Plan lekcji
27.10.2020 (wtorek)
10.00 – 10.45
język polski |
Temat: “Stary człowiek i morze” – problematyka utworu. Ulotne chwile w miłym towarzystwie – odczytujemy słynne dzieło Renoira. Jak zachować w życiu równowagę i utrzymać spokój?
Cele |
fizyka 11.00 – 11.30 | Temat: Powtórzenie wiadomości. Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących dział Pierwsze spotkania z fizyką. |
informatyka |
28.10.2020 (środa)
8.30 – 9.00
j. niemiecki |
Temat: Czas przyszły Futur I Cele: • poznanie zasady tworzenia czasu przyszłego • odmiana czasownika „werden“ • wprowadzenie słownictwa zwiazanego z planami na przyszłość • formuowanie planów na przyszłość |
10.30 – 11.00 j. angielski |
Temat: Nazwy nietypowych zawodów i związanych z nimi czynności Cele: Uczeń wypowiada się na temat wymarzonego zawodu, przyporządkowuje informacje zgodnie z tekstem pisanym i słuchanym. |
11.30 – 12.15
j. polski |
Temat: Różne sytuacje, różne style Cele: • Wiem, co składa się na styl wypowiedzi (słownictwo, budowa zdań) • Wiem, od czego zależy styl wypowiedzi (adresat, sytuacja) • Tworzę wypowiedzi w różnych stylach |
13.30 – 14.00 matematyka |
29.10.2020 (czwartek)
12.15 – 13.00 chemia |
Temat: Powtórzenie wiadomości Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących dział Substancje i ich przemiany. |
13.30 – 14.30 matematyka |
|
30.10.2020 (piątek)
8.30 – 9.10 Słówka Sówki |
Pobierz kartę pracy: |
9.20 – 10.00 język polski |
Temat: Krótki kurs wiedzy o renesansie. „Fraszki nieprzepłacone, wdzięczne fraszki moje” – Jana Kochanowskiego opowieść o życiu. Cele Uczeń: – uczeń wyszukuje informacje, – omawia i interpretuje dzieła sztuki, – redaguje notatkę, – rozpoznaje rodzaj literacki, – wymienia cechy gatunku literackiego, – odnosi się do wartości uniwersalnych, – interpretuje tekst, – wykorzystuje kontekst biograficzny. |
10.10 – 10.55 j. niemiecki | |
11.05 – 11.50 j. angielski |
|
11.55 – 12.40 geografia |
Temat: Czynniki kształtujące klimat. Cechy klimatu Polski. Cele – Uczeń – wymienia i omawia geograficzne czynniki kształtujące klimat Polski, – opisuje cechy klimatu Polski, – umie czytać klimatogramy i wykonuje obliczenia na nich. |