23.11 – 27.11.2020 – klasa 6

Poniedziałek 23.11.2020

8.30 – 9.05
organizacja/praca własna
godzina połączenia: 8.30
Przygotuj kartę z hasłem (gra “Sowa w Koronie”), nie zapomnij uruchomić kamerki.
 9.15 -10.00
Język niemiecki
gr.1
godzina połączenia: 9.15
Temat: Petra była w szpitalu.
Cele: uczeń umie opisać przebieg swojego dnia
 9.15 -10.00
Język angielski
gr. 2
godzina połączenia: 9.15
Temat: Powtórzenie wiadomości.
Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących
słownictwo dotyczące miasta, czasy past continuous i past simple.
 10.05 – 10.50
Historia
 godzina połączenia: 10.05
11.00 – 11.45
Język niemiecki
gr. 2
godzina połączenia: 11.00
Temat: Petra była w szpitalu.
Cele: uczeń umie opisać przebieg swojego dnia
11.00 – 11.45
Język angielski
gr. 1
godzina połączenia: 11.00
Temat: Powtórzenie wiadomości.
Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących
słownictwo dotyczące miasta, czasy past continuous i past simple.
11.55 – 12.40
Język niemiecki – zajęcia wyrównawcze
godzina połączenia: 11.55
Temat:
12.50 – 13.35
Muzyka
godzina połączenia: 13.00
Temat:
13.45 – 14.30
Matematyka
godzina połączenia: 13.45
Temat:
14.40 – 15.25
SU
godzina połączenia: 14.40

Wtorek 24.11.2020

 9.15 – 10.00
Plastyka
 godzina połączenia: 9.15
10.05 – 10.50
Język polski
godzina połączenia: 10.05
Temat: Afrykańska przygoda
Cele:
wypowiadam się na temat świata przedstawionego w utworze
wskazuję w utworze fakty historyczne
uzasadniam, że przeczytany utwór to powieść przygodowa
 11.00 – 11.45
Język polski
 godzina połączenia: 11.00
Temat: Świat przedstawiony w powieści.
Cele:
redaguję ramowy plan wydarzeń
przedstawiam trasę, jaka przebyli Staś i Nel
wskazuję bohaterów pierwszo- i drugoplanowych
przedstawiam najciekawsze fragmenty powieści
 11.55 – 12.40
WF
godzina połączenia: 11.55
Temat:
12.50 – 13.35
Historia
 godzina połączenia: 12.50
Temat:

Środa 25.11.2020 

9.15 – 10.00
Język niemiecki gr. 1
godzina połączenia: 9.15
Temat: Tobiasz złamał nogę.
Cele: uczeń opowiada o wypadku na podstawie historyjki obrazkowej w czasie przeszłym
9.15 – 10.00
Język angielski gr. 2
praca własna
godzina połączenia: 9.15
10.05 – 10.50
Języka niemiecki gr. 2
godzina połączenia: 10.05
Temat: Tobiasz złamał nogę.
Cele: uczeń opowiada o wypadku na podstawie historyjki obrazkowej w czasie przeszłym
10.05 – 10.50
Język angielski gr. 1
praca własna
godzina połączenia: 10.05
11.00 – 11.45
Język polski
godzina połączenia: 11.00
Temat: Przyjaźń bohaterów powieści.
Cele:
opowiadam o okolicznościach porwania Stasia i Nel
przedstawiam Kalego i Meę
wskazuję zmiany w zachowaniu Kalego
11.55 – 12.40
Technika
godzina połączenia: 11.55
12.50 – 13.35
Matematyka
godzina połączenia: 12.50
Temat: Kolejność wykonywania działań.
Cele:
Przypomnienie kolejności wykonywania działań
Obliczanie wartości wyrażenia arytmetycznego
13.45 – 14.30
Matematyka
godzina połączenia: 13.45
Temat: Kolejność wykonywania działań.
Cele:
Dopasowanie zapisu rozwiązania do treści zadania

Czwartek 26.11.2020

8.20 – 9.05
Geografia
godzina połączenia: 8.20
Temat: Wulkany i trzęsienia ziemi na Islandii.
Cele:
poznasz teorię tektoniki płyt litosfery oraz dowiesz się dlaczego warto odwiedzić Islandię.

9.15 – 10.00
Biologia
godzina połączenia: 9.15
Temat: Powtórzenie wiadomości o prostych organizmach zwierzęcych.
Cele: uporządkowanie wiedzy o parzydełkowcach, płazińcach, nicieniach i pierścienicach.
10.05 – 10.50
Matematyka
 godzina połączenia: 10.05
Temat:
11.00 – 11.45
Matematyka
 godzina połączenia: 11.00
Temat:
 11.55 – 12.40
WF
 godzina połączenia: 11.55
Temat:
12.50 – 13.35
Język polski
 godzina połączenia: 12.50
Temat: Czy Stasia Tarkowskiego można nazwać bohaterem?
Cele:
przedstawiam umiejętności Stasia, które pozwoliły dzieciom przetrwać
charakteryzuję Stasia
przedstawiam sytuacje, w których Staś wykazał się odwagą
wyszukuję w tekście powieści właściwe fragmenty
14.00 – 15.20
Rękodzieło (zajęcia dla chętnych)
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty”
Temat: Mikołaj.
Przygotuj: puszka metalowa, filc lub sweter najlepiej w kolorze czerwonym, kawałek futerka lub wata, może być biała włóczka na brodę, tasiemka czarna lub czarny filc, różowy kawałek materiału na nos, może być różowy guzik, wata lub wypełnienie od poduszki. Nożyczki i klej najlepiej na gorąco

Piątek 27.11.2020

9.15 – 10.00
Język polski
godzina połączenia: 9.15
Temat: Obraz Afryki sprzed stu lat.
Cele:
przedstawiam sposób zachowania i myślenia przedstawicieli plemion afrykańskich
wiem, o co toczyły się walki między plemionami
wymieniam zjawiska i elementy afrykańskiej przyrody
korzystam z różnych źródeł informacji
10.05 – 10.50
Język niemiecki gr. 1
godzina połączenia: 10.05
Temat: Jak Laura spędziła weekend?
Cele:
-rozumiem czytany tekst
-opisuję przebieg zdarzeń w czasie przeszłym na podstawie tekstu
10.05 – 10.50
Język angielski gr. 2
praca własna
godzina połączenia: 10.05

11.00 – 11.45
Język niemiecki gr. 2
godzina połączenia: 11.00
Temat: Jak Laura spędziła weekend?
Cele:
-rozumiem czytany tekst
-opisuję przebieg zdarzeń w czasie przeszłym na podstawie tekstu
 11.00 – 11.45
Język angielski gr. 1
praca własna
godzina połączenia: 11.00

11.55 – 12.40
Religia
godzina połączenia: 11.55
12.50 – 13.35
Zaj. z wych.
godzina połączenia: 12.50
Temat: Grzeczność na co dzień. Kultura zachowania w różnych sytuacjach życiowych.
Cele:
-dowiesz się co oznacza słowo – kultura i grzeczność,
-dowiesz się jak należy się zachowywać w różnych sytuacjach
-co kraj to obyczaj dowiesz się jak należy się zachowywać w innych krajach
14.00 – 15.20
Zaj. kulinarne
godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty”
Przyrządzamy “zdrowe sałatki”.
wersja I:
4 gotowane na twardo jajka, pęczek rzodkiewki, szczypiorek, śmietana (może być jogurt) sól, pieprz
wersja II:
zamiast jajek dajemy twarożek