Poniedziałek 7.12.2020
8.20 – 9.15 Język angielski |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Działalność charytatywna Cele: Krótko wypowiadam się na temat działalności charytatywnej na podstawie podanych pytań. |
9.15 – 10.00 Historia |
godzina połączenia: 9.15 Temat: XVII wiek – stulecie wojen. Cele: Uczeń: – wymienia państwa, z którymi Polska prowadziła wojny w XVII wieku; – potrafi wytłumaczyć pojęcia „potop”; – zna datę i znaczenie odsieczy wiedeńskiej; – wymienia skutki wojen dla państwa. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Wie ist deine Adresse? – jaki jest twój adres? Cele: zdobywam informacje dot. danych osobowych moich kolegów z klasy |
11.00 – 11.45 Przyroda |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Budowa i funkcje układu oddechowego. Cele: wiem: Z jakich części zbudowany jest układ oddechowy, Jakie pełni funkcje, Jak dbać o układ oddechowy. |
11.55 – 12.40 Praca własna |
|
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 13.35 Temat: Wzajemne położenie prostych Cele: Umiesz narysować proste prostopadłe i równoległe. |
Samorząd Uczniowski | godzina połączenia: 14.40 |
Wtorek 8.12.2020
8.20 – 8.55 Słówka Sówki |
godzina połączenia: 8.20 Pobierz kartę: Słówka Sówki (11) – wersja pdf Słówka Sówki (11) – wersja docx |
9.00 – 9.45 Matematyka |
godzina połączenia: 9.00 Temat: Odcinki prostopadłe i równoległe Cele: Umiesz rozpoznać odcinki prostopadłe i równoległe. |
10.10 – 10.55 Plastyka |
godzina połączenia: 10.10 Temat: Kartka świąteczna Cele: – planuje kolejne etapy swojej pracy, – wykonuje element dekoracyjny według własnego pomysłu, – wykorzystuje w swojej pracy wiedzę na temat właściwości materiałów. |
11.00 – 11.45 Historia |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Husaria – najlepsza kawaleria Europy. Cele: Uczeń: – wymienia elementy uzbrojenia husarii; – tłumaczy pojęcie kawaleria. |
11.55 – 12.40 Język polski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Jak to bywa w klasie? Cele: omawiam sytuację przedstawioną w utworze; wyjaśniam intencje podmiotu lirycznego; odróżniam niewinne żarty od zachowania nagannego; opowiadam o swoich reakcjach na uwagi dorosłych. |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: W krainie świętego Mikołaja Cele: podaję fakty z życia świętego Mikołaja; opisuję postać świętego Mikołaja; wskazuję na mapie krainę świętego Mikołaja; opisuję, w jaki sposób można tam dojechać; szukam informacji w różnych źródłach. |
13.45 – 14.30 WF |
godzina połączenia: 13.45 Temat: Piłka koszykowa – wiadomości ogólne oraz podstawowe zasady i przepisy gry. Cele: zna podstawowe zasady i przepisy gry w koszykówkę |
14.15 – 15.20 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.15, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Dlaczego niebo jest niebieskie? Potrzebne: szklanka wody, odrobina mleka, latarka; łyżeczka margaryny, wazeliny lub bardzo tłustego kremu. |
Środa 9.12.2020
8.20 – 9.05 Język niemiecki |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Wie ist deine E-Mail- Adresse? – jaki jest twój adres mailowy? Cele: udzielam informacje dotyczące moich danych osobowych |
9.15 – 10.00 Technika |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Manewry na drodze Cele: • wymieniam kolejne czynności rowerzysty włączającego się do ruchu; • omawiam właściwy sposób wykonywania skrętu w lewo oraz w prawo na skrzyżowaniu na jezdni jedno- i dwukierunkowej; • prawidłowo wykonuję manewry wymijania, omijania, wyprzedzania i zawracania. |
10.05 0 10.50 Zaj. kor. – komp. |
zajęcia odbywają się na terenie szkoły |
11.00 – 11.45 Matematyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Odcinki prostopadłe i równoległe – ćwiczenia Cele: Umiesz narysować odcinki prostopadłe i równoległe. |
11.55 – 12.40 Matematyka |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Mierzenie długości Cele: Umiesz zmierzyć długość odcinka. Umiesz kreślić odcinek o podanej długości. Umiesz kreślić odcinek, którego długość spełnia podane warunki. |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Szkolne historyjki Cele: przedstawiam autorkę tekstu “Chłopak na opak”; omawiam sytuacje przedstawione w tekście; charakteryzuję głównego bohatera; oceniam postępowanie Jacka. |
Czwartek 10.12.2020
8.20 – 9.05 Matematyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Mierzenie odcinków – ćwiczenia Cele: Umiesz zamienić jednostki długości. Umiesz rozwiązać zadanie tekstowe z mierzeniem odcinków. |
9.15 – 10.00 Matematyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Kąty Cele: Wiesz co to jest kąt. Umiesz określić rodzaj kąta. Umiesz narysować wskazany rodzaj kąta. |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Rozmowy o relacjach koleżeńskich Cele: opowiadam o kłopotach szkolnych głównej postaci; oceniam postępowanie postaci drugoplanowych; przedstawiam pomysł na poprawę relacji w klasie Pinokia. |
11.00 – 11.45 Przyroda |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Szkielet i mięśnie umożliwiają ruch. Cele: wiem: Jak zbudowany jest układ szkieletowy, Jakie pełni funkcje, Jak dbać o układ ruchu? |
11.55 – 12.35 Język angielski |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Nazwy produktów żywnościowych Cele: nazywam produkty żywnościowe; mówię o preferencjach dotyczących produktów żywnościowych. |
12.50 – 13.35 WF |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Piłka koszykowa – wiadomości ogólne oraz podstawowe zasady i przepisy gry. Cele: zna podstawowe zasady i przepisy gry koszykówkę. |
14.00 – 15.20 Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: But Mikołaja Potrzebne materiały: butelka plastykowa 1,5 lub 2 l, filc lub czerwony materiał, futerko lub wata, ozdoby świąteczne, bombka, gałązka, wstążeczka, gwiazdki, klej, nożyczki, tektura. |
Piątek 11.12.2020
8.20 – 9.05 Muzyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Zwyczaje i tradycje bożonarodzeniowe Cele: wymieniam zwyczaje i tradycje bożonarodzeniowe; potrafię wyjaśnić znaczenie terminów: kolęda, pastorałka. |
9.15 – 10.00 Język niemiecki |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Hamburg liegt in Deutschland – praca z tekstem czytanym Cele: wyszukuję określonych informacji w tekście; buduje prawidłowe zdania; ćwiczę akcent wyrazowy. |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Notatka – vademecum ucznia Cele: podaję znaczenie słowa notatka; wymieniam cechy notatki; objaśniam sposoby sporządzania notatek; znam plusy i minusy różnych rodzajów notatek. |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Notatka – vademecum ucznia Cele: uważnie i ze zrozumieniem czytam tekst informacyjny; wybieram najważniejsze informacje; redaguję notatki w różnych formach. |
11.55 – 12.40 Informatyka |
godzina połączenia:11.55 Temat: Ptasie trele. Wklejanie zdjęć i praca z narzędziem Tekst Cele: Tworzę grafikę z tekstem w edytorze grafiki MS Paint |
12.50 – 13.35 Religia |
godzina połączenia: 12.50 |
14.00 – 15.20 zaj. kulinarne (dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: |