16.11.2020 r. (poniedziałek)
8.20 – 9.05 Historia |
godzina połączenia: 8.20 Temat: |
9.15 – 10.00 Język niemiecki gr.1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Pan Malin schudł – praca z tekstem czytanym Cele: rozumienie selektywne tekstu, udzielanie odpowiedzi w czasie przeszłym do tekstu |
9.15 – 10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Czasy past continuous i past simple. Cele: Uczeń rozróżnia czasy past continuous i past simple i potrafi używać ich łącznie. |
10.10 Organizacja |
godzina połączenia: 10.10 |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Pan Malin schudł – praca z tekstem czytanym Cele: rozumienie selektywne tekstu, udzielanie odpowiedzi w czasie przeszłym do tekstu |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Czasy past continuous i past simple. Cele: Uczeń rozróżnia czasy past continuous i past simple i potrafi używać ich łącznie. |
11.55 – 12.40 Informatyka |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Ułamek jako część całości Cele: -opisywanie części danej całości za pomocą ułamka -zaznaczanie na ilustracji podanej części za pomocą ułamka |
Samorząd Uczniowski | godzina połączenia: 14.40 |
17.11.2020 r. (wtorek)
8.20 – 9.05 Plastyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Akcent kolorystyczny. Cele Uczeń: – interpretuje obserwowane zjawiska barwne; – charakteryzuje barwę jako środek wyrazu artystycznego; – doskonali umiejętności plastyczne przejawiające się w indywidualnej działalności twórczej; – pozna podstawowe środki wyrazu plastycznego uwzględniające pojęcia optycznych złudzeń barwnych związanych z kontrastami barwnymi; |
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Ułamek jako iloraz Cele: -zapisywanie ułamka za pomocą dzielenia -zamiana liczby mieszanej na ułamek Rozwiązywanie prostego zadania tekstowego |
10.05 – 10.50 Technika |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
11.00 – 11.45 historia |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 Język polski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Mój klucz do szczęścia Cele: Opisuję sytuację przedstawioną w tekście; Określam, co jest tematem utworu; Mówię o uczuciach podmiotu lirycznego; Odnajduję w tekście porównania i samodzielnie je tworzę. |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: „Gdy jestem taki, jak dziś, zły…” Jak kontrolować swoje emocje? Cele: Potrafię nazwać swoje emocje; Określam uczucia pozytywne i negatywne; Szukam sposobów radzenia sobie ze swoimi emocjami, np. ze złością. |
13.45 – 14.05 WF |
godzina połączenia: 13.45 Temat: Marszobieg terenowy – utrwalenie wiadomości. Cele: Zasady i zalety marszobiegu. |
14.15 dla chętnych: Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.15, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Taniec w wodzie i w powietrzu Przygotuj: rodzynki (około 5 sztuk), woda gazowana (około pół szklanki), papier, nożyczki, klej |
18.11.2020 r. (środa)
8.20 – 9.05 Technika |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Jak przygotować zdrowy posiłek? Cele: Znam i stosuję zasady bezpieczeństwa sanitarnego. Wymieniam sposoby konserwacji żywności. Charakteryzuję sposoby konserwacji produktów spożywczych. Omawiam etapy wstępnej obróbki żywności. Potrafię wykonać zaplanowany projekt kulinarny. |
9.15 – 10.00 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Ich bin ihn nicht gesehen. Cele: utrwalenie wiadomości leksyklano – gramatycznych dot. czasu przeszłego |
9.15 – 10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Przepraszamy. Cele: Uczeń potrafi przepraszać i reagować na czyjeś przeprosiny. |
10.05 – 10.50 Języka niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Ich bin ihn nicht gesehen. Cele: utrwalenie wiadomości leksyklano – gramatycznych dot. czasu przeszłego. |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Przepraszamy. Cele: Uczeń potrafi przepraszać i reagować na czyjeś przeprosiny. |
