Poniedziałek 30.11.2020
8.20 – 9.15 Język angielski |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Nazwy kolorów i pór roku. Czasownik have got w czasie present simple. Cele: Uczeń potrfi pozyskać i udzielić informacji o tym, co posiadają dane osoby. |
9.15 – 10.00 Historia |
godzina połączenia: 9.15 Temat: |
10.05 – 10.50 Język niemiecki |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Wo wohnt ihr? Cele: – potrafię zapytać o miejsce zamieszkania oraz o liczbę moich członków rodziny – odmieniam czasownik “wohnen” przez osoby |
11.00 – 11.45 Przyroda |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 13.35 Temat: Działania pisemne – zadania tekstowe Cele: Umiesz mnożyć i dzielić pisemnie liczby wielocyfrowe. Umiesz zastosować właściwe działanie pisemne do warunków zadania tekstowego |
Samorząd Uczniowski | godzina połączenia: 14.40 |
Wtorek 1.12.2020
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
godzina połączenia: 8.20 Pobierz kartę: Słówka Sówki (10) – wersja docx Słówka Sówki (10) – wersja pdf |
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Działania pisemne – zadania tekstowe ćwiczenia Cele: Umiesz mnożyć i dzielić pisemnie liczby wielocyfrowe. Umiesz zastosować właściwe działanie pisemne do warunków zadania tekstowego |
10.10 – 10.55 Plastyka |
godzina połączenia: 10.10 Temat: Linia i plama jako środki wyrazu artystycznego. Cele: – określa charakter wybranych plam (np. pod względem ich krawędzi i powierzchni), – tworzy różne rodzaje plam, – z pomocą nauczyciela omawia wybraną reprodukcję dzieła pod kątem zastosowanych plam. |
11.00 – 11.45 Historia |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Jan Zamojski i złoty wiek Polski. Cele: |
11.55 – 12.40 Język polski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Wielka litera na start! Cele: wyjaśniam zasady pisowni wielką literą poprawnie zapisuję imiona, nazwiska, nazwy własne i geograficzne korzystam ze słownika ortograficznego |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: “Tacy sami, a ściana między nami…” Cele: rozumiem pojęcie tolerancji oraz poszanowanie praw innych wiem, co może być powodem odrzucenia wskazuję zachowania tolerancyjne i nietolerancyjne rozumiem pojęcie empatii |
13.45 – 14.30 WF |
godzina połączenia: 13.45 Temat: Czym jest tętno. Nauka pomiaru tętna. Cele: potrafi wykonać pomiar tętna, zna prawidłowe wartości tętna |
Środa 2.12.2020
8.20 – 9.05 Język niemiecki |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Hast du eine E-Mail = Adresse? Cele: – umiem zapytać o adres poczty elektronicznej oraz udzielam odpowiedzi na te pytanie |
9.15 – 10.00 Technika |
godzina połączenia: 9.15 Temat: |
10.05 0 10.50 Zaj. kor. – komp. |
zajęcia odbywają się na terenie szkoły |
11.00 – 11.45 Matematyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Działania pisemne – zadania tekstowe utrwalenie Cele: Umiesz mnożyć i dzielić pisemnie liczby wielocyfrowe. Umiesz zastosować właściwe działanie pisemne do warunków zadania tekstowego |
11.55 – 12.40 Matematyka |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Działania pisemne – zadania tekstowe utrwalenie Cele: Umiesz mnożyć i dzielić pisemnie liczby wielocyfrowe. Umiesz zastosować właściwe działanie pisemne do warunków zadania tekstowego. |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Wielka litera na start! Cele: używam wielkiej lub małej litery ze względu na kontekst stosuję wielką literę w zapisie tytułów tworzę krótkie opowiadanie |
Czwartek 3.12.2020.
8.20 – 9.05 Matematyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Proste, półproste, odcinki Cele: Umiesz rozpoznawać podstawowe figury geometryczne. Umiesz kreślić prostą, półprostą i odcinek. |
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: Temat: Wzajemne położenie prostych Cele: Umiesz rozpoznawać proste prostopadłe i równoległe. Umiesz kreślić proste równoległe. |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: W książkach cały świat Cele: czytam tekst ze zrozumieniem wskazuję adresata wiersza wyjaśniam, jakie wartości niesie książka buduję spójną i logiczną wypowiedź na temat ulubionej książki |
11.00 – 11.45 Przyroda |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Układ krwionośny transportuje krew Cele: Poznasz: Rodzaje i funkcje naczyń krwionośnych, Rolę serca, Tętno, Zadania układu krwionośnego Higiena układu krwionośnego. |
11.55 – 12.35 Język angielski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Powtarzamy wiadomości. Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących słownictwo dotyczące wyglądu, charakteru i ubrań, czasownik have got i liczbę mnogą rzeczowników. |
12.50 – 13.35 WF |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Próba Ruffiera. Cele: interpretuje wyniki tętna spoczynkowego i po wysiłku za pomocą próby Ruffiera |
14.00 – 15.20 Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Choinka Przygotuj: Waciki kosmetyczne, tektura, ozdoby (koraliki, wstążeczki), klej |
Piątek 4.12.2020
8.20 – 9.05 Muzyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Warsztat muzyczny – zadania i zabawy Cele: Sprawdzę, co już wiem, co umiem. |
9.15 – 10.00 Język niemiecki |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Wo liegt Kiel? – gdzie leży Kiel? Cele: określam położenie miast na mapie |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: I książki mają swoje losy… Cele: znam etapy powstawania książki przedstawiam pracę ludzi zajmujących się tworzeniem książki omawiam budowę podręcznika projektuję elementy szaty graficznej |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Biblioteka na nas czeka! Cele: doskonalę technikę czytania wiersza wyjaśniam myśl zawartą w wierszu wskazuję rymy uzasadniam wybór książek, które czytam |
11.55 – 12.40 Informatyka |
godzina połączenia:11.55 Temat: W poszukiwaniu nowych lądów. Praca w dwóch oknach Cele: tworzę obraz w programie MS Paint; pracuję w dwóch oknach programu MS Paint. |
12.50 – 13.35 Religia |
godzina połączenia: 12.50 |
14.00 – 15.20 zaj. kulinarne (dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Przekąski z Mikołajem- kanapki Mikołajkowe Co przygotować: 2-3 jajka ugotowane na twardo, parę liści sałaty (może być rukola, insalatina lub zwykła sałata), kawałek czerwonej papryki, majonez, ziarnka pieprzu, keczup, masło, parę kromek bagietki, (rękaw cukierniczy lub inaczej mówiąc szpryckę do dekoracji albo kawałek papieru do pieczenia i nożyczki ewentualnie słomka). |