7.12.2020 (poniedziałek)
10.05 – 10.50 Biologia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Serce. Higiena i choroby układu krwionośnego. Cele: Poznasz: budowę i pracę serca, jaki wpływ ma wysiłek fizyczny na zmianę tętna i ciśnienia krwi, wpływ trybu życia na funkcjonowanie układu krwionośnego, przyczyny i profilaktykę chorób układu krwionośnego. |
11.00 – 11.45 Język angielski |
Temat: Zaimki dzierżawcze i przymiotniki dzierżawcze Cele: Określam do kogo należą określone przedmioty. |
11.55- 12.40 Matematyka |
Temat: Powtórzenie wiadomości Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących pierwiastki drugiego i trzeciego stopnia. |
12.50 – 13.35 Język niemiecki |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
8.12.2020 (wtorek)
9.15 – 10.00 język polski |
Temat: Przestarzałe, zapomniane, coraz rzadziej używane W jaki sposób wyrazy wiążę się ze sobą? Cele: – określam, jakie wyrazy nazywamy archaizmami, – wyjaśniam znaczenie wybranych archaizmów, – rozróżniam treść i zakres znaczeniowy wyrazu, – wskazuję: podmiot, orzeczenie, związek główny, związki poboczne, – rozpoznaję zdania bezpodmiotowe i z orzeczeniem imiennym, – rozpoznaję w zdaniach: przydawki, dopełnienia i okoliczniki, – nazywam typy związków wyrazowych w zdaniach. |
10.05 – 10.50 Język polski |
Temat: Przestarzałe, zapomniane, coraz rzadziej używane W jaki sposób wyrazy wiążę się ze sobą? Cele: – określam, jakie wyrazy nazywamy archaizmami, – wyjaśniam znaczenie wybranych archaizmów, – rozróżniam treść i zakres znaczeniowy wyrazu, – wskazuję: podmiot, orzeczenie, związek główny, związki poboczne, – rozpoznaję zdania bezpodmiotowe i z orzeczeniem imiennym, – rozpoznaję w zdaniach: przydawki, dopełnienia i okoliczniki, – nazywam typy związków wyrazowych w zdaniach. |
11.00 – 11.45 Fizyka |
Temat: Gęstość i jej wyznaczanie Cele: posługuję się pojęciem gęstości ciała; wyjaśniam, dlaczego ciała zbudowane z różnych substancji mają różną gęstość; |
11.55 – 12.40 Historia |
Temat: Wiosna Ludów w Europie i na ziemiach polskich. Cele: Uczeń: – wymienia przyczyny wydarzeń; – lokuje w czasie i przestrzeni omawiane wydarzenia; – zna przebieg wydarzeń w Europie i na ziemiach polskich. |
12.50 – 13.35 Matematyka |
Temat: Od wzorków do wzorów Cele: |
14.15 – 15.20 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.15, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Dlaczego niebo jest niebieskie? Potrzebne: szklanka wody, odrobina mleka, latarka; łyżeczka margaryny, wazeliny lub bardzo tłustego kremu. |
9.12.2020 (środa)
9.15 – 10.00 Język niemiecki |
|
11.00 – 11.45 Język angielski |
Temat: Czas past simple Cele: Wypowiadam się na temat czynności i zdarzeń przeszłych, które zaczęły się i skończyły w przeszłości, za pomocą czasu past simple. |
11.55 – 12.40 Język polski |
Temat: Porozmawiajmy o uczuciach Cele: nazywam uczucia i stany bohatera literackiego; wskazuję przejawy opisywanych uczuć; oceniam postępowanie bohatera; wykorzystuję znaki graficzne i emotikony. |
10.12.2020 (czwartek)
9.15 – 10.00 Matematyka |
Temat: Od wzorków do wzorów Cele: |
Chemia | Temat: Rodzaje reakcji chemicznych Cele: nam pojęcia: reakcja egzoenergetyczna, reakcja endoenergetyczna, reakcja spalania. Rozpoznaję rodzaje reakcji chemicznych ze względu na efekt energetyczny. |
Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) | godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Potrzebne materiały: |
11.12.2020 (piątek)
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
Pobierz: Słówka Sówki (13) – wersja docx Słówka Sówki (13) – wersja pdf |
9.15 – 10.00 Język polski |
Temat: Myśli wypowiadane i zapisywane, czyli co wiemy o wypowiedzeniach Cele: – rozpoznaję w zdaniach podmiot i orzeczenie, – rozróżniam typy wypowiedzeń, – odróżniam zdania od równoważników zdań oraz zdania pojedyncze od złożonych, – posługuję się oficjalną i nieoficjalną odmianą polszczyzny. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki |
|
11.00- 11.45 Język angielski |
Temat: Czasowniki modalne can, must, have to, should Cele: Znam i poprawnie stosuję czasowniki modalne. |
11.55 – 12.40 Geografia |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Podsumowanie wiadomości po dziale “Środowisko przyrodnicze Polski” Cele: -utrwalisz i sprawdzisz swoja wiedzę o środowisku przyrodniczym Polski. |
12.50 – 13.35 Matematyka |
Temat: Suma algebraiczna i jej wyrazy Cele: |