Poniedziałek 30.11.2020
8.30 – 9.05 organizacja/praca własna |
godzina połączenia: 8.30 Przygotuj kartę z hasłem (gra “Sowa w Koronie”), nie zapomnij uruchomić kamerki. |
9.15 -10.00 Język niemiecki gr.1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Was hast du am Wochenende verbracht? Cele: -potrafię opisać przebieg dnia – stosuje okoliczniki czasu w swojej wypowiedzi |
9.15 -10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Powtórzenie wiadomości. Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących słownictwo dotyczące miasta, czasy past continuous i past simple. |
10.05 – 10.50 Historia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Podsumowanie rozdziału 2 – ćwiczenia. Cele: Uczeń: – wymienia postacie związane z epoką odrodzenia i ich dokonania; – umieszcza postacie i wydarzenia w czasie i przestrzeni; |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Was hast du am Wochenende verbracht? Cele: -potrafię opisać przebieg dnia – stosuje okoliczniki czasu w swojej wypowiedzi |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Powtórzenie wiadomości. Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących słownictwo dotyczące miasta, czasy past continuous i past simple. |
11.55 – 12.40 Język niemiecki – zajęcia wyrównawcze |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Muzyka |
godzina połączenia: 13.00 Temat: Andrzejkowe tradycje, zwyczaje i zabawy. Cele: – posłuchamy piosenki pt.: “Andrzeju, Andrzeju” – poznamy zwyczaje związane z Andrzejkami |
13.45 – 14.30 Matematyka |
godzina połączenia: 13.45 Temat: Okrąg i koło Cele: Umiesz rozpoznać i nazwać figury: punkt, prosta, półprosta, odcinek. Umiesz wskazać na rysunku cięciwę, promień, środek i średnicę. Umiesz wskazać koło i okrąg. |
14.40 – 15.25 SU |
godzina połączenia: 14.40 |
Wtorek 1.12.2020
8.20 – 9.05 Informatyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Rozmowy w sieci. O szybkiej komunikacji w Internecie Cele: − wymieniam przykładowe komunikatory; − korzystam z komunikatora Skype; − przestrzegam zasad bezpieczeństwa podczas korzystania z komunikatorów internetowych. |
9.15 – 10.00 Plastyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: W perspektywie powietrznej Cele: – podaje cechy perspektywy powietrznej , – wyjaśnia, na czym polega stosowanie perspektywy powietrznej, – tworzy pracę z zastosowaniem perspektywy powietrznej |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Przedstawiam wam Stasia Tarkowskiego (charakterystyka) Cele: przedstawiam informacje o Stasiu Tarkowskim znam zasady tworzenia charakterystyki wiem z jakich części składa się charakterystyka tworzę plan charakterystyki korzystam z różnych źródeł informacji |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Stereotypowe myślenie Afryce Cele: znam pojęcie “stereotyp” rozumiem przeczytany tekst, omawiam jego elementy wyszukuję w tekście potrzebnych informacji korzystam z różnych źródeł informacji redaguję notatkę tworzę krótkie opowiadanie |
11.55 – 12.40 WF |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Czym jest tętno. Nauka pomiaru tętna. Cele: potrafi wykonać pomiar tętna, zna prawidłowe wartości tętna |
12.50 – 13.35 Historia |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Początki wojen ze Szwecją. Cele: Uczeń: – wymienia przyczyny i skutki wojen polsko-szwedzkich w początkach XVII wieku; – umieszcza wydarzenia w czasie i przestrzeni (praca z mapą). |
Środa 2.12.2020
9.15 – 10.00 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Czy jesteś już dobry z niemieckiego? Cele: powtarzam materiał leksykalny i gramatyczny dot. rozdziału 3 |
9.15 – 10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Rozmawiamy o utrzymaniu czystości Cele: Uczeń identyfikuje przybory toaletowe i opisuje codzienne czynności. |
10.05 – 10.50 Języka niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Czy jesteś już dobry z niemieckiego? Cele: powtarzam materiał leksykalny i gramatyczny dot. rozdziału 3 |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Rozmawiamy o utrzymaniu czystości Cele: Uczeń identyfikuje przybory toaletowe i opisuje codzienne czynności. |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Teatr zwraca uwagę na to, co ważne Cele: określam elementy świata przedstawionego w utworze nazywam rodzaj narracji wyjaśniam, czym jest fikcja literacka wskazuję nawiązania do faktów historycznych omawiam problematykę utworu |
