26.10 – 30.10.2020 r.

Plan lekcji

26.10.2020 – praca własna

27.10.2020 (wtorek)

9.00
plastyka
9.45 – 11.00

język polski x2

Temat: Powtórzenie wiadomości.
Cele:
• Rozpoznaję odmienne części mowy; i określam ich formy;
• Określam problematykę utworów umieszczonych w I rozdziale;
• Tworzę charakterystykę.
 

WF

Temat: Wpływ aktywności fizycznej na zdrowie człowieka.
Cele:
Propagowanie aktywności fizycznej jako niezbędnego elementu prawidłowego rozwoju i zdrowia.
historia Temat: W czasach ostatnich Jagiellonów.

28.10.2020 (środa)

9.00 – 9.40

j. niemiecki gr. 1

Temat: Przepis z Tyrolu.
Cele:
• poznawanie nazw artykułów spożywczych
• rozumienie przepisu kulinarnego
• tworzenie własnego przepisu z wykorzystaniem poznanego słownictwa
9.00 – 9.40

j. angielski gr. 2

Temat: Powtórzenie wiadomości.

Cele:
Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących czas
past simple, przysłówki sposobu i słownictwo dotyczące podróży.

9.50 – 10.30

j. niemiecki gr. 2

Temat: Przepis z Tyrolu.
Cele:
• poznawanie nazw artykułów spożywczych
• rozumienie przepisu kulinarnego
• tworzenie własnego przepisu z wykorzystaniem poznanego słownictwa
9.50 – 10.30

j. angielski gr. 1

Temat: Powtórzenie wiadomości.

Cele:
Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących czas
past simple, przysłówki sposobu i słownictwo dotyczące podróży.

10.40 – 11.20

j. polski

Temat: Trudne sprawy.
Cele:
• Opisuję sytuacje i postacie przedstawione na obrazie
• Interpretuję scenę, jaką utrwalił artysta;
• Układam krótkie opowiadanie.
11.30 – 12.10

informatyka

Temat: MS Excel – powtórzenie wiadomości.
Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności w zakresie obsługi MS Excel.
12.45 – 13.05 gr. 1

13.10 – 13.30 gr. 2 matematyka x2

Temat: Dodawanie i odejmowanie ułamków dziesiętnych- ćwiczenia.
Cele:
-dodawanie i odejmowanie w pamięci ułamków dziesiętnych
-dodawanie i odejmowanie ułamków dziesiętnych pisemnie
-ćwiczenia w dodawaniu i odejmowaniu ułamków dziesiętnych ujemnych i dodatnich
Temat: Dodawanie i odejmowanie ułamków zwykłych-ćwiczenia.
Cele:
-utrwalenie umiejętności skracania i rozszerzania ułamków
-dodawanie i odejmowanie ułamków o różnych mianownikach, dodatnich i ujemnych
-porównywanie ułamków
14.00 – 14.30

matematyka

indywidualne konsultacje dla uczniów, którzy potrzebują pomocy

 

29.10.2020 (czwartek)

8.20 – 9.00 geografia Temat: Ruch obiegowy Ziemi.
CELE:
– wyjaśniam i omawiam konsekwencje ruchu obrotowego Ziemi;
– wyjaśniam znaczenie terminów: równonoc wiosenna, równonoc jesienna, przesilenie letnie, przesilenie zimowe, dzień polarny, noc polarna,
– wyjaśniam i omawiam konsekwencje ruchu obiegowego Ziemi,
– podaję wartość kąta nachylenia osi ziemskiej do orbity,
– utrwalam wiadomości o konsekwencjach ruchu obrotowego Ziemi.
9.10 – 9.50 biologia Temat: Parzydełkowce – najprostsze zwierzęta tkankowe.
Cele:
Poznasz:
– środowisko życia parzydełkowców,
– budowę parzydełkowców,
– znaczenie parzydełkowców w przyrodzie.
10.00 – 10.45

matematyka

Temat: Dodawanie i odejmowanie liczb mieszanych.
Cele:
-zamiana liczb mieszanych na ułamki niewłaściwe
-wykonywanie działań na ułamkach niewłaściwych i liczbach mieszanych
-wykonywanie działań na ujemnych liczbach mieszanych
10.55 – 11.35 matematyka Temat: Działania na ułamkach – zadania tekstowe.
Cele:
-analiza treści zadania tekstowego
odczytywanie informacji z tekstu matematycznego
-wykonywanie obliczeń na ułamkach zwykłych
11.55 – 12.20
WF
Temat: Rozgrzewka na lekcji wychowania fizycznego.
Cel: Znaczenie roli rozgrzewki .Jak prawidłowo wykonać rozgrzewkę.
12.30 – 13.15
j. polski
Temat: Ważne pytania.
Cele:
• Określam problematykę utworu „Świat Zofii”;
• Redaguję pytania filozoficzne;
• Dyskutuję na temat źródeł szczęścia.
13.20 – 13.50
technika
 Temat: Instalacje i opłaty domowe.

Cele:
– określam funkcję poszczególnych instalacji występujących w budynku,
– wykrywam, oceniam i usuwam nieprawidłowości w działaniu instalacji.

30.10.2020 (piątek)

8.30 – 9.10
Słówka Sówki
Pobierz kartę pracy:
Słówka Sówki (9)
9.15 – 10.00
język polski
Temat: Poetycki obraz jesieni
Cele:
• Opisuję sytuację liryczną przedstawioną w wierszu „Bursztynowy ptaszek”
• Wyszukuję w wierszu środki poetyckie;
•Interpretuję tytuł, wyodrębniam obrazy poetyckie
10.10 – 10.55
j. niemiecki gr. 1
10.10 – 10.55
j. angielski gr. 2
Temat: Powtórzenie wiadomości
Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących czas past simple, przysłówki sposobu i słownictwo dotyczące podróży.
11.05 – 11.50 j. niemiecki gr. 2
11.05 – 11.50 j. angielski gr. 1 Temat: Powtórzenie wiadomości
Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących czas past simple, przysłówki sposobu i słownictwo dotyczące podróży.
11.55 – 12.40
religia
12.50 – 13.30
zaj. z wych.
Temat: Jak bezpiecznie korzystać z internetu?  
13.40 Rew.
zajęcia społ.
z pr. kulinarnym
Temat: Przyrządzamy zdrowe śniadanie.