archiwum nauczyciele 2019

Terminy rad pedagogicznych:

Informacje na temat rad dopiero tworzę – proszę o systematyczne sprawdzanie.

rada klasyfikacyjna rada podsumowująca
23.06.2020 r. godz. 9.00

należy przygotować:

  • karty klasyfikacyjne klas – wychowawcy,
  • uzupełnione dzienniki (wszystkie tematy, oceny, itp.)
  • uzupełnić dokumenty dotyczące realizacjo podstawy programowej,
…. 06.2020 r. godz. …

należy przygotować:

  • sprawozdanie z pomocy psychologiczno – pedagogicznej,
  • sprawozdanie z pracy pedagoga,
  • sprawozdanie opiekuna SU,

Świadectwa szkolne:

Informacje: do zapoznania się:
1. Świadectwa wypełniamy komputerowo.

2. Przed wydrukowaniem świadectw należy wykonać wydruk próbny na zwykłym papierze i sprawdzić (wielokrotnie).

3. Wydruk próbny należy przekazać do sprawdzenia 2 innym nauczycielom. Wszyscy sprawdzający składają podpis na wydruku próbnym.

Proszę o zachowanie wydruków próbnych wraz z podpisami osób sprawdzających

3. Na giloszch (gilosze pobieramy z sekretariatu w dniu 23.06.2020)  drukujemy sprawdzone już świadectwa.

4. Ostateczne sprawdzenie świadectw:

klasa 1 – 24.06.2020 godz. 9.30

klasa 2 – 24.06.2020 godz. 10.00

klasa 3 – 24.06.2020 godz. 10.30

klasa 4 – 24.06.2020 godz. 11.00

klasa 5 – 24.06.2020 godz. 11.15

klasa 6 – 24.06.2020 – godz. 11.45

klasa 8 – 24.06.2020 godz. 9.00

do sprawdzenia potrzebne będą:

  • wypełniony dziennik,
  • wypełnione arkusze ocen,
  • złożona podczas rady pedagogicznej karta klasyfikacyjna klasy.

Przypominam, iż świadectwa są drukami ścisłego zarachowania. Rozliczając się należy oddać również arkusze zniszczone (jeżeli takie będą). Miejscem przechowywania świadectw jest szafa w sekretariacie.

https://portal.librus.pl/szkola/artykuly/jak-przygotowac-swiadectwa-i-arkusze-zdalnie-i-bezpiecznie

https://portal.librus.pl/szkola/artykuly/wypelnij-swiadectwa-i-arkusze-za-jednym-razem-poradnik-cz-2

https://portal.librus.pl/szkola/artykuly/wydrukuj-swiadectwa-szybko-i-bez-bledow-poradnik-cz-3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egzamin ósmoklasisty:

szkolenie dla nauczycieli – 9.06.2020 r. godz. 12.00

Informacje:

pobierz

Informator

przybory

 

16.06.2020 17.06.2020 18.06.2020
przewodniczący Anna Monkiewicz Joanna Rudalska Bogumila Pawlak
członek
nauczyciel wspomagający
rezerwa

Informacje po kontroli dziennika elektronicznego:

  • bardzo proszę o usunięcie wszelkich obecności i nieobecności uczniów na zajęciach;
  • bardzo proszę zwrócić uwagę, że temat lekcji jest zapisany formalnie dopiero wówczas, gdy rozpoczniecie Państwo lekcje – zaplanowana lekcja nie generuje wpisu. Ja widzę to jako “brak” – proszę o pilne uzupełnienie.

 

Szanowni Państwo,

Po wielu trudach ruszamy od 2.06.2020 r.

Zasady takie jak omówiliśmy podczas spotkania. Konsultacje będą odbywały się dla kilku osób z klas V – VI. Uczniowie przynoszą swoje podręczniki, ćwiczenia, materiały do pracy i pracują nad tym co jest aktualnie omawiane.

