Poniedziałek 23.11.2020
8.30 – 9.05 organizacja/praca własna |
godzina połączenia: 8.30 Przygotuj kartę z hasłem (gra “Sowa w Koronie”), nie zapomnij uruchomić kamerki. |
9.15 -10.00 Język niemiecki gr.1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Petra była w szpitalu. Cele: uczeń umie opisać przebieg swojego dnia |
10.05 – 10.50 Historia |
godzina połączenia: 10.05 |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Petra była w szpitalu. Cele: uczeń umie opisać przebieg swojego dnia |
11.55 – 12.40 Język niemiecki – zajęcia wyrównawcze |
|
12.50 – 13.35 Muzyka |
godzina połączenia: 13.00 Temat: |
13.45 – 14.30 Matematyka |
godzina połączenia: 13.45 Temat: |
14.40 – 15.25 SU |
godzina połączenia: 14.40 |
Wtorek 24.11.2020
9.15 – 10.00 Plastyka |
godzina połączenia: 9.15 |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Afrykańska przygoda Cele: wypowiadam się na temat świata przedstawionego w utworze wskazuję w utworze fakty historyczne uzasadniam, że przeczytany utwór to powieść przygodowa |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Świat przedstawiony w powieści. Cele: redaguję ramowy plan wydarzeń przedstawiam trasę, jaka przebyli Staś i Nel wskazuję bohaterów pierwszo- i drugoplanowych przedstawiam najciekawsze fragmenty powieści |
11.55 – 12.40 WF |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Historia |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
Środa 25.11.2020
9.15 – 10.00 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Tobiasz złamał nogę. Cele: uczeń opowiada o wypadku na podstawie historyjki obrazkowej w czasie przeszłym |
9.15 – 10.00 |
praca własna godzina połączenia: 9.15 |
10.05 – 10.50 Języka niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Tobiasz złamał nogę. Cele: uczeń opowiada o wypadku na podstawie historyjki obrazkowej w czasie przeszłym |
10.05 – 10.50 |
praca własna godzina połączenia: 10.05 |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Przyjaźń bohaterów powieści. Cele: opowiadam o okolicznościach porwania Stasia i Nel przedstawiam Kalego i Meę wskazuję zmiany w zachowaniu Kalego |
11.55 – 12.40 Technika |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Kolejność wykonywania działań. Cele: Przypomnienie kolejności wykonywania działań Obliczanie wartości wyrażenia arytmetycznego |
13.45 – 14.30 Matematyka |
godzina połączenia: 13.45 Temat: Kolejność wykonywania działań. Cele: Dopasowanie zapisu rozwiązania do treści zadania |
Czwartek 26.11.2020
8.20 – 9.05 Geografia |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Wulkany i trzęsienia ziemi na Islandii. Cele: poznasz teorię tektoniki płyt litosfery oraz dowiesz się dlaczego warto odwiedzić Islandię. |
9.15 – 10.00 Biologia |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Powtórzenie wiadomości o prostych organizmach zwierzęcych. Cele: uporządkowanie wiedzy o parzydełkowcach, płazińcach, nicieniach i pierścienicach. |
10.05 – 10.50 Matematyka |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
11.00 – 11.45 Matematyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 WF |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Czy Stasia Tarkowskiego można nazwać bohaterem? Cele: przedstawiam umiejętności Stasia, które pozwoliły dzieciom przetrwać charakteryzuję Stasia przedstawiam sytuacje, w których Staś wykazał się odwagą wyszukuję w tekście powieści właściwe fragmenty |
14.00 – 15.20 Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Mikołaj. Przygotuj: puszka metalowa, filc lub sweter najlepiej w kolorze czerwonym, kawałek futerka lub wata, może być biała włóczka na brodę, tasiemka czarna lub czarny filc, różowy kawałek materiału na nos, może być różowy guzik, wata lub wypełnienie od poduszki. Nożyczki i klej najlepiej na gorąco |
Piątek 27.11.2020
9.15 – 10.00 Język polski |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Obraz Afryki sprzed stu lat. Cele: przedstawiam sposób zachowania i myślenia przedstawicieli plemion afrykańskich wiem, o co toczyły się walki między plemionami wymieniam zjawiska i elementy afrykańskiej przyrody korzystam z różnych źródeł informacji |
10.05 – 10.50 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Jak Laura spędziła weekend? Cele: -rozumiem czytany tekst -opisuję przebieg zdarzeń w czasie przeszłym na podstawie tekstu |
10.05 – 10.50 |
praca własna godzina połączenia: 10.05 |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Jak Laura spędziła weekend? Cele: -rozumiem czytany tekst -opisuję przebieg zdarzeń w czasie przeszłym na podstawie tekstu |
11.00 – 11.45 |
praca własna godzina połączenia: 11.00 |
11.55 – 12.40 Religia |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Grzeczność na co dzień. Kultura zachowania w różnych sytuacjach życiowych. Cele: -dowiesz się co oznacza słowo – kultura i grzeczność, -dowiesz się jak należy się zachowywać w różnych sytuacjach -co kraj to obyczaj dowiesz się jak należy się zachowywać w innych krajach |
14.00 – 15.20 Zaj. kulinarne |
godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Przyrządzamy “zdrowe sałatki”. wersja I: 4 gotowane na twardo jajka, pęczek rzodkiewki, szczypiorek, śmietana (może być jogurt) sól, pieprz wersja II: zamiast jajek dajemy twarożek |