9.11 – 13.11.2020 – klasa 4

Poniedziałek 9.11.2020

praca własna Przeczytaj:
SZANUJ, KOCHAJ, CHROŃ
9.15 – 10.00
Historia
godzina połączenia: 9.15
Temat: Polska Kazimierza Wielkiego.
10.05 – 10.50
Organizacja
godzina połączenia: 10.05
11.00 – 11.45
Przyroda
godzina połączenia: 11.00
Temat: Powtórzenie wiadomości z działu 2.
Cele: Przypomnienie wiadomości o pogodzie i zjawiskach przyrodniczych.
11.55 – 12.40
Informatyka
godzina połączenia: 11.55
Temat: Zasady poprawnego wpisywania tekstu.
Cele:
Uczeń zna i stosuje zasady poprawnego wpisywania tekstu.
12.50 – 13.35
Matematyka
godzina połączenia: 13.35
Temat: Upływ czasu
Cele:
– obliczanie ile czasu minęło
– ustalenie godziny po upływie czasu bez przekroczenia godziny
Samorząd Uczniowski godzina połączenia: 14.40

Wtorek 10.11.2020

8.20 – 9.05
Słówka Sówki
godzina połączenia: 8.20
Pobierz kartę:
Słówka Sówki (9) – wersja pdf
Słówka Sówki (9) – wersja docx
9.15 – 10.00
Matematyka
godzina połączenia: 9.15
Temat: Odczytywanie upływu czasu
Cele:
-obliczenia upływu czasu z przekroczeniem godziny
-obliczenia godziny po upływie czasu
10.10 – 10.55
Plastyka
godzina połączenia: 10.10
Temat:
11.00 – 11.45
Muzyka
godzina połączenia: 11.00
Temat: “Szkoła Do Hymnu”
Cele główne:
kształtowanie postaw patriotycznych
kształtowanie szacunku do własnego państwa oraz tożsamości narodowej
Uczeń:
zna tekst i śpiewa hymn państwowy
przyjmuje prawidłową postawę podczas śpiewania hymnu
11.55 – 12.40
Język polski
godzina połączenia: 11.55
Temat: Co wiem, co potrafię? Powtórzenie wiadomości
Cele:
Wskazuję elementy rytmizujące wypowiedź (wers, strofa, rym);
Dopasowuję styl do sytuacji komunikacyjnej;
Potrafię uporządkować wyrazy w kolejności alfabetycznej;
Dzielę wyraz na litery, głoski i sylaby.
12.50 – 13.35
Zaj. z wych.
godzina połączenia: 12.50
Temat: 11 listopada – co to za dzień?
Cele:
Wiem, jakie święto obchodzimy 11 listopada;
Znam historię Święta Niepodległości;
Wymieniam postacie historyczne związane z odzyskaniem niepodległości;
Znam pieśni związane ze Świętem Niepodległości
 13.45 – 14.05
WF
Temat: Ćwiczenia kształtujące – ciąg dalszy.
Cele: Znajomość ćwiczeń kształtujących i ich wszechstronność.
dla chętnych:
14.05
Eksperymenty
 godzina połączenia: 14.15, Teams – zespół “Warsztaty”
Eksperymenty: Magia papieru
Potrzebne: papier (2 – 3 kartki, może być ksero, zeszytowy…), nożyczki, coś do rysowania (kredka, pisak, ołówek, długopis), linijka/ekierka, talerzyk/miseczka/podstawka z wodą

Środa 11.11.2020 – Narodowe Święto Niepodległości

Czwartek 12.11.2020.

8.20 – 9.05
Matematyka
 godzina połączenia: 8.20
9.15 – 10.00
Matematyka
 godzina połączenia: 9.15
10.05 – 10.50
Język polski
godzina połączenia: 10.05
Temat: Co wiem, co potrafię. Powtórzenie wiadomości
Cele:
Rozpoznaję rzeczownik;
Redaguję pozdrowienia i życzenia
Znam elementy listu;
Rozpoznaję w tekście epitet.
11.00 – 11.45
Przyroda
godzina połączenia: 11.00
Temat: Organizmy mają wspólne cechy.
Cele:
-budowa organizmów,
-wspólne czynności organizmów,
-królestwa organizmów.
11.55 – 12.40
Język angielski
Godzina połączenia: 11.55
Temat: Nazwy ubrań. Przymiotniki opisujące ubrania.
Cele: Nazywanie ubrań. Pozyskiwanie i udzielanie informacji dotyczących ubrań.
12.50 – 13.35
WF
Godzina połączenia: 12.50
Temat: Powtórzenie wiadomości z ostatnich lekcji.
Cele:
Utrwalamy wiadomości:
-wpływ aktywności fizycznej na zdrowie człowieka
-rozgrzewka na lekcji w-f
14.00 – …
Rękodzieło
 godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty”
Potrzebne materiały: połówki łupinki orzechów włoskich, sznureczek lub czarna nitka, patyczek lub kredka,  filc lub czarna kartka (lub szara, lub brązowa), biała kartka, 4 ziarenka pieprzu lub kawałek czarnej bibuły. nożyczki i klej (najlepiej na gorąco)

Piątek 13.11.2020

9.15 – 10.00
Język niemiecki
godzina połączenia: 9.15
Temat: Wie ist deine Telefonnummer? – Jaki jest twój numer telefonu?
Cel lekcji:
Uczniowie znają liczebniki powyżej 20
Uczniowie zadają pytanie o numer telefonu rówieśnika
10.05 – 10.50
Język polski
godzina połączenia: 10.05
Temat: Z zabawą za pan brat
Cele:
Określam tematykę dzieła malarskiego;
Analizuję przedstawioną scenę;
Opowiadam o radosnych i przykrych zdarzeniach zaistniałych w trakcie zabawy.
11.00 – 11.45
Język polski
godzina połączenia: 11.00
Temat: Warto mieć marzenia
Cele:
Omawiam sytuację przedstawioną w wierszu;
Wiem, czym jest ożywienie i jaką funkcję pełni;
Charakteryzuję osobę mówiącą w wierszu.
11.55 – 12.40
Język angielski
godzina połączenia: 11.55
Temat: Wskazane nazwy ludzi, obiektów, zwierząt. Liczba mnoga rzeczowników.
Cele: Opisywanie ilustracji. Tworzenie liczby mnogiej od podanych rzeczowników.
12.50 – 13.35
Religia
 godzina połączenia: 12.50
14.00 – …
zaj. kulinarne (dla chętnych)
 godzina połączenia: 14.00
Temat: Przygotowujemy zdrowe pasty do kanapek.