Wszystkie zajęcia odbywają się w sali klasy VI.

Proszę o zapoznanie się z procedurami, które obowiązują nas wszystkich.

Wykorzystajmy ten czas dobrze – na powtórzenia, pomoc dzieciom, realizację zaplanowanych projektów. Pamiętajcie, by poinformować uczniów o tym co się będzie działo – kiedy lekcje on – line, itd.

Zdaję sobie sprawę, że konsultacje to kolejna nowość dla nas, kolejne wyzwanie. Pamiętajmy jednak, że nie mamy wpływu na tego rodzaju decyzje. Mamy jednak wpływ na to jak przeżyjemy ten czas. Dlatego proszę, pamiętajmy o tym, że przed sobą mamy Dziecko – Ucznia i jego dobro powinno być dla nas najważniejsz

Plan konsultacji od 2.06.2020 r.

kl. IV – VI

poniedziałek wtorek środa czwartek piątek
1

8.15 – 9.00

 j. polski

p. M. Orlicka

 j. polski

p. M. Orlicka

 j. polski

p. M. Orlicka

 j. polski

p. M. Orlicka

2

9.10 – 9.55

 matematyka

p. A. Monkiewicz

 matematyka

p. A. Monkiewicz

 matematyka

p. A. Monkiewicz

 matematyka

p. A. Monkiewicz

 3

10.05 – 10.50

geografia  matematyka

p. A. Monkiewicz

matematyka

p. A. Monkiewicz

przyroda/ biologia

p. D. Cisło

 matematyka

p. A. Monkiewicz

 4

11.00 – 11.45

j. niemiecki muzyka

p. K. Sołoguba

 j. niemiecki

p. J. Rudalska

 j. angielski

p. A. Frankowska

 

j. niemiecki

p. J. Rudalska

 5

11.55 – 12.40

 j. niemiecki  j. polski

p. B. Pawlak

 j. polski

p. B. Pawlak

 technika

p. K. Szulecka

 historia

p. M. Gołdych

 6.

13.00 – 13.45

j. angielski  WF

p. T. Tomczyk

j. polski

p. B. Pawlak

 

 j. polski

p. B. Pawlak

historia

M. Gołdych

7.

13.45 – 14.30

 praca własna

???

 WF

p. T. Tomczyk

 informatyka

p. A. Frankowska

 WF

p. T. Tomczyk

8.

14.40 – 15.25

kl. VIII

poniedziałek wtorek środa czwartek piątek
1 biologia matematyka  j. niemiecki
2 geografia j. polski j. polski j. polski
3 matematyka informatyka j. niemiecki historia

 

Projekt końcowy – Franek pobierz

 

28.04.2020 r.

Materiały:

3_Maja

link FB: https://www.facebook.com/Niepubliczna-Szko%C5%82a-Podstawowa-%C3%89LAN-VITAL-1707979409488432/

link artykuł dot. egzaminów: http://edukacjadomowa.monomit.pl/podroz-z-dzieckiem-przez-swiat-wiedzy/krok-dziesiaty-egzaminacyjna-paranoja

 

1 kwietnia 2020

Uwaga! Zmiana godziny szkolenia!

Temat: Szkolenie Rady Pedagogicznej LIBRUS Synergia

Termin: 02.04.2020 r. godz. 10:15

Czas trwania: 2 godziny zegarowe

Link do rejestracji na szkolenie: [link]

Link ten należy rozesłać do innych pracowników szkoły, żeby mieli możliwość rejestracji w wydarzeniu. Zalecamy wykorzystanie modułu wiadomości w LIBRUS Synergia (lub zwykłym e-mailem).

Rejestracji musi dokonać każdy uczestnik i  należy jej dokonać najpóźniej na 60 minut przed planowanym terminem szkolenia.

