Poniedziałek 9.11.2020
praca własna | Przeczytaj: SZANUJ, KOCHAJ, CHROŃ |
9.15 – 10.00 Historia |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Polska Kazimierza Wielkiego. |
10.05 – 10.50 Organizacja |
godzina połączenia: 10.05 |
11.00 – 11.45 Przyroda |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Powtórzenie wiadomości z działu 2. Cele: Przypomnienie wiadomości o pogodzie i zjawiskach przyrodniczych. |
11.55 – 12.40 Informatyka |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Zasady poprawnego wpisywania tekstu. Cele: Uczeń zna i stosuje zasady poprawnego wpisywania tekstu. |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 13.35 Temat: Upływ czasu Cele: – obliczanie ile czasu minęło – ustalenie godziny po upływie czasu bez przekroczenia godziny |
Samorząd Uczniowski | godzina połączenia: 14.40 |
Wtorek 10.11.2020
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
godzina połączenia: 8.20 Pobierz kartę: Słówka Sówki (9) – wersja pdf Słówka Sówki (9) – wersja docx |
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Odczytywanie upływu czasu Cele: -obliczenia upływu czasu z przekroczeniem godziny -obliczenia godziny po upływie czasu |
10.10 – 10.55 Plastyka |
godzina połączenia: 10.10 Temat: |
11.00 – 11.45 Muzyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: “Szkoła Do Hymnu” Cele główne: kształtowanie postaw patriotycznych kształtowanie szacunku do własnego państwa oraz tożsamości narodowej Uczeń: zna tekst i śpiewa hymn państwowy przyjmuje prawidłową postawę podczas śpiewania hymnu |
11.55 – 12.40 Język polski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Co wiem, co potrafię? Powtórzenie wiadomości Cele: Wskazuję elementy rytmizujące wypowiedź (wers, strofa, rym); Dopasowuję styl do sytuacji komunikacyjnej; Potrafię uporządkować wyrazy w kolejności alfabetycznej; Dzielę wyraz na litery, głoski i sylaby. |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: 11 listopada – co to za dzień? Cele: Wiem, jakie święto obchodzimy 11 listopada; Znam historię Święta Niepodległości; Wymieniam postacie historyczne związane z odzyskaniem niepodległości; Znam pieśni związane ze Świętem Niepodległości |
13.45 – 14.05 WF |
Temat: Ćwiczenia kształtujące – ciąg dalszy. Cele: Znajomość ćwiczeń kształtujących i ich wszechstronność. |
dla chętnych: 14.05 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.15, Teams – zespół “Warsztaty” Eksperymenty: Magia papieru Potrzebne: papier (2 – 3 kartki, może być ksero, zeszytowy…), nożyczki, coś do rysowania (kredka, pisak, ołówek, długopis), linijka/ekierka, talerzyk/miseczka/podstawka z wodą |
Środa 11.11.2020 – Narodowe Święto Niepodległości
Czwartek 12.11.2020.
8.20 – 9.05 Matematyka |
godzina połączenia: 8.20 |
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: 9.15 |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Co wiem, co potrafię. Powtórzenie wiadomości Cele: Rozpoznaję rzeczownik; Redaguję pozdrowienia i życzenia Znam elementy listu; Rozpoznaję w tekście epitet. |
11.00 – 11.45 Przyroda |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Organizmy mają wspólne cechy. Cele: -budowa organizmów, -wspólne czynności organizmów, -królestwa organizmów. |
11.55 – 12.40 Język angielski |
Godzina połączenia: 11.55 Temat: Nazwy ubrań. Przymiotniki opisujące ubrania. Cele: Nazywanie ubrań. Pozyskiwanie i udzielanie informacji dotyczących ubrań. |
12.50 – 13.35 WF |
Godzina połączenia: 12.50 Temat: Powtórzenie wiadomości z ostatnich lekcji. Cele: Utrwalamy wiadomości: -wpływ aktywności fizycznej na zdrowie człowieka -rozgrzewka na lekcji w-f |
14.00 – … Rękodzieło |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Potrzebne materiały: połówki łupinki orzechów włoskich, sznureczek lub czarna nitka, patyczek lub kredka, filc lub czarna kartka (lub szara, lub brązowa), biała kartka, 4 ziarenka pieprzu lub kawałek czarnej bibuły. nożyczki i klej (najlepiej na gorąco) |
Piątek 13.11.2020
9.15 – 10.00 Język niemiecki |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Wie ist deine Telefonnummer? – Jaki jest twój numer telefonu? Cel lekcji: Uczniowie znają liczebniki powyżej 20 Uczniowie zadają pytanie o numer telefonu rówieśnika |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Z zabawą za pan brat Cele: Określam tematykę dzieła malarskiego; Analizuję przedstawioną scenę; Opowiadam o radosnych i przykrych zdarzeniach zaistniałych w trakcie zabawy. |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Warto mieć marzenia Cele: Omawiam sytuację przedstawioną w wierszu; Wiem, czym jest ożywienie i jaką funkcję pełni; Charakteryzuję osobę mówiącą w wierszu. |
11.55 – 12.40 Język angielski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Wskazane nazwy ludzi, obiektów, zwierząt. Liczba mnoga rzeczowników. Cele: Opisywanie ilustracji. Tworzenie liczby mnogiej od podanych rzeczowników. |
12.50 – 13.35 Religia |
godzina połączenia: 12.50 |
14.00 – … zaj. kulinarne (dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00 Temat: Przygotowujemy zdrowe pasty do kanapek. |