Plan lekcji
Bieżący tydzień:
Poniedziałek 18.01.2021
9.15 -10.00 |
|
9.15 -10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: |
10.05 – 10.50 Historia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
Temat: |
|
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 Muzyka |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 WF (p. Adrian) |
godzina połączenia: 13.00 Temat: |
13.45 – 14.30 Matematyka |
godzina połączenia: 13.45 Temat: |
14.40 – 15.25 SU |
godzina połączenia: 14.40 |
Wtorek 19.01.2021
8.20 – 9.05 Informatyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Cele: |
9.15 – 10.00 Plastyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Historia |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
14.00 – 15.20 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Potrzebne materiały: |
Środa 20.01.2021
godzina połączenia: Temat: |
|
godzina połączenia: 9.15 Temat: |
|
9.15 – 10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
|
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 Technika |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
13.45 – 14.30 Matematyka |
godzina połączenia: 13.45 Temat: |
Czwartek 21.01.2021
8.20 – 9.05 Geografia |
godzina połączenia: 8.20 Temat: |
9.15 – 10.00 Biologia |
godzina połączenia: 9.15 Temat: |
10.05 – 10.50 Matematyka |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
11.00 – 11.45 Matematyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 WF |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
14.00 – 15.20 Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Przygotuj: |
Piątek 22.01.2021
Pobierz kartę: |
|
9.15 – 10.00 Język polski |
godzina połączenia: 9.15 Temat: |
10.05 – 10.50 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 Religia |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
14.00 – 15.20 Zaj. kulinarne |
godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Potrzebne produkty: – |
Poniedziałek 7.12.2020
9.15 -10.00 Język niemiecki gr.1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Omówienie karty pracy – czas przeszły Partizip Perfekt Cele: – analizuję i koryguję moje błędy |
9.15 -10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Zaimki dzierżawcze i przymiotniki dzierżawcze Cele: Określam do kogo należą określone przedmioty. |
10.05 – 10.50 Historia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Powstanie Chmielnickiego. Cele: Uczeń: – wie kim byli i gdzie mieszkali Kozacy; – zna przyczyny i przebieg walk z Kozakami. |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Omówienie karty pracy – czas przeszły Partizip Perfekt Cele: – analizuję i koryguję moje błędy |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Zaimki dzierżawcze i przymiotniki dzierżawcze Cele: Określam do kogo należą określone przedmioty. |
11.55 – 12.40 1) Język niemiecki – zajęcia wyrównawcze 2) Organizacja |
1) godzina połączenia: 11.55
2)godzina połączenia: 12.00 |
12.50 – 13.35 Muzyka |
godzina połączenia: 13.00 Temat: W muzycznej kuchni. Elementy muzyki Cele: definiuję i rozpoznaję różne elementy muzyki; potrafię wyjaśnić pojęcia: barwa dźwięku, harmonia, forma muzyczna. |
13.45 – 14.30 Matematyka |
godzina połączenia: 13.45 Temat: Pole trójkąta Cele: Umiesz wskazać wysokość trójkąta. Umiesz obliczyć obwód i pole trójkąta. |
14.40 – 15.25 SU |
godzina połączenia: 14.40 |
Wtorek 8.12.2020
8.20 – 9.05 Informatyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Chmura w Internecie. O usłudze OneDrive i współtworzeniu dokumentów Cele: omawiam działanie chmury; zapisuję i porządkuję dokumenty na dysku internetowym w chmurze; udostępniam dokumenty z chmury innym; współpracuję z innymi, edytując dokumenty w chmurze. |