Matematyka | godzina połączenia: Temat: Rozszerzanie ułamków Cele: -Porównywanie ułamków o takich samych mianownikach lub licznikach -Rozszerzanie ułamka do wskazanego mianownika lub licznika |
Matematyka | godzina połączenia: Temat: Skracanie ułamków. Cele: -skracanie ułamek -wskazywanie ułamki nieskracalnego -doprowadzanie ułamka właściwego do postaci nieskracalnej a ułamka niewłaściwego i liczby mieszanej do najprostszej postaci |
Język polski | godzina połączenia: Temat: Nie mówię tego dosłownie. Cele: Opisuję sytuację przedstawioną w tekście; Wskazuję bohaterów wiersza i oceniam ich zachowanie; Odróżniam znaczenie dosłowne i przenośne podanych wyrażeń; wskazuję w tekście przenośnie i tłumaczę ich znaczenie; Tworzę sformułowania o znaczeniu przenośnym. |
19.11.2020 r. (czwartek)
8.20 – 9.05 Matematyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Rozszerzanie i skracanie ułamków – ćwiczenia Cele: -ćwiczenia w rozszerzaniu i skracaniu ułamków -rozwiązywanie zadań tekstowych -sprowadzanie do wspólnego mianownika |
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Dodawanie i odejmowanie ułamków o tych samych mianownikach -dodawanie i odejmowanie ułamków o tych samych mianownikach -porównywanie ułamków o tych samych mianownikach -rozwiązywanie prostego zadania tekstowego |
10.05 – 10.50 Biologia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Powtórzenie wiadomości z działu 2. Cele: Usystematyzowanie wiadomości o budowie i czynnościach organizmów. |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Zdobywamy szczyty wrażliwości. Cele: Czytam tekst ze zrozumieniem; Układam pytania do przeczytanego tekstu; Wskazuję czas akcji; Identyfikuję narratora. |
11.55 – 12.40 Język polski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Zdobywamy szczyty wrażliwości. Cele: Wskazuję główną myśl utworu; Opisuję bohaterów, ich przeżycia i uczucia; Wykorzystuję własne doświadczenia do interpretacji tekstu. |
12.50 – 13.35 WF |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Biegi krótkie – sprinty. Cele: – Znajomość dystansów w biegach krótkich. – Umiejętność wykonania startu niskiego. |
Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) | godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Sowy Szyszaki i przyjaciele Przygotuj: Szyszki, gałązki, kapturki od żołędzi, żołędzie, kolorowy filc lub kolorowe kartki, nożyczki i klej najlepiej na gorąco |
20.11.2020 r. (piątek)
8.20 – 9.05 Muzyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Z dziejów muzyki – muzyka dawna Cele: zapoznanie z muzyką średniowieczną wyjaśnienie pojęć: trubadurzy i trawerzy |
9.15 – 10.00 Geografia |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Krajobraz miejsko-przemysłowy Wyżyny Śląskiej. Cele: – wskażę położenie Wyżyny Śląskiej na mapie, – będę umiał scharakteryzować krajobraz miejsko- przemysłowy, – wymienię złoża surowców naturalnych tam występujących. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Piszemy opowiadanie z użyciem czasów past continuous i past simple. Cele: Uczeń potrafi napisać opowiadanie według wzoru. |
11.00 – 11.45 Języka niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Piszemy opowiadanie z użyciem czasów past continuous i past simple. Cele: Uczeń potrafi napisać opowiadanie według wzoru. |
11.55 – 12.40 Religia |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Nazywam uczucia i opisuję ich przejawy. Cele: Określam temat utworu Opisuję sytuację przedstawioną w utworze; Nazywam uczucia i opisuję ich przejawy; Wyjaśniam sens sformułowań o znaczeniu przenośnym. |
14.00 – 15.20 Zajęcia kulinarne (dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Przyrządzamy zdrowe przystawki – roladki z tortilli na zimno. Co przygotować: Tortilla, serek homogenizowany, ogórek lub pomidor świeży, sałata, szynka w plastrach. Uczniowie mogą przygotować dowolnie wymyślone przez siebie przystawki. To jest tylko nasza propozycja. |