Podanego linku do rejestracji nie należy udostępniać osobom niezatrudnionym w Państwa placówce. Na każdym spotkaniu obowiązuje ograniczona liczba miejsc dla uczestników (maksymalnie 25 uczestników) . Po szkoleniu zostanie sporządzony dokument potwierdzający listę uczestników, który zostanie wpisany do naszych rejestrów szkoleń Rad Pedagogicznych

Szczegółowy opis procedury rejestracji na szkolenie on-line znajduje się w załączniku niniejszej wiadomości.

Wymagania sprzętowe:

  • przeglądarka internetowa: Google Chrome, Opera, Safari, Mozilla Firefox lub Edge.(zdecydowanie zalecamy jednak wybór przeglądarki Google Chrome)

  • stabilne łącze internetowe

  • głośniki/słuchawki

  • mikrofon (kamera nie jest wymagana)

W zakładce “dla Ucznia” umieściłam plan naszych dyżurów/ konsultacji. Proszę pamiętać by pozostawać wtedy aktywnym na teamsie.

Proszę w trybie pilnym o przesłanie sposobów sprawdzania osiągnięć uczniów – umieszczam je również w zakładce “dla Ucznia” – proszę sprawdzać na bieżąco czy Państwa dokument znalazł się tam.

Proszę o sprawdzanie Państwa zajęć publikowanych na stronie z tematem w dzienniku – nie może być rozbieżności.

 

Dziękuję Państwu za wszystkie rozmowy, pytania, sugestie. Dużo się dzieje – wszystko dla nas nowe.

Wszystko o czym w ostatnim czasie mówiliśmy/ pisaliśmy, słyszeliśmy, itp. i do czego musimy się dostosować starałam się umieścić poniżej.

Od 25 marca obowiązują nas nowe przepisy, nowe zasady.

Proszę zapoznać się:

  Szkolny system kształcenia na odległość

 

Nasze ustalenia:

Od 25.03.2020 – tematy zajęć wpisujemy do dziennika elektronicznego zgodnie z planem lekcji w nim zamieszczonym. Nie nadajemy nr lekcji – system będzie liczył od 1 i niech tak zostanie. Nadal wysyłamy lekcje – sekretariat@urwisek-police.pl oraz samodzielnie dodajemy materiał do zaplanowanej lekcji. Numeracja lekcji wysyłanych “na sekretariat” jest kontynuowana.

Lekcje od 16 marca do 24 marca powinny się powtórzyć na zasadzie utrwalenia z możliwością zadawania zadań (w rozsądnych ilościach!) – nie ma innego sposobu – inaczej je “zgubimy” – nie mamy prawa wpisać ich do dziennika z datą przed 25.03.2020. Jesteście Państwo odpowiedzialni za to by dopilnować swojego przedmiotu.

Jeżeli oczekujemy zadania domowego – dokładnie określamy co chcemy i w jakim terminie (w dzienniku elektronicznym jest opcja “zadania domowe”) – proszę o możliwość wysyłania prac przez uczniów w pierwszym okresie w wydłużonym czasie. Musimy uwzględniać sytuację naszych uczniów – nie wszyscy mają komputery, rodzice pracują zdalnie w domu, itp.

Instrukcja dodawania zadań domowych: https://synergia.librus.pl/help  wpisujemy hasło: “zadania domowe”

Zadanie domowe z możliwością odsyłania przez uczniów:

Zanim zaczniemy oceniać określamy zasady oceniania. (Proszę przesłać – sekretariat@urwisek-police.pl)

Do środy przesyłamy sprawozdania z realizacji godzin. Nie ma możliwości wpisania większej liczby godzin niż w planie lekcji. Jeżeli godzin w planie lekcji jest mniej niż w umowie o pracę – spokojnie, uzupełnię to dodatkowymi obowiązkami.

Sprawozdanie-z-realizacji-godzin-pracy-nauczyciela

Do wtorku opracowujemy harmonogramy naszych dyżurów “komputerowych” dla poszczególnych klas (Teams). Poniżej moja propozycja. W celu potwierdzenia terminu lub potrzeby zmian proszę o informację – sekretariat@urwisek-police.pl.