9.15 – 10.00 Plastyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Kartka świąteczna Cele: – planuje kolejne etapy swojej pracy, – wykonuje element dekoracyjny według własnego pomysłu, – wykorzystuje w swojej pracy wiedzę na temat właściwości materiałów. |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Informuję czy reklamuję? Cele: odróżniam tekst reklamowy od tekstu informacyjnego; podaję cechy hasła reklamowego; rozpoznaję język właściwy reklamie; dostrzegam wpływ reklam na życie człowieka. |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Telewizja od kuchni Cele: czytam ze zrozumieniem tekst informacyjny; wyszukuję potrzebne informacje; wymieniam zawody związane z telewizją; redaguję notatkę. |
11.55 – 12.40 WF |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Piłka koszykowa – wiadomości ogólne oraz podstawowe zasady i przepisy gry. Cele: zna podstawowe zasady i przepisy gry w koszykówkę |
12.50 – 13.35 Historia |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
14.15 – 15.20 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.15, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Dlaczego niebo jest niebieskie? Potrzebne: szklanka wody, odrobina mleka, latarka; łyżeczka margaryny, wazeliny lub bardzo tłustego kremu. |
Środa 9.12.2020
godzina połączenia: Temat: |
|
9.15 – 10.00 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Kraje niemieckiego obszaru językowego – Niemcy i Austria Cele: -posiadam podstawowe informacje o krajach niemieckiego obszaru językowego |
9.15 – 10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Codzienne obowiązki domowe Cele: Opisuję czynności związane z wykonywaniem obowiązków domowych. |
10.05 – 10.50 Języka niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Kraje niemieckiego obszaru językowego – Niemcy i Austria Cele: -posiadam podstawowe informacje o krajach niemieckiego obszaru językowego |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Codzienne obowiązki domowe Cele: Opisuję czynności związane z wykonywaniem obowiązków domowych. |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Czy potrafię żyć bez mediów? Cele: określam problematykę przeczytanego tekstu; identyfikuję wypowiedź jako tekst informacyjny; konfrontuję tekst z własnymi doświadczeniami; umiejętnie posługuję się technologią informacyjną. |
11.55 – 12.40 Technika |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Nowoczesny sprzęt na co dzień Cele: – potrafię sklasyfikować nowoczesny sprzęt elektryczny; – potrafię czytać instrukcje; – potrafię omówić zasadę obsługi wybranych urządzeń; – potrafię wyszukać informacje na temat nowoczesnego sprzętu; – potrafię bezpiecznie korzystać z urządzeń (bezpieczna eksploatacja urządzeń oraz ich bezawaryjność); – wie, jak postępować ze zużytymi urządzeniami elektrycznymi. Przed lekcją: Wyszukaj informacje na temat nowoczesnego sprzętu – wybierz jedno urządzenie i przygotuj najważniejsze informacje. |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
13.45 – 14.30 Matematyka |
godzina połączenia: 13.45 Temat: |
Czwartek 10.12.2020
8.20 – 9.05 Geografia |
godzina połączenia: 8.20 Temat: |
9.15 – 10.00 Biologia |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Skorupiaki – stawonogi, które mają twardy pancerz. Cele: znasz: Środowisko oraz tryb życia skorupiaków, Cechy budowy skorupiaków, Przedstawicieli skorupiaków, Znaczenie skorupiaków w przyrodzie i dla człowieka. |
10.05 – 10.50 Matematyka |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
11.00 – 11.45 Matematyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 WF |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Piłka koszykowa – wiadomości ogólne oraz podstawowe zasady i przepisy gry. Cele: zna podstawowe zasady i przepisy gry koszykówkę. |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Zaimek na zastępstwie Cele: rozpoznaję zaimki; znam rodzaje zaimków; stosuję odpowiednie formy zaimków. |
14.00 – 15.20 Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Mikołaj ze skarpety Przygotuj: Skarpeta, ryż lub wata lub kasza do wypchania, włóczka biała, wata lub futerko na brodę, koralik lub guziczek lub inna kuleczka na nosek, sznureczek, klej lub szpilki do łączenia. |
