2.11.2020 (poniedziałek) – dzień wolny od zajęć dydaktycznych
3.11.2020 (wtorek)
9.00 – 9.45 plastyka |
|
10.00 – 10.40 język polski |
Temat: Grypa duszy Cele: • Wskazuję elementy świata przedstawionego; • Określam problematykę utworu; • Wyjaśniam znaczenie aforyzmów oraz przenośni zastosowanych w utworze. |
10.50 – 11.30 język polski |
Temat: Grypa duszy Cele: • Charakteryzuję bohatera utworu; • Formułuję wypowiedź na temat postaci; • Odnoszę tekst do sytuacji przedstawionej na obrazie. |
12.00 – 12.30 WF |
|
12.50 – 13.30 historia |
|
4.11.2020 (środa)
9.10 – 9.55
j. niemiecki gr. 1 |
Temat: Wprowadzenie do czasu przeszłego Partizip Perfekt Cel lekcji: • Budowa czasu przeszłego • Funkcja czasownika posiłkowego “haben” • Stosowanie czasu przeszłego • Budowanie prostych zdań w czasie przeszłym |
9.10 – 9.55
j. angielski gr. 2 |
Temat: Rozmawiamy o miastach Cele: Uczeń opisuje obiekty miejskie, wskazuje kierunki położenia miejskich obiektów, odpowiada na pytania dotyczące ulubionych miejsc w mieście. |
10.05- 10.50
j. niemiecki gr. 2 |
Temat: Wprowadzenie do czasu przeszłego Partizip Perfekt Cel lekcji: • Budowa czasu przeszłego • Funkcja czasownika posiłkowego “haben” • Stosowanie czasu przeszłego • Budowanie prostych zdań w czasie przeszłym |
10.05 – 10.50
j. angielski gr. 1 |
Temat: Rozmawiamy o miastach Cele: Uczeń opisuje obiekty miejskie, wskazuje kierunki położenia miejskich obiektów, odpowiada na pytania dotyczące ulubionych miejsc w mieście. |
11.00 – 11.45 język polski |
Temat: Dzieciństwo wobec dorosłości Cele: • Określam, kim jest podmiot liryczny, do kogo adresuje utwór i jakie są jego intencje; • Interpretuję tytuł i tematykę utworu; • Wyszukuję w wierszu przenośnie i wyjaśniam ich znaczenie. |
11.55 – 12.40 informatyka | Temat: Poczta elektroniczna i zasady właściwego zachowania w sieci Cele: Uczeń przestrzega zasad netykiety i wysyła wiadomości, korzystając z poczty elektronicznej |
13.05 – 13.40 on line: 13.05 – 13.25 gr.1 on line: 13.30 – 13.50 gr. 2 matematyka |
Temat: Mnożenie liczb całkowitych Cele: -mnożenie dodatnich i ujemnych liczb całkowitych -mnożenie wielocyfrowych liczb ujemnych i dodatnich |
14.00 – 14.45 on line: 14.00 – 14.20 gr. 1 on line: 14.25 – 14.45 gr. 2 matematyka |
Temat: Mnożenie pisemne Cele: -mnożenie pisemne liczb wielocyfrowych -mnożenie pisemne ułamków dziesiętnych |
5.11.2020 (czwartek)
8.20 – 9.00 geografia |
Temat: Strefy oświetlenia Ziemi. Cele: Uczeń: – dowie się jakie są strefy oświetlenia Ziemi, – utrwali sobie wiadomości o strefach klimatycznych i krajobrazowych na świecie, – zdobędzie wiadomości o białych nocach. |
9.10 – 9.55 biologia |
Temat: Płazińce zwierzęta, które mają płaskie ciało. Cele: Zwróć uwagę na: – środowisko życia i charakterystyczne cechy płazińców, – przystosowania tasiemców do pasożytniczego trybu życia, – znaczenie płazińców w przyrodzie i dla człowieka. |
10.20 – 11.05 on line: 10.20 – 10.40 gr. 1 on line: 1045 – 11.05 gr. 2 matematyka |
Temat: Mnożenie ułamków zwykłych Cele: -mnożenie ułamków zwykłych -skracanie ułamków zwykłych -mnożenie ujemnych i dodatnich ułamków zwykłych |
11.15 – 12.00 11.15 – 11.35 – gr.1 11.40 – 12.00 – gr. 2 matematyka |
Temat: Dzielenie liczb całkowitych Cele: -dzielenie liczb całkowitych -dzielenie ujemnych i dodatnich liczb całkowitych |
12.10 – 12.40 WF |
Temat: Ćwiczenia kształtujące. Cel: Znajomość ćwiczeń kształtujących. Wszechstronność ćwiczeń kształtujących. |
12.50 – 13.20 Język polski |
Temat: Moja mama jest wśród gwiazd Cele: • opowiadam o przeczytanym tekście; • opisuję narratora; • charakteryzuję rodzaje narracji; • odszukuję w tekście pytania retoryczne |
6.11.2020 (piątek)
8.30 – 9.00 Słówka Sówki | Pobierz kartę pracy: Słówka Sówki (10) |
9.10 – 9.50 Język polski |
Temat: Jak sobie radzić ze stratą bliskiej osoby Cele: • streszczam przeczytany tekst; • wyszukuję fragmenty tekstu na wskazany temat; • uczestniczę w rozmowie dotyczących emocji postaci; • rozwijam słownictwo służące wyrażaniu emocji. |
10.00 – 10.45 język niemiecki gr. 1 |
|
10.00 – 10.45 język angielski gr. 2 |
Temat: W mieście Cele: Uczeń opisuje zdarzenia w mieście i odpowiada na pytania. |
10.55 – 11.40 język niemiecki gr. 2 |
|
10.55 – 11.40 język angielski gr. 1 |
Temat: W mieście Cele: Uczeń opisuje zdarzenia w mieście i odpowiada na pytania. |
11.55 – 12.30 Religia |
|
13.15 13.45 zaj. z wych. |
Temat: Netykieta czyli zbiór zasad dotyczących dobrego zachowania w Internecie. |
13.55 14.30 zajęcia kulinarne |
Temat: Przyrządzamy zdrowe surówki. |