 

klasy 1-3

poniedziałek wtorek środa czwartek piątek
godz. 10 – 14

dyżur tel. wych.

godz. 10 – 14

dyżur tel. wych.

godz. 10 – 14

dyżur tel. wych.

godz. 10 – 14

dyżur tel. wych.

godz. 10 – 14

dyżur tel. wych.

godz. 10-12

dyżur Teams wych.

godz. 10-12

dyżur Teams wych.

godz. 10-12

dyżur Teams wych.

godz. 10-12

dyżur Teams wych.

godz. 10-12

dyżur Teams wych.

godz. 12 – 13

dyżur pedagoga

(zast. K. Szulecka)

godz. 12 – 15

dyżur logopedy

godz. 12 – 13

dyżur pedagoga

(zast. K. Szulecka)

klasy 4-8

poniedziałek wtorek środa czwartek piątek
godz. 9-11

biologia i przyroda

matematyka

godz. 8.15 -10

matematyka

 

 

godz. 8.15 – 10

j. niemiecki i matematyka

godz.8.15 – 10

j. polski kl.6 i 8

godz. 9-11

j. polski kl. 4 i 5

godz. 11 – 13

j. niemiecki

godz. 10 – 11

plastyka

godz. 10-12

informatyka i technika

godz. 10 – 11

geografia

godz. 11-13

historia

godz. 12-13

WF

godz. 11 – 12

WF

godz. 12 – 13

WF

godz. 11 – 12

WF

godz. 13 – 14

WF

godz. 12 – 13

dyżur pedagoga

(zast. K. Szulecka)

godz. 13-14

j. angielski

godz. 12 – 13

dyżur pedagoga

(zast. K. Szulecka)

 

Hasła do Teams – będę rozsyłać, jeżeli ktoś nie otrzyma proszę się przypomnieć.

Jeżeli macie pytania dot. Teamsa – administratorem jest Ania –  a.frankowska@urwisek-police.pl

Jeżeli macie pytania odnośnie dziennika elektronicznego – sekretariat@urwisek-police.pl

Konta w Librusie zintegrowałam już z OneDrive – jednak logując się jako nauczyciel efektów nie widziałam. Sprawdźcie więc. Ja wypróbowałam i faktycznie w prosty sposób można do zaplanowanej lekcji przy temacie dodać załącznik oraz w terminarzu wpisać ewentualne zadanie do wykonania.

Pamiętajcie, że rodzice jeszcze nie mają dostępu do dziennika, jedynie uczniowie klas IV – VI – nie wszyscy.

Dziennik elektroniczny działa dobrze pod warunkiem:

  • dodania rozkładu materiału do swojego przedmiotu,
  • dodawanie lekcji odbywa się poprzez opcję “zaplanuj lekcję”
  • pamiętajmy, by zaznaczyć opcję, by lekcja była widoczna dla ucznia.

W przypadku pytań piszcie – sekretariat@urwisek-police.pl

codziennie (poniedziałek – piątek) jestem w szkole – tel. 91 421 56 30.

Jeżeli planujecie wizytę w szkole poinformujcie mnie o tym.

Starałam się tu zebrać wszystko o czym w ostatnim czasie rozmawiamy, nad czym się zastanawiamy. Mogłam jednak o czymś zapomnieć lub opisać to w mało zrozumiały sposób. Pytajcie wówczas. Będę dopisywać wszystko na bieżąco.

 

 

 

20.03.2020r.

uwaga! elektroniczna wersja podręczników:

https://ebooki.nowaera.pl/?utm_source=SARE&utm_medium=email&utm_campaign=SP_NaukaZdalna

Nie skanujemy już podręczników.

 

19.03.2020r.

Drodzy Nauczyciele!

Dziękuję za ogrom pracy jaki włożyliście we wspólne uruchomienie zdalnego nauczania w naszej szkole.

