Plan lekcji
26.10.2020 – praca własna
27.10.2020 (wtorek)
9.00 plastyka |
|
9.45 – 11.00
język polski x2 |
Temat: Powtórzenie wiadomości. Cele: • Rozpoznaję odmienne części mowy; i określam ich formy; • Określam problematykę utworów umieszczonych w I rozdziale; • Tworzę charakterystykę. |
WF |
Temat: Wpływ aktywności fizycznej na zdrowie człowieka. Cele: Propagowanie aktywności fizycznej jako niezbędnego elementu prawidłowego rozwoju i zdrowia. |
historia | Temat: W czasach ostatnich Jagiellonów. |
28.10.2020 (środa)
9.00 – 9.40
j. niemiecki gr. 1 |
Temat: Przepis z Tyrolu. Cele: • poznawanie nazw artykułów spożywczych • rozumienie przepisu kulinarnego • tworzenie własnego przepisu z wykorzystaniem poznanego słownictwa |
9.00 – 9.40
j. angielski gr. 2 |
Temat: Powtórzenie wiadomości.
Cele: |
9.50 – 10.30
j. niemiecki gr. 2 |
Temat: Przepis z Tyrolu. Cele: • poznawanie nazw artykułów spożywczych • rozumienie przepisu kulinarnego • tworzenie własnego przepisu z wykorzystaniem poznanego słownictwa |
9.50 – 10.30
j. angielski gr. 1 |
Temat: Powtórzenie wiadomości.
Cele: |
10.40 – 11.20
j. polski |
Temat: Trudne sprawy. Cele: • Opisuję sytuacje i postacie przedstawione na obrazie • Interpretuję scenę, jaką utrwalił artysta; • Układam krótkie opowiadanie. |
11.30 – 12.10
informatyka |
Temat: MS Excel – powtórzenie wiadomości. Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności w zakresie obsługi MS Excel. |
12.45 – 13.05 gr. 1
13.10 – 13.30 gr. 2 matematyka x2 |
Temat: Dodawanie i odejmowanie ułamków dziesiętnych- ćwiczenia. Cele: -dodawanie i odejmowanie w pamięci ułamków dziesiętnych -dodawanie i odejmowanie ułamków dziesiętnych pisemnie -ćwiczenia w dodawaniu i odejmowaniu ułamków dziesiętnych ujemnych i dodatnich Temat: Dodawanie i odejmowanie ułamków zwykłych-ćwiczenia. Cele: -utrwalenie umiejętności skracania i rozszerzania ułamków -dodawanie i odejmowanie ułamków o różnych mianownikach, dodatnich i ujemnych -porównywanie ułamków |
14.00 – 14.30
matematyka |
indywidualne konsultacje dla uczniów, którzy potrzebują pomocy |
29.10.2020 (czwartek)
8.20 – 9.00 geografia | Temat: Ruch obiegowy Ziemi. CELE: – wyjaśniam i omawiam konsekwencje ruchu obrotowego Ziemi; – wyjaśniam znaczenie terminów: równonoc wiosenna, równonoc jesienna, przesilenie letnie, przesilenie zimowe, dzień polarny, noc polarna, – wyjaśniam i omawiam konsekwencje ruchu obiegowego Ziemi, – podaję wartość kąta nachylenia osi ziemskiej do orbity, – utrwalam wiadomości o konsekwencjach ruchu obrotowego Ziemi. |
9.10 – 9.50 biologia | Temat: Parzydełkowce – najprostsze zwierzęta tkankowe. Cele: Poznasz: – środowisko życia parzydełkowców, – budowę parzydełkowców, – znaczenie parzydełkowców w przyrodzie. |
10.00 – 10.45
matematyka |
Temat: Dodawanie i odejmowanie liczb mieszanych. Cele: -zamiana liczb mieszanych na ułamki niewłaściwe -wykonywanie działań na ułamkach niewłaściwych i liczbach mieszanych -wykonywanie działań na ujemnych liczbach mieszanych |
10.55 – 11.35 matematyka | Temat: Działania na ułamkach – zadania tekstowe. Cele: -analiza treści zadania tekstowego odczytywanie informacji z tekstu matematycznego -wykonywanie obliczeń na ułamkach zwykłych |
11.55 – 12.20 WF |
Temat: Rozgrzewka na lekcji wychowania fizycznego. Cel: Znaczenie roli rozgrzewki .Jak prawidłowo wykonać rozgrzewkę. |
12.30 – 13.15 j. polski |
Temat: Ważne pytania. Cele: • Określam problematykę utworu „Świat Zofii”; • Redaguję pytania filozoficzne; • Dyskutuję na temat źródeł szczęścia. |
13.20 – 13.50 technika |
Temat: Instalacje i opłaty domowe.
Cele: |
30.10.2020 (piątek)
8.30 – 9.10 Słówka Sówki |
Pobierz kartę pracy: Słówka Sówki (9) |
9.15 – 10.00 język polski |
Temat: Poetycki obraz jesieni Cele: • Opisuję sytuację liryczną przedstawioną w wierszu „Bursztynowy ptaszek” • Wyszukuję w wierszu środki poetyckie; •Interpretuję tytuł, wyodrębniam obrazy poetyckie |
10.10 – 10.55 j. niemiecki gr. 1 |
|
10.10 – 10.55 j. angielski gr. 2 |
Temat: Powtórzenie wiadomości Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących czas past simple, przysłówki sposobu i słownictwo dotyczące podróży. |
11.05 – 11.50 j. niemiecki gr. 2 | |
11.05 – 11.50 j. angielski gr. 1 | Temat: Powtórzenie wiadomości Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących czas past simple, przysłówki sposobu i słownictwo dotyczące podróży. |
11.55 – 12.40 religia |
|
12.50 – 13.30 zaj. z wych. |
Temat: Jak bezpiecznie korzystać z internetu? |
13.40 Rew. zajęcia społ. z pr. kulinarnym |
Temat: Przyrządzamy zdrowe śniadanie. |