30.11 – 4.12.2020 – klasa 6

Poniedziałek 30.11.2020

8.30 – 9.05
organizacja/praca własna
godzina połączenia: 8.30
Przygotuj kartę z hasłem (gra “Sowa w Koronie”), nie zapomnij uruchomić kamerki.
 9.15 -10.00
Język niemiecki
gr.1
godzina połączenia: 9.15
Temat: Was hast du am Wochenende verbracht?
Cele:
-potrafię opisać przebieg dnia
– stosuje okoliczniki czasu w swojej wypowiedzi
 9.15 -10.00
Język angielski
gr. 2
godzina połączenia: 9.15
Temat: Powtórzenie wiadomości.
Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących słownictwo dotyczące miasta, czasy past continuous i past simple.
 10.05 – 10.50
Historia
 godzina połączenia: 10.05
Temat: Podsumowanie rozdziału 2 – ćwiczenia.
Cele:
Uczeń:
– wymienia postacie związane z epoką odrodzenia i ich dokonania;
– umieszcza postacie i wydarzenia w czasie i przestrzeni;
11.00 – 11.45
Język niemiecki
gr. 2
godzina połączenia: 11.00
Temat: Was hast du am Wochenende verbracht?
Cele:
-potrafię opisać przebieg dnia
– stosuje okoliczniki czasu w swojej wypowiedzi
11.00 – 11.45
Język angielski
gr. 1
godzina połączenia: 11.00
Temat: Powtórzenie wiadomości.
Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących
słownictwo dotyczące miasta, czasy past continuous i past simple.
11.55 – 12.40
Język niemiecki – zajęcia wyrównawcze
godzina połączenia: 11.55
Temat:
12.50 – 13.35
Muzyka
godzina połączenia: 13.00
Temat: Andrzejkowe tradycje, zwyczaje i zabawy.
Cele:
– posłuchamy piosenki pt.: “Andrzeju, Andrzeju”
– poznamy zwyczaje związane z Andrzejkami
13.45 – 14.30
Matematyka
godzina połączenia: 13.45
Temat: Okrąg i koło
Cele:
Umiesz rozpoznać i nazwać figury: punkt, prosta, półprosta, odcinek.
Umiesz wskazać na rysunku cięciwę, promień, środek i średnicę.
Umiesz wskazać koło i okrąg.
14.40 – 15.25
SU
godzina połączenia: 14.40

Wtorek 1.12.2020

8.20 – 9.05
Informatyka
godzina połączenia: 8.20
Temat: Rozmowy w sieci. O szybkiej komunikacji w Internecie
Cele:
− wymieniam przykładowe komunikatory;
− korzystam z komunikatora Skype;
− przestrzegam zasad bezpieczeństwa podczas korzystania z komunikatorów internetowych.
 9.15 – 10.00
Plastyka
 godzina połączenia: 9.15
Temat: W perspektywie powietrznej
Cele:
– podaje cechy perspektywy powietrznej ,
– wyjaśnia, na czym polega stosowanie perspektywy powietrznej,
– tworzy pracę z zastosowaniem perspektywy powietrznej
10.05 – 10.50
Język polski
godzina połączenia: 10.05
Temat: Przedstawiam wam Stasia Tarkowskiego (charakterystyka)
Cele:
przedstawiam informacje o Stasiu Tarkowskim
znam zasady tworzenia charakterystyki
wiem z jakich części składa się charakterystyka
tworzę plan charakterystyki
korzystam z różnych źródeł informacji
 11.00 – 11.45
Język polski
 godzina połączenia: 11.00
Temat: Stereotypowe myślenie Afryce
Cele:
znam pojęcie “stereotyp”
rozumiem przeczytany tekst, omawiam jego elementy
wyszukuję w tekście potrzebnych informacji
korzystam z różnych źródeł informacji
redaguję notatkę
tworzę krótkie opowiadanie
 11.55 – 12.40
WF
godzina połączenia: 11.55
Temat: Czym jest tętno. Nauka pomiaru tętna.
Cele:
potrafi wykonać pomiar tętna,
zna prawidłowe wartości tętna
12.50 – 13.35
Historia
 godzina połączenia: 12.50
Temat: Początki wojen ze Szwecją.
Cele:
Uczeń:
– wymienia przyczyny i skutki wojen polsko-szwedzkich w początkach XVII wieku;
– umieszcza wydarzenia w czasie i przestrzeni (praca z mapą).

Środa 2.12.2020 

9.15 – 10.00
Język niemiecki gr. 1
godzina połączenia: 9.15
Temat: Czy jesteś już dobry z niemieckiego?
Cele: powtarzam materiał leksykalny i gramatyczny dot. rozdziału 3
9.15 – 10.00
Język angielski gr. 2
godzina połączenia: 9.15
Temat: Rozmawiamy o utrzymaniu czystości
Cele: Uczeń identyfikuje przybory toaletowe i opisuje codzienne czynności.
10.05 – 10.50
Języka niemiecki gr. 2
godzina połączenia: 10.05
Temat: Czy jesteś już dobry z niemieckiego?
Cele: powtarzam materiał leksykalny i gramatyczny dot. rozdziału 3
10.05 – 10.50
Język angielski gr. 1
godzina połączenia: 10.05
Temat: Rozmawiamy o utrzymaniu czystości
Cele: Uczeń identyfikuje przybory toaletowe i opisuje codzienne czynności.
11.00 – 11.45
Język polski
godzina połączenia: 11.00
Temat: Teatr zwraca uwagę na to, co ważne
Cele:
określam elementy świata przedstawionego w utworze
nazywam rodzaj narracji
wyjaśniam, czym jest fikcja literacka
wskazuję nawiązania do faktów historycznych
omawiam problematykę utworu
11.55 – 12.40
Technika
godzina połączenia: 11.55
Temat: Domowe urządzenia elektryczne
Cele:
– potrafię określić funkcje domowych urządzeń elektrycznych;
– potrafię czytać instrukcje obsługi i bezpiecznego użytkowania;
– potrafię wyszukać oraz zinterpretować informacje techniczne na urządzeniach;
– potrafię wyjaśnić zasadę działania wskazanych urządzeń;
– potrafię omówić budowę wybranych wybranych urządzeń.
12.50 – 13.35
Matematyka
godzina połączenia: 12.50
Temat: Odległość punktu od prostej
Cele:
Umiesz rozpoznać odcinki prostopadłe i równoległe.
Umiesz narysować odcinki prostopadłe i równoległe.
13.45 – 14.30
Matematyka
godzina połączenia: 13.45
Temat: Kąty
Cele:
Umiesz wskazać ramiona kąta i wierzchołek.
Umiesz rozpoznać rodzaje kątów.
Rozróżnisz kąty wklęsłe i wypukłe.
Potrafisz zmierzyć miarę kąta.

Czwartek 3.12.2020

8.20 – 9.05
Geografia
godzina połączenia: 8.20
Temat: Zróżnicowanie klimatyczne Europy
Cele:
– poznasz strefy klimatyczne i typową roślinność występującą w Europie;
– utrwalisz sobie jak odczytuje się dane z klimatogramów oraz jak się oblicza amplitudę temperatury powietrza.

9.15 – 10.00
Biologia
godzina połączenia: 9.15
Temat: Cechy stawonogów.
Cele:
Różnorodność środowisk życia stawonogów,
Charakterystyczne cechy budowy stawonogów,
Podział stawonogów na skorupiaki, owady, pajęczaki.
10.05 – 10.50
Matematyka
 godzina połączenia: 10.05
Temat: Kąty przyległe i wierzchołkowe
Cele:
Umiesz obliczyć miary kątów przyległych i wierzchołkowych.
Rozpoznajesz kąty przyległe i wierzchołkowe
11.00 – 11.45
Matematyka
 godzina połączenia: 11.00
Temat: Trójkąty
Cele:
Umiesz zastosować nierówność trójkąta.
Umiesz skonstruować trójkąt z podanych odcinków.
 11.55 – 12.40
WF
 godzina połączenia: 11.55
Temat: Próba Ruffiera
Cele:
interpretuje wyniki tętna spoczynkowego i po wysiłku za pomocą próby Ruffiera
12.50 – 13.35
Język polski
 godzina połączenia: 12.50
Temat: Teatr zwraca uwagę na to, co ważne
Cele:
opowiadam treść przeczytanego utworu
rozmawiam o terze i funkcji jaką pełni
wskazuję problemy rzadko dostrzegane przez innych
14.00 – 15.20
Rękodzieło (zajęcia dla chętnych)
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty”
Temat: Choinka 
Przygotuj: Waciki kosmetyczne, tektura, ozdoby (koraliki, wstążeczki), klej 

Piątek 4.12.2020

8.20 – 9.05
Słówka Sówki
Pobierz kartę: Słówka Sówki (12) – wersja docx
Słówka Sówki (12) – wersja pdf
9.15 – 10.00
Język polski
godzina połączenia: 9.15
Temat: Telewidzowie mają z czego wybierać – o programach telewizyjnych
Cele:
wymieniam cechy tetu informacyjnego
odszukuję wiadomości w tekście informacyjnym
rozróżniam podstawowe rodzaje programów telewizyjnych
podaję przykłady programów telewizyjnych, które oglądam

10.05 – 10.50
Język niemiecki gr. 1
godzina połączenia: 10.05
Temat: Samodzielna ewaluacja
Cele: dokonuje samooceny moich umiejętności na podstawie karty pracy po rozdziale 3
10.05 – 10.50
Język angielski gr. 2
godzina połączenia: 10.05
Temat: Niezbędne przedmioty z życia codziennego
Cele: Uczeń nazywa i opisuje przedmioty codziennego użytku.
11.00 – 11.45
Język niemiecki gr. 2
godzina połączenia: 11.00
Temat: Samodzielna ewaluacja
Cele: dokonuje samooceny moich umiejętności na podstawie karty pracy po rozdziale 3
 11.00 – 11.45
Język angielski gr. 1
godzina połączenia: 11.00
Temat: Niezbędne przedmioty z życia codziennego
Cele: Uczeń nazywa i opisuje przedmioty codziennego użytku.
11.55 – 12.40
Religia
godzina połączenia: 11.55
12.50 – 13.35
Zaj. z wych.
godzina połączenia: 12.50
Temat: Witaj Mikołaju Święty- tradycje i zwyczaje mikołajkowe.
Cele:
– będziesz rozumiał potrzebę poszanowania tradycji i obrzędów;
– poznasz legendę o Mikołaju oraz tradycje zwyczaje związane z tym świętem.
14.00 – 15.20
Zaj. kulinarne
godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty”
Temat: Przekąski z Mikołajem- kanapki Mikołajkowe
Co przygotować: 2-3 jajka ugotowane na twardo, parę liści sałaty (może być rukola, insalatina lub zwykła sałata), kawałek czerwonej papryki, majonez, ziarnka pieprzu, keczup, masło, parę kromek bagietki, (rękaw cukierniczy
lub inaczej mówiąc szpryckę do dekoracji albo kawałek papieru do pieczenia i nożyczki ewentualnie słomka).