: 9.15
Temat:  Pierścienice – zwierzęta, które mają segmentowane ciało.
Cele: Poznam:
-Środowisko życia i budowę zewnętrzną pierścienic,
-Tryb życia pierścienic,
-Znaczenie pierścienic w przyrodzie i dla człowieka.
10.05 – 10.50
Matematyka
 godzina połączenia: 10.05
Temat: Ułamek liczby
Cele
-obliczanie ułamka danej liczby
11.00 – 11.45
Matematyka
 godzina połączenia: 11.00
Temat:
 11.55 – 12.40
WF
 godzina połączenia: 11.55
Temat: Biegi krótkie – sprinty.
Cele:
– Znajomość dystansów w biegach krótkich.
– Umiejętność wykonania startu niskiego.
12.50 – 13.35
Język polski
 godzina połączenia: 12.50
Temat: Pamięć – magiczne pudełko, w którym zamykamy przeszłość.
Cele:
Doskonalę czytanie ze zrozumieniem;
Określam czas i miejsce przedstawionych wydarzeń;
Wykorzystuję informacje historyczne do interpretacji tekstu.
14.00 – 15.20
Rękodzieło (zajęcia dla chętnych)
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty”
Temat: Sowy Szyszaki i przyjaciele
Przygotuj: Szyszki, gałązki, kapturki od żołędzi, żołędzie,
kolorowy filc lub kolorowe kartki, nożyczki i klej najlepiej na gorąco

Piątek 20.11.2020

9.15 – 10.00
Język polski
godzina połączenia: 9.15
Temat:  Pamięć – magiczne pudełko, w którym zamykamy przeszłość.
Cele:
Nazywam emocje postaci pokazanych w tekście;
Wyjaśniam metaforyczny sens wyrażenia zawartego w utworze;
Dzielę się swoimi przemyśleniami związanymi z tekstem.  
10.05 – 10.50
Język niemiecki gr. 1
godzina połączenia: 10.05
Temat:
10.05 – 10.50
Język angielski gr. 2
godzina połączenia: 10.05
Temat: Piszemy opowiadanie z użyciem czasów past continuous i past simple.
Cele: Uczeń potrafi napisać opowiadanie według wzoru.
11.00 – 11.45
Język niemiecki gr. 2
godzina połączenia: 11.00
Temat:
 11.00 – 11.45
Język angielski gr. 1
 godzina połączenia: 11.00
Temat: Piszemy opowiadanie z użyciem czasów past continuous i past simple.
Cele: Uczeń potrafi napisać opowiadanie według wzoru.
11.55 – 12.40
Religia
godzina połączenia: 11.55
12.50 – 13.35
Zaj. z wych.
godzina połączenia: 12.50
Temat: Jak żyją uczniowie w innych krajach?
Cele:
-poznam zwyczaje, kulturę innych krajów,
-utrwalę sobie położenie omawianych państw na mapie świata
14.00 – 15.20
Zaj. kulinarne
godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty”
Temat: Przyrządzamy zdrowe przystawki – roladki z tortilli na zimno.
Co przygotować:
Tortilla, serek homogenizowany, ogórek lub pomidor świeży, sałata, szynka w plastrach.
Uczniowie mogą przygotować dowolnie wymyślone przez siebie przystawki. To jest tylko nasza propozycja.