23.11.2020 r. (poniedziałek)
8.20 – 9.05 Historia |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Imperium Aleksandra Wielkiego. Cele: – zna pojęcia hegemonia , falanga, imperium, hellenizacji – umiejscawia w czasie i przestrzeni podboje Aleksandra Wielkiego |
9.15 – 10.00 Język niemiecki gr.1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Petra była w szpitalu. Cele: uczeń umie opisać przebieg swojego dnia |
10.10 Organizacja |
godzina połączenia: 10.10 |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Petra była w szpitalu. Cele: uczeń umie opisać przebieg swojego dnia |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 12.50 |
praca własna | Przeczytaj: |
Samorząd Uczniowski | godzina połączenia: 14.40 |
24.11.2020 r. (wtorek)
8.20 – 9.05 Plastyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Akcent barwny. Cele: interpretuję obserwowane zjawiska barwne; charakteryzuję barwę jako środek wyrazu artystycznego; doskonalę umiejętności plastyczne przejawiające się w indywidualnej działalności twórczej. |
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: 9.15 |
10.05 – 10.50 | godzina połączenia: 10.05 |
11.00 – 11.45 historia |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Imperium Aleksandra Wielkiego. Tajemnice sprzed wieków – latarnia morska na Faros. Cele: – zna dzieje powstania latarni morskiej, – potrafi wymienić siedem cudów świata starożytnego. |
11.55 – 12.40 Język polski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Witajcie w Narnii – krainie po drugiej stronie szafy. Cele: wiem, kim był autor powieści opowiadam o świecie przedstawionym w utworze przedstawiam bohaterów utworu korzystam z różnych źródeł informacji |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: To z nim spędzam teraz dużo czasu…Nasi czworonożni przyjaciele. Cele: opowiadam o swoim domowym pupilu wiem, jak opiekować się domowym zwierzątkiem przedstawiam plusy i minusy posiadania w domu zwierzaka |
13.45 – 14.05 WF |
godzina połączenia: 13.45 Temat: |
25.11.2020 r. (środa)
8.20 – 9.05 Technika |
godzina połączenia: 8.20 |
9.15 – 10.00 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Tobiasz złamał nogę. Cele: uczeń opowiada o wypadku na podstawie historyjki obrazkowej w czasie przeszłym |
9.15 – 10.00 |
praca własna godzina połączenia: 9.15 |
10.05 – 10.50 Języka niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Tobiasz złamał nogę. Cele: uczeń opowiada o wypadku na podstawie historyjki obrazkowej w czasie przeszłym |
10.05 – 10.50 |
praca własna godzina połączenia: 10.05 |
11.00 – 11.45 Matematyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Dodawanie i odejmowanie ułamków o różnych mianownikach – ćwiczenia. Cele: Sprowadzanie ułamków do tego samego mianownika Dodawanie i odejmowanie ułamków |
11.55 – 12.40 Matematyka |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Dodawanie i odejmowanie ułamków o różnych mianownikach – utrwalenie. Cele: Sprowadzanie ułamka do tego samego mianownika Dodawanie i odejmowanie liczb mieszanych |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: W Narnii przygody nigdy się nie kończą! Cele: rozróżniam bohaterów pierwszo- i drugoplanowych wskazuję zmiany, które dokonały się w bohaterach tekstu rozpoznaję w powieści elementy fantastyki identyfikuję utwór jako fantasy |
26.11.2020 r. (czwartek)
8.20 – 9.05 Matematyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: |
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: mieszana, licznik, mianownik |
10.05 – 10.50 Biologia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Klasyfikacja organizmów. Cele: poznasz: Zadania systematyki Charakterystykę królestw Gatunek – podstawową jednostkę klasyfikacji |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Świat po jednej i po drugiej stronie szafy. Cele: określam, który świat przedstawiony w utworze jest realistyczny, który – fantastyczny wymieniam postacie realistyczne i fantastyczne wiem, jak długo trwały wydarzenia w Narnii opisuję Narnię |
11.55 – 12.40 Język polski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Bohaterowie powieści. Cele: charakteryzuję bohaterów powieści wiem, czym wyróżniał się Edmund przedstawiam Białą Czarownicę wymieniam cechy lwa Aslana |
12.50 – 13.35 WF |
godzina połączenia: 12.50 |
14.00 – 15.20 Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Mikołaj. Przygotuj: puszka metalowa, filc lub sweter najlepiej w kolorze czerwonym, kawałek futerka lub wata, może być biała włóczka na brodę, tasiemka czarna lub czarny filc, różowy kawałek materiału na nos, może być różowy guzik, wata lub wypełnienie od poduszki. Nożyczki i klej najlepiej na gorąco |
27.11.2020 r. (piątek)
8.20 – 9.05 Muzyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Andrzejkowe tradycje, zwyczaje i zabawy. Cele: posłuchamy piosenki pt. “Andrzeju, Andrzeju” poznamy zwyczaje związane z Andrzejkami |
9.15 – 10.00 Geografia |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Krajobraz rolniczy Wyżyny Lubelskiej. Cele: – poznasz krajobraz rolniczy Wyżyny Lubelskiej oraz ważniejsze rośliny tam uprawiane – dowiesz się czym jest less i dlaczego tworzą się wąwozy |
10.05 – 10.50 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Jak Laura spędziła weekend? Cele: -rozumiem czytany tekst -opisuję przebieg zdarzeń w czasie przeszłym na podstawie tekstu |
10.05 – 10.50 |
godzina połączenia: 10.05 praca własna |
11.00 – 11.45 Języka niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Jak Laura spędziła weekend? Cele: -rozumiem czytany tekst -opisuję przebieg zdarzeń w czasie przeszłym na podstawie tekstu |
11.00 – 11.45 |
godzina połączenia: 11.00 praca własna |
11.55 – 12.40 Religia |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Walka dobrego ze złem. Cele: przedstawiam dwa obozy z królestwa Narnii określam, o co rodzeństwo walczyło z Białą Czarownicą wyjaśniam przesłanie utworu szukam w powieści odniesień do znanych mi baśni |
Zajęcia kulinarne (dla chętnych) | godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Przyrządzamy “zdrowe sałatki”. wersja I: 4 gotowane na twardo jajka, pęczek rzodkiewki, szczypiorek, śmietana (może być jogurt) sól, pieprz wersja II: zamiast jajek dajemy twarożek |