Część materiałów jest już dostępna dla uczniów, sporo oczekuje na swoją kolej :).

W przyszłym tygodniu chciałabym nieco zmodyfikować koncepcję. Powód?

“Minister Edukacji Narodowej Dariusz Piontkowski w TVP1: Zachęcam nauczycieli, aby podczas #naukazdalna zaciekawiali swoich uczniów, wykorzystali ten czas na powtórzenie materiału i spojrzenie na swój przedmiot z nieco z innej strony. Trzeba też pomyśleć o tym, ile czasu potrzebuje uczeń, aby rozwiązać zadania w trakcie nauki w domu. Apeluje tu do nauczycieli o rozwagę i rozsądek przy ilości przekazywanych materiałów.”

Proszę o pomysły na projekty “wychodzące” poza  przedmiot, pomysły na lekcje inne niż do tej pory – “wciągające” uczniów. Przypomnijcie sobie Wasz opór kiedy to w poniedziałek 16.03. rozmawialiśmy o przygotowywaniu materiałów dla dzieci. My to przegadaliśmy, Oni nie mają takich możliwości. Spadł na nich “deszcz kart pracy” i niech sobie radzą. Wiemy już, że nie wszyscy uczniowie mają dostęp do drukarki, wiemy, że często jest 1 komputer w domu i rodzic zdalnie przy nim pracujący, wiemy, że część rodziców w pracy, a dziecko w domu, itp. Dajmy im więc takie zadania, które będą chcieli robić. Zachęćmy ich w ten sposób bo nie wiemy jak długo zdalne nauczanie będzie przez nas wykorzystywane.

Pomysły proszę przesyłać na adres sekretariat@urwisek-police.pl. Jeżeli będą wymagały konsultacji z Państwem będą je tu zamieszczać.

Nie chciałabym żebyście Państwo odebrali to jako krytykę. To co do tej pory zrobiliśmy jest super. Wiem też ile kosztowało nas to pracy. Nie uważam również, że powinniśmy zupełnie odpuścić. Materiały, które jeszcze nie zostały umieszczone będą systematycznie trafiały do Uczniów.

Według zapowiedzi “w najbliższych dniach” mamy mieć dostęp do dziennika elektronicznego oraz poznać rozporządzenie w sprawie zdalnego nauczania. Jak tylko będę miała jakieś informację będę to Państwu umieszczać w pierwszej kolejności tu, następnie wykorzystam adresy e-mailowe, które Państwo podaliście oraz nr telefonów.

Jeżeli ktoś z Państwa nie podpisał stosownych dokumentów zamieszczam je poniżej. Proszę o wydrukowanie i przesłanie (najlepiej listem poleconym).

upoważnienie

W upoważnieniu proszę nie wpisywać dat.

zgoda-na-przetwarzanie-danych-kontaktowych (2)

Pozdrawiam

Katarzyna Szulecka

 

 

 

Zdalne nauczanie:.

Uwaga!!!  https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje

Nowa propozycja: 2020_03_16_Lekcje_z_internetu_Rusza_gov_pl_zdalnelekcje_MEN

16.03.2020r.______________________________________

Proszę o przygotowanie materiałów do nauczania  ze wszystkich przedmiotów według planu lekcji.

Proszę, by materiały były atrakcyjne dla uczniów, uwzględniały zadania o zróżnicowanym stopniu trudności.

Proszę mieć na uwadze, że uczniowie posiadają w domach jedynie zeszyty i zeszyty ćwiczeń (wybrane przedmioty).

do przeczytania: 2020_03_13_Nauka_zdalna_w_czasie_zawieszenia_zajec_komunikat_MEN

Proszę o przesłanie karty przewodniej i ewentualnych załączników (np. karty pracy) na adres:

sekretariat@urwisek-police.pl (w formacie  pdf oraz docx)

Uwaga!!!