Piątek 11.12.2020
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
Pobierz: Słówka Sówki (13) – wersja docx Słówka Sówki (13) – wersja pdf |
9.15 – 10.00 Język polski |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Zaimek na zastępstwie Cele: stosuję zaimki w celu uniknięcia powtórzeń; poprawnie stosuję dłuższe i krótsze formy zaimków; poprawnie zapisuję zaimki w zwrotach grzecznościowych. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Podsumowanie wiadomości po dziale 5 Cele: – redaguję samodzielnie e – mail; – wypowiadam się na temat mojego stanu zdrowia; – inicjuję i podtrzymuję rozmowę na temat zdrowego tryby życia; – opisuje przebieg mojego dnia, stosując czas przeszły. |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Czasowniki modalne can, must, have to, should Cele: Znam i poprawnie stosuję czasowniki modalne. |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Podsumowanie wiadomości po dziale 5 Cele: – redaguję samodzielnie e – mail; – wypowiadam się na temat mojego stanu zdrowia; – inicjuję i podtrzymuję rozmowę na temat zdrowego tryby życia; – opisuje przebieg mojego dnia, stosując czas przeszły. |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Czasowniki modalne can, must, have to, should Cele: Znam i poprawnie stosuję czasowniki modalne. |
11.55 – 12.40 Religia |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
14.00 – 15.20 Zaj. kulinarne |
godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” |
Poniedziałek 21.12.2020
9.15 -10.00 Język niemiecki gr.1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: |
9.15 -10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: |
10.05 – 10.50 Historia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 |
|
12.50 – 13.35 Muzyka |
godzina połączenia: 13.00 Temat: |
13.45 – 14.30 Matematyka |
godzina połączenia: 13.45 Temat: |
14.40 – 15.25 SU |
godzina połączenia: 14.40 |
Wtorek 22.12.2020
8.20 – 9.05 Informatyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: |
9.15 – 10.00 Plastyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 WF |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Historia |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Cele: |
14.00 – 15.20 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: |
Poniedziałek 14.12.2020
9.15 -10.00 |
|
9.15 -10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Prosimy o radę i udzielamy rady Cele: Proszę kogoś o radę i udzielam rad. |
10.05 – 10.50 Historia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Wojny z Turcją. Cele: Uczeń: – wymienia przyczyny konfliktów; – potrafi wymienić miejsce najważniejszych bitew; – zna polskich dowódców z czasów starć z Turkami; – zna datę bitwy pod Wiedniem. |
Temat: Podsumowanie wiadomości po dziale 5 |
|
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 |
|
12.50 – 13.35 Muzyka |
godzina połączenia: 13.00 Temat: W oczekiwaniu na pierwszą gwiazdkę Cele: Wykonuję solo “Świąteczne karaoke”. |
13.45 – 14.30 Matematyka |
godzina połączenia: 13.45 Temat: |
14.40 – 15.25 SU |
godzina połączenia: 14.40 |
Wtorek 15.12.2020
8.20 – 9.05 Informatyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Chmura w Internecie. O usłudze OneDrive i współtworzeniu dokumentów Cele: omawiam działanie chmury; zapisuję i porządkuję dokumenty na dysku internetowym w chmurze; udostępniam dokumenty z chmury innym; współpracuję z innymi, edytując dokumenty w chmurze |
9.15 – 10.00 Plastyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Ozdoby choinkowe z papieru. Cele: – poznajemy tradycje bożonarodzeniowe, – wykonamy ozdoby choinkowe, – doskonalimy sprawność manualną. |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Czas na powtórzenie Cele: wypowiadam się na temat utworów zawartych w rozdziale II: korzystam z informacji w podręczniku; czytam tekst ze zrozumieniem. szukam w tekście potrzebnych informacji |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Czas na powtórzenie Cele: przywołuję wiadomości dotyczące czasowników; utrwalam wiadomości o zaimkach; wskazuję w tekście anafory; samodzielnie wykonuję zadania testowe. |