11.55 – 12.40 Technika |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Domowe urządzenia elektryczne Cele: – potrafię określić funkcje domowych urządzeń elektrycznych; – potrafię czytać instrukcje obsługi i bezpiecznego użytkowania; – potrafię wyszukać oraz zinterpretować informacje techniczne na urządzeniach; – potrafię wyjaśnić zasadę działania wskazanych urządzeń; – potrafię omówić budowę wybranych wybranych urządzeń. |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Odległość punktu od prostej Cele: Umiesz rozpoznać odcinki prostopadłe i równoległe. Umiesz narysować odcinki prostopadłe i równoległe. |
13.45 – 14.30 Matematyka |
godzina połączenia: 13.45 Temat: Kąty Cele: Umiesz wskazać ramiona kąta i wierzchołek. Umiesz rozpoznać rodzaje kątów. Rozróżnisz kąty wklęsłe i wypukłe. Potrafisz zmierzyć miarę kąta. |
Czwartek 3.12.2020
8.20 – 9.05 Geografia |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Zróżnicowanie klimatyczne Europy Cele: – poznasz strefy klimatyczne i typową roślinność występującą w Europie; – utrwalisz sobie jak odczytuje się dane z klimatogramów oraz jak się oblicza amplitudę temperatury powietrza. |
9.15 – 10.00 Biologia |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Cechy stawonogów. Cele: Różnorodność środowisk życia stawonogów, Charakterystyczne cechy budowy stawonogów, Podział stawonogów na skorupiaki, owady, pajęczaki. |
10.05 – 10.50 Matematyka |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Kąty przyległe i wierzchołkowe Cele: Umiesz obliczyć miary kątów przyległych i wierzchołkowych. Rozpoznajesz kąty przyległe i wierzchołkowe |
11.00 – 11.45 Matematyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Trójkąty Cele: Umiesz zastosować nierówność trójkąta. Umiesz skonstruować trójkąt z podanych odcinków. |
11.55 – 12.40 WF |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Próba Ruffiera Cele: interpretuje wyniki tętna spoczynkowego i po wysiłku za pomocą próby Ruffiera |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Teatr zwraca uwagę na to, co ważne Cele: opowiadam treść przeczytanego utworu rozmawiam o terze i funkcji jaką pełni wskazuję problemy rzadko dostrzegane przez innych |
14.00 – 15.20 Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Choinka Przygotuj: Waciki kosmetyczne, tektura, ozdoby (koraliki, wstążeczki), klej |
Piątek 4.12.2020
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
Pobierz kartę: Słówka Sówki (12) – wersja docx Słówka Sówki (12) – wersja pdf |
9.15 – 10.00 Język polski |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Telewidzowie mają z czego wybierać – o programach telewizyjnych Cele: wymieniam cechy tetu informacyjnego odszukuję wiadomości w tekście informacyjnym rozróżniam podstawowe rodzaje programów telewizyjnych podaję przykłady programów telewizyjnych, które oglądam |
10.05 – 10.50 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Samodzielna ewaluacja Cele: dokonuje samooceny moich umiejętności na podstawie karty pracy po rozdziale 3 |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Niezbędne przedmioty z życia codziennego Cele: Uczeń nazywa i opisuje przedmioty codziennego użytku. |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Samodzielna ewaluacja Cele: dokonuje samooceny moich umiejętności na podstawie karty pracy po rozdziale 3 |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Niezbędne przedmioty z życia codziennego Cele: Uczeń nazywa i opisuje przedmioty codziennego użytku. |
11.55 – 12.40 Religia |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Witaj Mikołaju Święty- tradycje i zwyczaje mikołajkowe. Cele: – będziesz rozumiał potrzebę poszanowania tradycji i obrzędów; – poznasz legendę o Mikołaju oraz tradycje zwyczaje związane z tym świętem. |
14.00 – 15.20 Zaj. kulinarne |
godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Przekąski z Mikołajem- kanapki Mikołajkowe Co przygotować: 2-3 jajka ugotowane na twardo, parę liści sałaty (może być rukola, insalatina lub zwykła sałata), kawałek czerwonej papryki, majonez, ziarnka pieprzu, keczup, masło, parę kromek bagietki, (rękaw cukierniczy lub inaczej mówiąc szpryckę do dekoracji albo kawałek papieru do pieczenia i nożyczki ewentualnie słomka). |