7.12.2020 r. (poniedziałek)
8.20 – 9.05 Historia |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Imperium Rzymskie. Cele: Uczeń: – zna ramy czasowe i skutki wojen punickich; – rozumie pojęcia limes, prowincja, pax Romana, romanizacja, barbarzyńca, wędrówki ludów; – zna daty podziału cesarstwa i upadku Rzymu; – utożsamia upadek Rzymu z końcem starożytności. |
9.15 – 10.00 Język niemiecki gr.1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Omówienie karty pracy – czas przeszły Partizip Perfekt Cele: – analizuję i koryguję moje błędy |
9.15 – 10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Zaimki dzierżawcze i przymiotniki dzierżawcze Cele: Określam do kogo należą określone przedmioty. |
10.10 – 10.55 Technika |
godzina połączenia: 10.10 Temat: Dekoracja świąteczna • planuję pracę i czynności technologiczne • prawidłowo organizuję stanowisko pracy • wykonuję zaprojektowane przez siebie przedmioty • właściwie dobieram materiały i ich zamienniki • sprawnie posługuję się narzędziami zgodnie z ich przeznaczeniem • dbam o porządek i bezpieczeństwo w miejscu pracy • przestrzegam zasad BHP na stanowisku pracy • samodzielnie wykonuję zaplanowany wytwór techniczny • rozwijam zainteresowania techniczne. |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Omówienie karty pracy – czas przeszły Partizip Perfekt Cele: – analizuję i koryguję moje błędy |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Zaimki dzierżawcze i przymiotniki dzierżawcze Cele: Określam do kogo należą określone przedmioty. |
11.55 – 12.40 Praca własna |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Dzielenie ułamków Cele: Umiesz podzielić ułamki zwykłe i liczby mieszane stosując przy tym skracanie. Umiesz rozwiązać proste zadanie tekstowe z zastosowaniem dzielenia ułamków. |
Samorząd Uczniowski | godzina połączenia: 14.40 |
8.12.2020 r. (wtorek)
8.20 – 8.55 Słówka Sówki |
godzina połączenia: 8.20 Pobierz: Słówka Sówki (11) – wersja docx Słówka Sówki (11) – wersja pdf |
9.00 – 9.45 Matematyka |
godzina połączenia: 9.00 Temat: Działania na ułamkach Cele: Umiesz obliczyć wartość wyrażeń dwudziałaniowych, stosując przy tym ułatwienia (przemienność i skracanie) oraz kolejność wykonywania działań. |
10.05 – 10.50 Plastyka |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Kartka świąteczna Cele: – planuje kolejne etapy swojej pracy, – wykonuje element dekoracyjny według własnego pomysłu, – wykorzystuje w swojej pracy wiedzę na temat właściwości materiałów. |
11.00 – 11.45 Historia |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Życie w Wiecznym Mieście. Cele: Uczeń: – wie co to jest Forum Romanum; – potrafi wymienić grupy społeczne w Rzymie; – tłumaczy pojęcia bazylika, gladiator, panteon; – wymienia bogów rzymskich. |
11.55 – 12.40 Język polski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Piszemy poprawnie ę lub ą w zakończeniach wyrazu Cele: poprawnie odmieniam rzeczowniki i czasowniki; wskazuję formy wyrazów zakończone na ę lub ą; podaję poprawne formy wyrazów; stosuję poprawne formy rzeczowników i czasowników. |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: W krainie świętego Mikołaja Cele: podaję fakty z życia świętego Mikołaja; opisuję postać świętego Mikołaja; wskazuję na mapie krainę świętego Mikołaja; opisuję, w jaki sposób można tam dojechać; szukam informacji w różnych źródłach. |
13.45 – 14.30 WF |
godzina połączenia: 13.45 Temat: Piłka koszykowa – wiadomości ogólne oraz podstawowe zasady i przepisy gry. Cele: zna podstawowe zasady i przepisy gry w koszykówkę |
14.15 – 15.20 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.15, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Dlaczego niebo jest niebieskie? Potrzebne: szklanka wody, odrobina mleka, latarka; łyżeczka margaryny, wazeliny lub bardzo tłustego kremu. |
9.12.2020 r. (środa)
8.20 – 9.05 Informatyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Plan to podstawa. O rozwiązywaniu problemów Cele: ustalam cel zadania; zbieram i analizuję dane niezbędne do osiągnięcia celu; wybieram najlepszy sposób osiągnięcia celu; buduję w programie Scratch skrypt przedstawiający realizację wybranego sposobu osiągnięcia celu. |
9.15 – 10.00 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Kraje niemieckiego obszaru językowego – Niemcy i Austria Cele: -posiadam podstawowe informacje o krajach niemieckiego obszaru językowego |
9.15 – 10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Codzienne obowiązki domowe Cele: Opisuję czynności związane z wykonywaniem obowiązków domowych. |
10.05 – 10.50 Języka niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Kraje niemieckiego obszaru językowego – Niemcy i Austria Cele: -posiadam podstawowe informacje o krajach niemieckiego obszaru językowego |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Codzienne obowiązki domowe Cele: Opisuję czynności związane z wykonywaniem obowiązków domowych. |
11.00 – 11.45 Matematyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Działania na ułamkach – zadania tekstowe Cele: Umiesz rozwiązać zadanie tekstowe kilkudziałaniowe z zastosowaniem działań na ułamkach. |
11.55 – 12.40 Matematyka |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Ułamek dziesiętny Cele: Umiesz odczytać ułamek dziesiętny. Umiesz zapisać ułamek dziesiętny podany słownie. Umiesz podpisać zaznaczone na osi ułamki dziesiętne. Umiesz zaznaczyć podane ułamki na osi liczbowej. |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: W zalewie reklam Cele: dostrzegam problem przedstawiony w tekście publicystycznym; odróżniam tekst reklamowy od innych rodzajów tekstu; podaję cechy hasła reklamowego; rozpoznaję język właściwy reklamie; dostrzegam wpływ reklam na życie człowieka. |
10.12.2020 r. (czwartek)
8.20 – 9.05 Matematyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Ułamek dziesiętny – ćwiczenia Cele: Umiesz zamienić ułamek zwykły na dziesiętny. Umiesz zamienić ułamek dziesiętny na zwykły. Umiesz porównać ułamki. |
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Dodawanie ułamków dziesiętnych Cele: Umiesz dodać ułamki dziesiętne. |
10.05 – 10.50 Biologia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Wirusy i bakterie.cz. 2 /dzieci, nie trzeba przepisywać, do poprzedniej lekcji dopiszcie numer i datę/ Cele: Dlaczego wirusy nie są organizmami, Występowanie bakterii i ich czynności życiowe, Znaczenie bakterii w przyrodzie i dla człowieka, Przykłady chorób wirusowych i bakteryjnych. |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Podsumujmy naszą wiedzę Cele: korzystam z informacji zawartych w podręczniku; powtarzam i selekcjonuję wiadomości; wskazuję w tekście przenośnie; odróżniam tekst reklamowy od innych rodzajów tekst; czytam tekst ze zrozumieniem. |
11.55 – 12.40 Język polski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Podsumujmy naszą wiedzę Cele: określam formy rzeczownika; oddzielam końcówkę od tematu w wyrazie odmiennym; odróżniam rzeczowniki własne od pospolitych i poprawnie je zapisuję; poprawnie zapisuję ą ię w zakończeniu wyrazu. |
12.50 – 13.35 WF |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Piłka koszykowa – wiadomości ogólne oraz podstawowe zasady i przepisy gry. Cele: zna podstawowe zasady i przepisy gry koszykówkę. |
14.00 – 15.20 Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: But Mikołaja Potrzebne materiały: butelka plastykowa 1,5 lub 2 l, filc lub czerwony materiał, futerko lub wata, ozdoby świąteczne, bombka, gałązka, wstążeczka, gwiazdki, klej, nożyczki, tektura. |
11.12.2020 r. (piątek)
8.20 – 9.05 Muzyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Zwyczaje i tradycje bożonarodzeniowe Cele: wymieniam zwyczaje i tradycje bożonarodzeniowe; potrafię wyjaśnić znaczenie terminów: kolęda, pastorałka. |
9.15 – 10.00 Geografia |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Lekcja powtórzeniowa z działu “Krajobrazy Polski” Cele: – utrwalisz wiadomości o wybranych krajobrazach Polski. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Podsumowanie wiadomości po dziale 5 Cele: – redaguję samodzielnie e – mail; – wypowiadam się na temat mojego stanu zdrowia; – inicjuję i podtrzymuję rozmowę na temat zdrowego tryby życia; – opisuje przebieg mojego dnia, stosując czas przeszły. |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Czasowniki modalne can, must, have to, should Cele: Znam i poprawnie stosuję czasowniki modalne. |
11.00 – 11.45 Języka niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Podsumowanie wiadomości po dziale 5 Cele: – redaguję samodzielnie e – mail; – wypowiadam się na temat mojego stanu zdrowia; – inicjuję i podtrzymuję rozmowę na temat zdrowego tryby życia; – opisuje przebieg mojego dnia, stosując czas przeszły. |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Czasowniki modalne can, must, have to, should Cele: Znam i poprawnie stosuję czasowniki modalne. |
11.55 – 12.40 Religia |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Wpływ obecności ludzi na nasze działania Cele: określam tematykę dzieła malarskiego; omawiam zastosowane w nim plastyczne środki wyrazu; wymieniam sytuacje, w których widać wpływ jednego człowieka na innych; określam cechy człowieka, który ma siłę oddziaływania. |
14.00 – 15.20 Zajęcia kulinarne (dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Pierniki – symbol bożonarodzeniowy Cele: -dekorujemy pierniki Proszę przygotować pierniki, pisaki do dekorowania, orzechy i inne produkty do dekoracji |