11.55 – 12.40 |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Historia |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Kryzys Rzeczypospolitej. Cele: Uczeń: – potrafi wymienić skutki wojen XVII wieku; – wyjaśnia pojęcie liberum veto i wie jaki miało wpływ na funkcjonowanie państwa; – potrafi scharakteryzować postawę szlachty wobec problemów Rzeczpospolitej. |
14.00 – 15.20 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Robimy zimę Potrzebne materiały: mąka ziemniaczana (około 1 szklanka) pianka do golenia płyn do mycia naczyń |
Środa 16.12.2020
godzina połączenia: Temat: |
|
9.15 – 10.00 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Sprawdzenie wiadomości po I semestrze Cele: – rozwiązuje test leksykalno – gramatyczny sprawdzający moją wiedzę po semestrze I |
9.15 – 10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Piszemy e-mail, udzielając rady przyjacielowi Cele: piszę e-mail; wybieram właściwą reakcję na podstawie opisu sytuacji. |
10.05 – 10.50 Języka niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Sprawdzenie wiadomości po I semestrze Cele: – rozwiązuje test leksykalno – gramatyczny sprawdzający moją wiedzę po semestrze I |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Piszemy e-mail, udzielając rady przyjacielowi Cele: piszę e-mail; wybieram właściwą reakcję na podstawie opisu sytuacji. |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Jacy jesteśmy Cele: określam temat i główną myśl dzieła malarskiego; omawiam sytuację przedstawioną na obrazie; wyszukuję niezbędne informacje; odnoszę się do własnego doświadczenia przy omawianiu problematyki związanej z obrazem. |
11.55 – 12.40 Technika |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
13.45 – 14.30 Matematyka |
godzina połączenia: 13.45 Temat: |
Czwartek 17.12.2020
8.20 – 9.05 Geografia |
godzina połączenia: 8.20 Temat: |
9.15 – 10.00 Biologia |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Owady – stawonogi zdolne do lotu Cele: wiesz gdzie żyją owady; znasz ich wspólne cechy; wiesz jak owady przystosowały się do życia w różnych środowiskach; wiesz jakie znaczenie mają owady w przyrodzie i gospodarce człowieka. |
10.05 – 10.50 Matematyka |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
11.00 – 11.45 Matematyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 WF |
godzina połączenia: 11.55 Temat: |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Świat poprawiać – zuchwałe rzemiosło Cele: wiem, kim był Ignacy Krasicki; odróżniam fakty od opinii; rozumiem dosłowne i przenośne znaczenie wyrazów; odnoszę treści tekstów kultury do własnych doświadczeń; redaguję notatkę. |
14.00 – 15.20 Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Przygotuj: |
Piątek 18.12.2020
Pobierz kartę: Słówka Sówki (14) – wersja docx Słówka Sówki (14) – wersja pdf |
|
9.15 – 10.00 Język polski |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Mądrość ukryta w bajkach Cele: wskazuję cechy różniące bajki od baśni; wyjaśniam, kto jest bohaterem bajek; określam problematykę bajek; oceniam postępowanie bajek; wiem, co to jest morał i czemu służy. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Powtórzenie wiadomości Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących słownictwo dotyczące higieny i utrzymania czystości, udzielania rad i proszenia o radę oraz zaimki i przymiotniki dzierżawcze, czasowniki modalne. |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Powtórzenie wiadomości Cele: Utrwalenie i uporządkowanie wiedzy i umiejętności obejmujących słownictwo dotyczące higieny i utrzymania czystości, udzielania rad i proszenia o radę oraz zaimki i przymiotniki dzierżawcze, czasowniki modalne. |
11.55 – 12.40 Religia |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
14.00 – 15.20 Zaj. kulinarne |
godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Przyrządzamy dania wigilijne – kluski z makiem Potrzebne produkty: -makaron np. łazanki, świderki -gotowa masa makowa -orzechy |
Poniedziałek 7.12.2020
9.15 -10.00 Język niemiecki gr.1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Omówienie karty pracy – czas przeszły Partizip Perfekt Cele: – analizuję i koryguję moje błędy |
9.15 -10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Zaimki dzierżawcze i przymiotniki dzierżawcze Cele: Określam do kogo należą określone przedmioty. |
10.05 – 10.50 Historia |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Powstanie Chmielnickiego. Cele: Uczeń: – wie kim byli i gdzie mieszkali Kozacy; – zna przyczyny i przebieg walk z Kozakami. |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Omówienie karty pracy – czas przeszły Partizip Perfekt Cele: – analizuję i koryguję moje błędy |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Zaimki dzierżawcze i przymiotniki dzierżawcze Cele: Określam do kogo należą określone przedmioty. |
11.55 – 12.40 1) Język niemiecki – zajęcia wyrównawcze 2) Organizacja |
1) godzina połączenia: 11.55
2)godzina połączenia: 12.00 |
12.50 – 13.35 Muzyka |
godzina połączenia: 13.00 Temat: W muzycznej kuchni. Elementy muzyki Cele: definiuję i rozpoznaję różne elementy muzyki; potrafię wyjaśnić pojęcia: barwa dźwięku, harmonia, forma muzyczna. |
13.45 – 14.30 Matematyka |
godzina połączenia: 13.45 Temat: Pole trójkąta Cele: Umiesz wskazać wysokość trójkąta. Umiesz obliczyć obwód i pole trójkąta. |
14.40 – 15.25 SU |
godzina połączenia: 14.40 |
Wtorek 8.12.2020
8.20 – 9.05 Informatyka |
godzina połączenia: 8.20 Temat: Chmura w Internecie. O usłudze OneDrive i współtworzeniu dokumentów Cele: omawiam działanie chmury; zapisuję i porządkuję dokumenty na dysku internetowym w chmurze; udostępniam dokumenty z chmury innym; współpracuję z innymi, edytując dokumenty w chmurze. |
9.15 – 10.00 Plastyka |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Kartka świąteczna Cele: – planuje kolejne etapy swojej pracy, – wykonuje element dekoracyjny według własnego pomysłu, – wykorzystuje w swojej pracy wiedzę na temat właściwości materiałów. |
10.05 – 10.50 Język polski |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Informuję czy reklamuję? Cele: odróżniam tekst reklamowy od tekstu informacyjnego; podaję cechy hasła reklamowego; rozpoznaję język właściwy reklamie; dostrzegam wpływ reklam na życie człowieka. |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Telewizja od kuchni Cele: czytam ze zrozumieniem tekst informacyjny; wyszukuję potrzebne informacje; wymieniam zawody związane z telewizją; redaguję notatkę. |
11.55 – 12.40 WF |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Piłka koszykowa – wiadomości ogólne oraz podstawowe zasady i przepisy gry. Cele: zna podstawowe zasady i przepisy gry w koszykówkę |
12.50 – 13.35 Historia |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
14.15 – 15.20 Eksperymenty |
godzina połączenia: 14.15, Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Dlaczego niebo jest niebieskie? Potrzebne: szklanka wody, odrobina mleka, latarka; łyżeczka margaryny, wazeliny lub bardzo tłustego kremu. |
Środa 9.12.2020
godzina połączenia: Temat: |
|
9.15 – 10.00 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Kraje niemieckiego obszaru językowego – Niemcy i Austria Cele: -posiadam podstawowe informacje o krajach niemieckiego obszaru językowego |
9.15 – 10.00 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Codzienne obowiązki domowe Cele: Opisuję czynności związane z wykonywaniem obowiązków domowych. |
10.05 – 10.50 Języka niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Kraje niemieckiego obszaru językowego – Niemcy i Austria Cele: -posiadam podstawowe informacje o krajach niemieckiego obszaru językowego |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Codzienne obowiązki domowe Cele: Opisuję czynności związane z wykonywaniem obowiązków domowych. |