W jednej wiadomości proszę przesyłać kartę przewodnią + załączniki do jednej lekcji

Proszę o sprawdzanie na bieżąco czy materiały dla Ucznia są dodane prawidłowo oraz czy dostępne są niezbędne załączniki.

dla Ucznia

hasło: zdalnenauczanie

W przypadku braków lub nieprawidłowości proszę o e-mail sekretariat@urwisek-police.pl

W najbliższych dniach uruchomiony będzie dziennik elektroniczny. Wówczas możliwa będzie modyfikacja naszych planów w zakresie zdalnego nauczania (odsyłanie prac bezpośrednio do Nauczyciela, ocenianie).

Uwaga!!! Dostęp do dziennika elektronicznego po uprzednim podpisaniu Upoważnienia

Proszę mieć na uwadze, że okres zawieszenia zajęć może się wydłużyć. Chcąc pracować zdalnie należy zabrać ze szkoły niezbędne materiały oraz zeskanować na terenie placówki materiały. W bieżącym tygodniu jest to możliwe do środy 17.03.2020r. do godz. 15.00.

wzór karty przewodniej do lekcji: wzor karty przewodniej

 

W sprawach pilnych, w przypadku braku kontaktu z sekretariatem, proszę o kontakt telefoniczny tel.  696 269 532.

 

Dostosowania:

WZÓR – dostosowanie do przedmiotu

AA6123

KSZ6123

AM6123

WRS6123

AB5123

MW5123

OJ5123

MR5123

AJ4123

IK3123

 

BSZ1123

Listopad 2019

13.11.2019 GODZ. 15.30 – Uroczystość

13.11.2019 godz. 16.45 szkolenie – Nastolatek wśród nastolatków UWAGA ZMIANA TERMINU!

27.11.2019 Konferencja Montessori – uczniowie przedstawiają główne założenia pedagogiki M. Montessori rodzicom i nauczycielom

Harmonogram- październik 2019

9.10.2019 Konferencja Montessori – uczniowie przedstawiają główne założenia pedagogiki M. Montessori rodzicom i nauczycielom

17.10.2019 szkolenie – Uczeń z Zespołem Aspergera – Proszę wszystkich nauczycieli o wypełnienie i przesłanie ankiety ankieta_ex_ante ZA

22.10.2019 szkolenie – Dziecko z cukrzycą – tylko osoby wcześniej zdeklarowane

24.10.2019 szkolenie – uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Proszę wszystkich nauczycieli o wypełnienie i przesłanie ankiety ankieta_ex_ante spe

30.10.2019 szkolenie – Nastolatek wśród nastolatków Proszę wszystkich nauczycieli o wypełnienie i przesłanie ankiety ankieta_ex_ante nastolatek

obserwacje lekcji w październiku:

kl. VI – zajęcia z wychowawcą, biologia, język polski, język niemiecki

kl. V – geografia, matematyka, muzyka, język angielski

kl. IV – matematyka, przyroda, historia

kl. III – język niemiecki, WF

kl. II – WF

kl. I – zajęcia komputerowe

ED – zajęcia wyrównawcze język polski

kontrola dzienników: 2-3 października

 

wykaz dzienników zajęć pozalekcyjnych, wyrównawczych, zajęć rozwijających uzdolnienia

 

 

plan-lekcji

Dokumenty szkolne:

Procedura interwencji w sytuacjach zakłócania toku zajęć

pomoc psychologiczno – pedagogiczna:

Procedura organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole dla uczniów, którzy nie posiadają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego

obserwacje:

Procedura obserwacji

arkusz – str.1

arkusz- str. 2

Dokumenty na radę 04.09.2019. godz. 15.45:

PLAN DYDAKTYCZNO2019-2020 Plan dydaktyczno – wychowawczy – proszę o wpisanie swoich propozycji.

Regulamin Rady P.dagogicznej

Wewnątrzszkolny System Oceniania

Organizacja roku szkolnego organizacja2019-2020