11.00 – 11.45 Język polski |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Czy potrafię żyć bez mediów? Cele: określam problematykę przeczytanego tekstu; identyfikuję wypowiedź jako tekst informacyjny; konfrontuję tekst z własnymi doświadczeniami; umiejętnie posługuję się technologią informacyjną. |
11.55 – 12.40 Technika |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Nowoczesny sprzęt na co dzień Cele: – potrafię sklasyfikować nowoczesny sprzęt elektryczny; – potrafię czytać instrukcje; – potrafię omówić zasadę obsługi wybranych urządzeń; – potrafię wyszukać informacje na temat nowoczesnego sprzętu; – potrafię bezpiecznie korzystać z urządzeń (bezpieczna eksploatacja urządzeń oraz ich bezawaryjność); – wie, jak postępować ze zużytymi urządzeniami elektrycznymi. Przed lekcją: Wyszukaj informacje na temat nowoczesnego sprzętu – wybierz jedno urządzenie i przygotuj najważniejsze informacje. |
12.50 – 13.35 Matematyka |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
13.45 – 14.30 Matematyka |
godzina połączenia: 13.45 Temat: |
Czwartek 10.12.2020
8.20 – 9.05 Geografia |
godzina połączenia: 8.20 Temat: |
9.15 – 10.00 Biologia |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Skorupiaki – stawonogi, które mają twardy pancerz. Cele: znasz: Środowisko oraz tryb życia skorupiaków, Cechy budowy skorupiaków, Przedstawicieli skorupiaków, Znaczenie skorupiaków w przyrodzie i dla człowieka. |
10.05 – 10.50 Matematyka |
godzina połączenia: 10.05 Temat: |
11.00 – 11.45 Matematyka |
godzina połączenia: 11.00 Temat: |
11.55 – 12.40 WF |
godzina połączenia: 11.55 Temat: Piłka koszykowa – wiadomości ogólne oraz podstawowe zasady i przepisy gry. Cele: zna podstawowe zasady i przepisy gry koszykówkę. |
12.50 – 13.35 Język polski |
godzina połączenia: 12.50 Temat: Zaimek na zastępstwie Cele: rozpoznaję zaimki; znam rodzaje zaimków; stosuję odpowiednie formy zaimków. |
14.00 – 15.20 Rękodzieło (zajęcia dla chętnych) |
godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” godzina połączenia: 14.00; Teams – zespół “Warsztaty” Temat: Mikołaj ze skarpety Przygotuj: Skarpeta, ryż lub wata lub kasza do wypchania, włóczka biała, wata lub futerko na brodę, koralik lub guziczek lub inna kuleczka na nosek, sznureczek, klej lub szpilki do łączenia. |
Piątek 11.12.2020
8.20 – 9.05 Słówka Sówki |
Pobierz: Słówka Sówki (13) – wersja docx Słówka Sówki (13) – wersja pdf |
9.15 – 10.00 Język polski |
godzina połączenia: 9.15 Temat: Zaimek na zastępstwie Cele: stosuję zaimki w celu uniknięcia powtórzeń; poprawnie stosuję dłuższe i krótsze formy zaimków; poprawnie zapisuję zaimki w zwrotach grzecznościowych. |
10.05 – 10.50 Język niemiecki gr. 1 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Podsumowanie wiadomości po dziale 5 Cele: – redaguję samodzielnie e – mail; – wypowiadam się na temat mojego stanu zdrowia; – inicjuję i podtrzymuję rozmowę na temat zdrowego tryby życia; – opisuje przebieg mojego dnia, stosując czas przeszły. |
10.05 – 10.50 Język angielski gr. 2 |
godzina połączenia: 10.05 Temat: Czasowniki modalne can, must, have to, should Cele: Znam i poprawnie stosuję czasowniki modalne. |
11.00 – 11.45 Język niemiecki gr. 2 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Podsumowanie wiadomości po dziale 5 Cele: – redaguję samodzielnie e – mail; – wypowiadam się na temat mojego stanu zdrowia; – inicjuję i podtrzymuję rozmowę na temat zdrowego tryby życia; – opisuje przebieg mojego dnia, stosując czas przeszły. |
11.00 – 11.45 Język angielski gr. 1 |
godzina połączenia: 11.00 Temat: Czasowniki modalne can, must, have to, should Cele: Znam i poprawnie stosuję czasowniki modalne. |
11.55 – 12.40 Religia |
godzina połączenia: 11.55 |
12.50 – 13.35 Zaj. z wych. |
godzina połączenia: 12.50 Temat: |
14.00 – 15.20 Zaj. kulinarne |
godzina połączenia: 14.00, Teams – zespół “Warsztaty” |
Poprzednie tygodnie: